Ga naar inhoud

Nieuw hier


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Mark 49jr wij (vooral mijn vrouw Ramona) willen graag een Z3 aanschaffen . De kids zijn wat groter en willen niet meer zo vaak mee en als ze toch willen dan hebben nog een SUV.

We kijken naar een automaat van rond de 8 a 9000 euro nu staan er wel wat op internet maar uiteraard weet je nooit wat je koopt en meestal is het in de handel"garantie tot de hoek he"

Heeft iemand misschien nog een tip waar we zeker op moeten letten?

Er staat bv een 2.8 maar een 1.9 beide van rond dezelfde prijs en uit 97 . waarbij mijn hart vooral van de 2.8 sneller gaat kloppen. Maar ja wat is wijsheid ?

alvast bedankt en ik ga mezelf alvast een beetje inlezen op dit forum.

groet Mark & Ramona

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Welkom Mark & Ramona :nono: .

Maar ja wat is wijsheid ?

alvast bedankt en ik ga mezelf alvast een beetje inlezen op dit forum.

Dat is wijsheid! Lees om te beginnen hier in het vak Site navigatie de onderdelen Nieuw hier en Z3 FAQ.

Kijk eens in de Members gallery wat mensen zoal hebben en wat ze erbij vertellen. Ga wat proefrijden. En laat je aanschaf van te voren keuren. Veel voorpret gewenst!

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Heeft iemand misschien nog een tip waar we zeker op moeten letten?

Jep,.. gewoon even testrijden, al zou ik altijd voor de 2.8 gaan, rijdt zo lekker.. al wen je daar ook snel aan en zit je vervolgens naar een :m: te kijken.. :newblush:

Maar dat terzijde..

WELKOM!! :wave:

Link naar reactie

Hoi mark en Ramona,

Een 6 cylinder is veel soepeler dan een 4 cylinder maar zal ook wat meer brandstof verbruiken.

Wat wil je er mee gaan doen dagelijks gebruik of alleen voor zon - en feestdagen. Een 6 cylinder zal ook wat hoger in aanschafprijs liggen dan de 4 cylinder. Wij hebben nu een 2.0 L 6 cylinder en dat is erg soepel om te rijden en het brandstof gebruik zien we maar als de prijs voor deze hobby.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.