Ga naar inhoud

Maik Bos bij Popstars


zzztje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...

Beetje makkelijk mensen, dit soort flauwe reacties. Is dat het niveau hier, inmiddels?

De man is ook gewoon een Z-liefhebber en zit daarom op dit forum.

Misselijk om 'm op deze manier af te branden.

Ik ben ook geen lieverdje geweest hier, maar ging nooit mee met de meute.

Als ik dit zo lees...

Link naar reactie

Meneer wil kennelijk beroemd worden... met ambitie is niets mis. En stel dat het nog gaat lukken ook (nog een lange weg te gaan) dan zullen die paar posts hier ongeveer 0,00000321% van de totale bak vuil die over hem heen zullen worden gestort, omvatten.

Hele topic opnieuw gelezen en op een paar reguliere uitzonderingen na, valt de kritiek nog best mee. Dus een dikkere huid kweken zou prima zijn om verder te komen (en dus niet operatief laten verwijderen <_< ).

Link naar reactie
Beetje makkelijk mensen, dit soort flauwe reacties. Is dat het niveau hier, inmiddels?

De man is ook gewoon een Z-liefhebber en zit daarom op dit forum.

Zo, laat je je weer vaker zien...?? <_<

Maar eh, als ik jou zo hoor/lees, is iedereen die een Z-liefhebber is helemaal ok :thumbup:

Oftewel, dat staat er toch helemaal los van? Je kunt iemand's gedrag toch belachelijk vinden? (Zelfs ondanks het feit dat diegene een goede smaak heeft op het gebied van auto's? :m:) Tuurlijk is het lekker makkelijk om kritiek te uiten op iemand die zich te kijk zet.... Maar je kunt er een boel lol om hebben.

Link naar reactie
  • Administrator

Nou, nou, nou, Maik, ik had wel een iets dikkere huid verwacht van iemand die zichzelf zo in de kijker speelt. Als de reacties hier je niet aanstaan, moet je daar je acties op afstemmen. Newton zei het al actie = -reactie en ik kan er daarnaast een hele doos spreekwoorden en gezegdes voor opentrekken ...

Link naar reactie
Nou, nou, nou, Maik, ik had wel een iets dikkere huid verwacht van iemand die zichzelf zo in de kijker speelt. Als de reacties hier je niet aanstaan, moet je daar je acties op afstemmen. Newton zei het al actie = -reactie en ik kan er daarnaast een hele doos spreekwoorden en gezegdes voor opentrekken ...

Huh wat een aparte reactie. Kan toch beter er niks van aantrekken dan? Ga jij je acties aanpassen op wat mensen van je denken?

Link naar reactie
  • Administrator
Huh wat een aparte reactie. Kan toch beter er niks van aantrekken dan? Ga jij je acties aanpassen op wat mensen van je denken?

Nee, maar ik bedoelde denk ik hetzelfde als jij: als je aan zoiets meedoet, kun je zulke reacties verwachten. Als je dus zulke - van tevoren te verwachten - reacties niet wilt, dan moet je niet meedoen ...

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

En als je met een dergelijk programma mee doet, met zijn geheim..

dan moet je al helemaal niet raar opkijken dat andere daar een mening over hebben..

of grappen over maken.. :unsure:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Nou, nou, nou, Maik, ik had wel een iets dikkere huid verwacht van iemand die zichzelf zo in de kijker speelt. Als de reacties hier je niet aanstaan, moet je daar je acties op afstemmen. Newton zei het al actie = -reactie en ik kan er daarnaast een hele doos spreekwoorden en gezegdes voor opentrekken ...

oh ik heb een hele dikke huid hoor en ga gewoon door waar ik mee bezig ben. Vervelende reacties heb ik lang van tevoren ingecalculeerd, echter ik kan het toch best teleurstellend vinden dat die reacties op dit forum niet anders zijn. Dit is, zoals RobC al zei, vooral met de meute meegaan zoals de meeste mensen doen. Maar dat ben ik inmiddels wel gewend lol :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.