Ga naar inhoud

Maik Bos bij Popstars

zzztje

Aanbevolen berichten

• Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

jaa heel jammer... ik zou graag wat op tv gaan doen... ook al ben ik geen zanger, ik dacht probeer het gewoon :kisstogether:

Goed zo Maik that's the spirit. Go for it.

Volgende keer beter. Neem de adviezen ter harte en volgende keer ben je door.

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Zeg dolfijnenknuffelaarster... :thumbup:

Geef jij je nu bloot als "Miss Maik Stalker"... :schater:

(Schreef FreetZZZ, die Zijn Vonnie toch eens in de gaten gaat houden, want Zij vindt onZe Maik wel leuk... :thumbup: )

Link naar reactie

Ik zit te zappen en zie een bekend gezicht...."hem ken ik" .. :schater:

Zeg dolfijnenknuffelaarster... :rolleyes:

Geef jij je nu bloot als "Miss Maik Stalker"... :schater:

(Schreef FreetZZZ, die Zijn Vonnie toch eens in de gaten gaat houden, want Zij vindt onZe Maik wel leuk... :lol: )

Welcome back Frietje. :kisstogether::thumbup:

Link naar reactie

Heette dit programma vroeger niet anders? Kan ff niet op de naam komen, maar met die jamai als winnaar?

(ik geef maar eerlijk toe, ik kijk al jaren niet meer naar dit soort programma's :schater: en eigenlijk ook niet meer naar de commerciële zenders)

Link naar reactie
  • Administrator
Met alle respect maar heeft die jongen vroeger aandacht gemist gezien die kansloze tv programma's/optredens :kisstogether:

Een auditieronde voor popstars/idols etc. kan ik me nog iets bij voorstellen als je terecht overtuigd bent van je kwaliteit en talent en nét dat laatste zetje nodig hebt om je dromen te verwezelijken, maar zo'n programma als dit :thumbup:.

Maar jouw introductiefilmpje zou er niet veel anders uitzien, denk ik:

"Ik houd van aandacht en naast mijn passie voor zwarte accessoires met een rood streepje, is de föhn een belangrijke factor in m'n leven" :rolleyes:

Link naar reactie
Maar jouw introductiefilmpje zou er niet veel anders uitzien, denk ik:

"Ik houd van aandacht en naast mijn passie voor zwarte accessoires met een rood streepje, is de föhn een belangrijke factor in m'n leven" :sleepy:

Tegen de tijd dat ik dit soort dingen ga verkondigen heeft Nicole aan 1 spuit genoeg....ik hou van sex man get a live :schater:

Link naar reactie
Idols :unsure:

Ja dat was het ja! :schater:

Net ff opgezocht: dat was al in 2003.... Ik loop gewoon 8 jaar achter :schater:

Toen was het ook al geen ruk aan. Ik heb vroeger nog een keer les gehad van die Henkjan Smits (hij was toen nog A&R manager ipv tv persoon).

Ook toen had hij al niks interessants te verkondigen en hoorde hij vooral zichzelf heel graag praten :sleepy:

Link naar reactie

Toen ik klein was (vanaf mn 12e tot mn 19e) heb ik heel hoog klassiek piano gespeeld, jong talent aan het conservatorium van Amsterdam afgemaakt en verschillende nationale en internationale concoursen en concerten gespeeld en gewonnen. Les gehad van Wibi, Emanuel Axe, Murray Perahia. Zegt jullie misschien niets, maar het was toen wel heel wat om op tv te komen door veel te oefenen thuis en echt je best te doen.

TV optreden gehad bij TV show met Ivo Niehe, Business Class van Harry Mens, Life & Cooking, TMF, een aantal gala-concerten.

Het is gewoon jammer te zien dat je ook met weinig talent en gewoon door heel overdreven idioot te doen ook op tv kan komen en mensen nog voor je klappen ook... :P

Link naar reactie
  • Administrator
TV optreden gehad bij TV show met Ivo Niehe, Business Class van Harry Mens, Life & Cooking...

Je weet zeker dat je niet in de TV kantine zat als figurant? :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in