Ga naar inhoud

Stinger


puk

Aanbevolen berichten

Ik ook, maar een lasergun op 700 meter kan je niet voor zijn...... :thumbup:

Snelheidscontroles hebben overigens niets meer met verkeersveiligheid te maken. :angry: Betrof een stuk vierbaansweg waar 80 km/u gereden mag worden. :angry:

Als de overheid geld nodig heeft worden de zakken van de automobilist wel even uitgeklopt :angry:

kost een paar centen maar dan heb je ook wat :newblush:http://www.stinger.com/

Link naar reactie
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

http://www.stinger.com/index.php?lang=ne&sec=dsi promo filmpje

de radar software moet je zelf van een server downloaden dit is in nederland niet toegestaan dus niet doen heh :lmao: dit verklaart dan ook meteen het probleem van justitie.met 1 druk op de knop is de (radar) software verwijdert :rolleyes:

anti laser werkt goed neem er links en rechts van de nr plaat 1 want 1 per kentekenplaat is te weinig! in 99% van de gevallen wordt je alleen aan de voorkant gelaserd achter is dus niet nodig.

het is al ruim 3,5 jaar lekker rustig met de post van het cjib :blink:

het is veel geld en alleen voor ondeugende mensen die geen zin hebben om 6 maanden op de fiets te zitten.

Link naar reactie

vorige week geflitst in reeuwijk mijn snelheid was ongeveer 40 km het bleek een 30 km weg te zijn :unsure:

weer wat euro,s in de bodemloze put dus ik ben benieuwd wat het nu weer gaat kosten vanochtend ben ik er met

25 km p/u weer voorbij gereden met een hele file booskijkers achter mij maar ik vind 1 bekeuring voorlopig weer genoeg

Hans

Link naar reactie

Oh... fijn is dat ...

20 overschrijding... -+ 150 euro.

Heb nergens zon bord zien staan, was het op woensdag?

Ruud had het er nog over dat er een mooie coupe was langskomen ... dus als jij het was ... dan heb ik ong. 1 uurtje later over die zelfde weg gereden.

Was het trouwens een laser of radar? (i.a.w. ben je staandegehouden?)

Link naar reactie
Oh... fijn is dat ...

20 overschrijding... -+ 150 euro.

Heb nergens zon bord zien staan, was het op woensdag?

Ruud had het er nog over dat er een mooie coupe was langskomen ... dus als jij het was ... dan heb ik ong. 1 uurtje later over die zelfde weg gereden.

Was het trouwens een laser of radar? (i.a.w. ben je staandegehouden?)

ja dat was ik de flitspalen staan aan beide kanten van de weg en er staat een bord 30 maar als je dat ziet ben je te laat

Hans

Link naar reactie
ja dat was ik de flitspalen staan aan beide kanten van de weg en er staat een bord 30 maar als je dat ziet ben je te laat

Hans

Oei... ik heb geen flits gezien maar ben er wel langs geweest toen ik even wat moest halen ... gelukkig moest ik stoppen en heb ik niet hard opgetrokken ...

Alleen ... ik ben er van de week nog een keer langsgeweest ... heb geen flits gezien ... jij wel? Vreemd zeg... dacht dat die kasten echt @ 50 kmp flitsen.

Link naar reactie
Oei... ik heb geen flits gezien maar ben er wel langs geweest toen ik even wat moest halen ... gelukkig moest ik stoppen en heb ik niet hard opgetrokken ...

Alleen ... ik ben er van de week nog een keer langsgeweest ... heb geen flits gezien ... jij wel? Vreemd zeg... dacht dat die kasten echt @ 50 kmp flitsen.

nee het is 30 en ik heb ook heel rustig opgetrokken maar met een 3 ltr zit je al snel boven de 30 :thumbup::wave:

ik denk dat die paal speciaal voor de klanten van ruud is neergeZet lekker zzz,jes pesten :thumbup:

Link naar reactie

Ach, ik kreeg er deze week 1 van 98 euro op de mat en ik heb niet eens gereden....... :thumbup:

Bleek dat mijn apk in Juni moest en ik had augustus in mijn hoofd... :thumbup:

Nouja, scheelt weer op die 18 milljard die ze willen bezuinigen, ik heb mijn bijdrage al gedaan... :wave:

Link naar reactie
Ach, ik kreeg er deze week 1 van 98 euro op de mat en ik heb niet eens gereden....... :thumbup:

Bleek dat mijn apk in Juni moest en ik had augustus in mijn hoofd... :thumbup:

Nouja, scheelt weer op die 18 milljard die ze willen bezuinigen, ik heb mijn bijdrage al gedaan... :wave:

is dat voor die blauwe zzzz die carin je gegeven heeft ? dan moet je voor de apk naar Bart Smit ! :schater:

Hans

Link naar reactie
nee het is 30 en ik heb ook heel rustig opgetrokken maar met een 3 ltr zit je al snel boven de 30 :harhar: :wave:

ik denk dat die paal speciaal voor de klanten van ruud is neergeZet lekker zzz,jes pesten :thumbup:

Nou ben benieuwd wat er op de bekeuring staat als je hem binnen hebt.

Wie weet flitste hij toch op 50 maar trok je zo soepel op dat je al zo op de 60 zat :banaan: We weten allemaal hoe makkelijk dat gaat met een 3 liter he :thumbup:

Link naar reactie
Oei... ik heb geen flits gezien maar ben er wel langs geweest toen ik even wat moest halen ... gelukkig moest ik stoppen en heb ik niet hard opgetrokken ...

Alleen ... ik ben er van de week nog een keer langsgeweest ... heb geen flits gezien ... jij wel? Vreemd zeg... dacht dat die kasten echt @ 50 kmp flitsen.

hier een foto van het bord het is tijdelijk maar ze kunnen de flitser natuurlijk ook tijdelijk aanpassen op 30 km

Hans

img3316h.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.