Ga naar inhoud

amerikaanse z3

fjrrebel

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben han uit raalte , en sta op het punt een amerikaanse z3 te kopen (is al ingevoerd) , waar moet ik dan speciaal op letten , het is in de kleur violetred , een kleur die ik in nederland nog niet ben tegengekomen.

Het is een uitvoering met alles er op en aan crusse control abs airco etc. etc. 1.9 automaat , alleen de stand en km. teller is in mijlen, wel even wennen.

Alleen de bestuurdersstoel heeft een spelling van een cm. of zo , maar zag onder zoeken dat er binnen de z3 forum een goede monteur is roodkapje , hoe kan ik daar mee in contact komen, ben ook nog wat kleinere dingen nodig zoals afdekkapjes , handgreep, automaatpookknop etc, waar kan ik dat aanschaffen.

b.v.d han uit raalte

328b.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Alleen de bestuurdersstoel heeft een spelling van een cm. of zo

Dag Han,

Die speling is een klassieke Z3-kwaal: iedere ZZZ die ik heb proefgereden had het manco op één of beide beide stoelen.

Als je een beetje handig bent (veel meer dan een uitgebreide doppenset en wat geduld heb je niet nodig) is het een overzichtelijke klus: ik heb de bijrijdersstoel (die was bij ons het ergste) een paar weken terug onder handen genomen. Ongeveer een uurtje werk, en slechts een paar Euro aan onderdelen...

Wat is de kilometerstand van 'de kandidaat', en is er (onderhouds-)historie bekend?

Letten op: test IEDERE elektronische functie; kijk of de motor(-kap) niet al warm is als je aan je proefrit begint (kan een slecht startende of slecht stationair lopende motor camoufleren), kijk of het dak goed sluit, en kijk of de de auto in 't verleden schade heeft gehad (symmetrische naden in carrosseriepanelen, sporen van overspuiten).

Als je zeker weet 'dit moet 'm worden', maar toch nog twijfelt, kan een aankoopkeuring nooit kwaad...

Wat betreft aanschaf losse onderdelen: als het echt 'klein grut' is, kan de BMW-dealer je meestal voor niet al te veel op weg helpen; anders is inderdaad Roodkapje een uitstekend startpunt.

Succes met de aankoop!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in