Ga naar inhoud

kleuren combinatie.

dannyz3

Aanbevolen berichten

beste,

ik heb een montreal blauwe z. ik heb hier een hamann body kit onder. op deze site zie je de voorbumper en de sideskirts in 2 kleuren ( http://www.hamann-motorsport.com/individua...er/aerodynamik/ )

nu mijn vraag aan jullie, met welke kleur kan ik montreal blauw combineren ? ik zat zelf te denken aan antraciet, een vrij donkere grijze tint.

graag jullie meningen.

gr danny

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

haha ieder zijn smaak..... ik heb het nu ook al montreal blauw. en het leek me wel gaaf om een andere kleur er in te gooien, ik spuit het zelf dus kan altijd weer terug naar montreal blauw !!!

het hoeft er voor mij maar net iets uit te springen, dus hard groen, roze of elk andere felle kleur is voor mij geen aanrader haha.

maar bedankt in ieder geval.

Link naar reactie

Ik hou persoonlijk niet zo van verschillende kleuren aan de buitenkant, maar blauw en grijs gaan goed samen. Ook blauw en oranje staan goed (tegenover elkaar in het kleurenpalet).

Je zou ook kunnen matchen met kleuren die je al aan de buitenkant hebt, denk aan zilvergrijs van je velgen, zwart van je cabriokap (als je die hebt), geel van je nummerplaat etc.

Als je het toch zelf spuit, kan je ook overwegen om niet de complete delen te spuiten maar slechts een dunne striping te gebruiken, dat zou ik persoonlijk mooier vinden, en dan in een lichte kleur (zilvergrijs, wit oid). Beetje Alpina achtig zeg maar.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in