Ga naar inhoud

De verzamel en ruilbeurs

Gast floor

Aanbevolen berichten

Ik loop al een tijdje rond met het idee om een soort ruilbeurs te starten op allerlei gebied,Wij hebben bijvoorbeeld een uitgebreide verzameling boeken, platen, werkplaats handleidingen over moteren, kunst ,antiek, bladmuziek enz enz.

Eerst maar een polletje of er animo voor is ,en zo ja dan moeten we maar eens zien wat voor vorm we er aan geven

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik ben benieuwd hoeveel items hier geruild gaan worden in de ruilhoek...

Heeft je Hans ook andere pinuuhh pop-up boeken te ruil ;)

Link naar reactie

He Floor,

Is het de bedoeling dat we er een soort ROMMELMARKT van gaan maken (ik heb nog wel heleboel zooi), of moet het wel aan de Z3/Z4 of auto's, motoren, enz. zijn gerelateerd ;) vind het wel een goede topic

Link naar reactie

Hobby... :thumbup: Heb van mijzelf nog een politieuniform in de aanbieding en van mijn vriendin een schoolmeisjes outfit en een French Maid pakje. Zonder vlekken :schater:

Gewoon alles wat met je hobby te maken heeft of hobby,s.

Z spullen in de daarvoor bestemde topics

Link naar reactie
Ik loop al een tijdje rond met het idee om een soort ruilbeurs te starten op allerlei gebied,

Een algemene ruilbeurs kan heel erg leuk zijn, maar zoals je het nu voorstelt (en het hier wordt opgepakt) past het niet in dit forum. Als je incidenteel eens iets hebt, kan dat goed in de praatgroep. En als je het structureel wilt doen, bestaan er veel betere sites voor (zoals http://www.ruilen.nl/) die een veel groter publiek bedienen.

Er heerst hier behoorlijk wat vrijheid, maar dit gaan we niet doen. Het BMW Z3/Z4forum richt zich op de Z3- en Z4-serie automobielen van BMW (en we klagen heus niet als je het over een Z1 of Z8 wilt hebben).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.