Ga naar inhoud

Maik Bos bij Popstars


zzztje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Toen ik klein was (vanaf mn 12e tot mn 19e) heb ik heel hoog klassiek piano gespeeld

Maar waarom ben je er mee gestopt dan? :P

Dat vraag ik mij ook af.. Als je nou door was gegaan, Enzo, dan had je een M kunnen halen :petje::schater:

En ik erg blij geweest dat er tegenwoordig nog een hoop piano gespeeld word. Wat met de tijd ook minder word ..

Link naar reactie

Ik had de opleiding Jong Talent aan het Conservatorium afgemaakt, speelde op zulk niveau met concerten en concours dat ik weinig tijd had voor mn gymnasium, maar dat toch gelukkig in 1 keer weten af te maken :petje: dus toen kwam ik voor de keuze tandheelkunde studeren of piano..

Was toch paar jaar echt een grote keuze om af te wegen maar ben blij dat ik tandarts ga worden.. liever een vaste baan!

Bovendien word je snel einzelgänger als je te veel achter de vleugel zit.. die praat niet terug :P

Maar speel nog wel aardig hoor :unsure: af en toe wat pingelen, heb een heerlijke Yamaha concertvleugel van bijna 3 meter bij mn ouders staan, heerlijk om op te spelen op zondag!

oh en edit: Johan, dat pianospel (en DJ-en in Amsterdam) heeft er voor gezorgd dat ik nu een 2.8 rijd, dus ach heb niet te klagen ;)

Link naar reactie

Johan, ik luister heel veel klassiek piano. Uiteraard ook jazz en blues, maar daar moet je een heel ander gevoel voor hebben.

De hongaarse rhapsodie nr. 2 van Liszt ben ik weer een beetje aan het oppakken, evenals de Campanella. Hele mooie stukken. Heb een groot repetoire van Chopin, Beethoven, Rachmaninoff en Liszt.

en daarnaast lekker house & de chili peppers, van alle markten thuis :P

@ Widebody; dat klopt ook. Het is veel makkelijker op je 16e hoge ogen te gooien wanneer je iets moois speelt dan wanneer je ouder bent. Er zijn dan gewoon meer pianisten die de tijd in het stuk hebben kunnen steken. Aan de andere kant, als je kijkt naar de Fantaisie Impromptu van Chopin of de Campanella van Liszt, daar kan ik nu 10000x meer gevoel in stoppen. Het zijn emoties die je in het stuk stopt. Op je 16e ben je ook gewoon een puber en gaat dat allemaal heel anders.

Link naar reactie

Iii've stiill got the bluuuuueeesss for youuu (Gary Moore) :thumbup::schater:

Heb een tijd geleden een workshop mogen bijwonen (via school, enkele jaren geleden). Die band, speelde de traditionele Blues, gemengt met het een en ander aan rock. Klonk niet verkeerd moet ik zeggen. (Kan alleen niet op de naam komen helaas.. was een amerikaans bandje)

Red Hot Chilli Peppers, goeiemorgen zeg, Under the Bridge,

Snow, en nog een hoop :P (al een tijd niet geluisterd om eerlijk te zijn).

En house.. ?!?! :blink:<_<

Link naar reactie

Dat ik 18 ben, zegt nog niet dat ik van House hou.. :thumbup:

Sterker nog, de meeste muziek van nu (op enkele na, James Blunt was erg goed, helaas hoor je er niks meer van, en Mika begin ik ook steeds meer te warderen, welliswaar maar 1 nummer <_<) keur ik al af. Klinkt gewoon niet zo lekker als het oudere muziek van vroeger.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast Z3-Widebody
Maik heeft ook zijn " 1 minute of fame" gehad :schater:

Met nadruk op 1minute, zo lees ik...

beetje handwerk, en een korte poging die hij niet kon (want misschien wat klein geschapen) of mocht afmaken LOL

via achterlangs dr in redde die in iedergeval niet

:schater:

Niet op het plaatje klikken!!! :newblush:

67982preview.jpg

Link naar reactie
  • Administrator
Niet op het plaatje klikken!!! :thumbup:

Ik denk dat, na het zien van dit filmpje, men toch met heel andere ogen naar hem gaat kijken tijdens de eerst volgende forumrit waarbij hij van de partij zal zijn :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
Widebody, heb je het nou serieus zitten kijken, dat programma? :thumbup:

Ja, hij is bang dat 'ie er de volgende dag niet over mee kan praten op het forum :schater:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Widebody, heb je het nou serieus zitten kijken, dat programma? :blink:

Mijn vriendin is er helemaal in to... :thumbup:

En ik had haar verteld dat die Maik hier van het forum is, zo doende krijg ik steeds dingen te horen.. :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.