Ga naar inhoud

Limbo FreetZZZ Senior...Rust In Vrede...

Zedri

Aanbevolen berichten

Voor diegene die op de hoogte waren van mijn thuis-situatie en vooral voor diegene die wel eens naar Bérke vroegen en ons daarbij steunden:

Voor altijd in onze herinnering: Bérke, 81 jaar...

img34052.jpg

prenttextfinal.jpg

textjsfinal.jpg

berkesephia.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Frido we hebben het er uitgebreid over gehad aan de telefoon, maar ook via deze weg heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies voor jou en Yvonne :P

Ik had je graag nog goed nieuws gegeven tijdens dat gesprek, maar wie weet kan ik die morgen wel geven ;)

aangepast door Miss Reg
Link naar reactie

Beste Frido,

Hoewel niet onverwacht komt dit toch hard aan.

Respect voor de wijze waarop je het leven voor hem in de laatste jaren toch vreugdevol heb laten verlopen. (Jij en Yvonne natuurlijk)

We hebben vanaf de zijlijn mogen aanschouwen dat dit ook voor jullie een zware taak is geweest maar de vanzelfsprekendheid waarop je die verantwoording tot je genomen hebt en uitgevoerd hebt vond ik bijzonder en indrukwekkend.

Het zal hem rust gegeven hebben en hij zal onwijs trots op jullie zijn.

Link naar reactie

Frido, Yvonne, ben er even stil van...gecondoleerd

Toen ik twee weken geleden door 't dorp reed bij jullie, heb ik het er nog over gehad met Ingeborg...

Veel forumleden die je al wat langer kennen wisten dat jullie samen enorm zorgzaam waren, eigen uitjes vaak opofferden en alles uit de kast haalden om pa op deze wijze een fijne 'oude dag' te bezorgen. Ook tijdens onze laatste toerrit in de Eifel is dat wel gebleken, kan maar een ding zeggen, Hulde !

Sterkte de komende tijd, samen met Yvonne.

Groeten, Ralf

Link naar reactie

Fried&Von we hebben het vaker gehad over de keus om een van je ouders in huis te hebben, hoe ongewoon hier maar hoe mooi in werkelijkheid.

Vanuit hier veel sterkte.

Huub,Naat&Els

Link naar reactie

Frido, gecondoleerd en heel veel sterkte!!! :P

Link naar reactie

hey frido.

hou je taai ouwe,zeggen ze hier vaak.

ook al weet je dat het op een zeker moment tijd is ,blijft het een moeilijke periode .

ik weet zeker dat je in staat zult zijn om alles een plekje te geven in je verdere leven ,al was het alleen maar omdat je alles van de zonnige kant probeert te zien.

veel sterkte en wijsheid gewenst.

gr s

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in