Ga naar inhoud

beetje dom


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben sinds kort lid van dit forum, in mijn voorstel berichtje gaf ik aan dat wij een Z3 automaa wilde aanschaffen.

Inmiddels hebben we dat gedaan het is een zilvergrijze 1.9 geworden.

De 2.8 werd een beetje te kostbaar ook in verbruik. Mijn vrouw (Ramona) reed een 2004 clio automaat met alle opties maar vond dat een oude oma auto vandaar.

Maar nu terugkomend op de titel van dit bericht, bij ons in de straat rijden ze constant de spiegels van je auto vandaar dat ik probeerde of deze inklapbaar zijn en dat zijn ze duidelijk niet....... :kisstogether:

IK brak de spiegel domweg van de auto en om de flauwe grappen voor te zijn, ja nu kunnen ze um er niet meer af rijden :schater:

Maar hij stond dus nog niet eens 5 minuten voor de deur, dus ik slaap vast op de bank vanavond :thumbup:

Nu de vraag ben ik aan de beurt voor een compleet nieuwe spiegel of is het in delen vervangbaar en nog beter weet iemand waar ik voor een redelijke prijs een andere kan krijgen.

vr gr Mark

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zo te lezen heb je alleen het aluminium binnen gedeelte nodig, die heb ik nog liggen.

Ook deze kun je door de corrosie niet meer inklappen, je mag hem voor €6,95 (verzendkosten) hebben.

Rechts of links?

Hoor het wel.

Grtz Ron.

Link naar reactie

Zie ook HIER, Ik zal de beste man NOGMAALS contacteren oer prijzen maar ook zijn bevindingen. We moeten geen plastic-spiegelvoetes-test-konijnen worden! Door relaxatie van het kunststof kan er speling (lees: trilling) ontstaan bijvoorbeeld. Of de lak kan los laten van de voetjes, niet door roest maar door werking van kunststof....

Wordt weer vervolgd.

Link naar reactie

Kan iemand mij vertellen hoe de spiegel weer te monteren ( eraf is al :schater: )

Maar is er een trucje om de spiegel open te krijgen of moet je er dom weg een schroevendraaier tussen zetten maar dan zal het e.e.a. wel beschadigen ben ik ben.

Is er een goedwerkplaats handboek of cd rom ergens te koop waar alle handelingen in staan bij reparaties

Vroeger toen ik jong was had je de boeken van ome Piet ( Olyslager) maar die bestaan denk ik niet meer.

vr gr Mark

Link naar reactie
Floor,

bedankt voor je advies maar als ik bij de zoek functie "buitenspiegel" intik krrijg ik geen handleiding in montage en demontage.

Hier is de handleiding:

Handleiding buitenspiegel website van ad

Deze staat ook bij het Z3 howto's te bereiken via het forumoverzicht.

Succes...en geen spiegeltjes breken... :smart:

Grroeten

Ad

Link naar reactie

Floor en Ad,

Bedankt voor de adviezen ik zie nu hoe het moet, ben pas nieuw op dit forum en moet nog even zoeken waar ik de info die ik hebben wil moet zoeken maar dat zal vast wel beter gaan.

Ik begrijp uit de handleiding wel dat ik de spiegel voet die op de auto zit met die 2 inbussen niet kan overzeten en dus in de kleur zal moeten laten spuiten .

wordt dus toch kostbaar dommigheidje van mij om te kijken of ze kunnen inklappen .

Nou ja aldoende leert men .

vr gr Mark

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.