Ga naar inhoud

Afdekkap

Gast scylla

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar informatie over de afdekkap voor de softtop, welke op deze foto te zien is.

afdekkap.jpg

Daar ik het een mooie toevoeging vind, zou ik deze graag willen kopen, maar kan op het web na veel zoeken niets vinden.

Weet iemand of dit überhaupt te koop is en zo ja waar?

Alle informatie hierover is welkom.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Wat je zoekt heet speedster cover (in het Duits weet ik het niet (sorry Ruud). Misschien dat je het hier kunt vinden).

Misschien dat je goedkoper uit kunt als je even verder googled :thumbup: .

EDIT: Nachrustsatz Speedsterabdeckung. Komt ook nog een hardtopvoorbereidingssetje bij, daar had die Amerikaan het niet over.

Link naar reactie

Kijk, dit is informatie, waar ik wat mee kan. Dat maak het googelen een stuk eenvoudiger.

Zo kom je toch een boel aan de weet. De site van "de. bmwfans.info" geeft ook een schat aan informatie. Dus maar snel in mijn favorieten gezet.

Bedankt.

EDIT:

Inmiddels heb ik een aantal leveranciers gevonden. Wat de juiste termen je toch op weg kunnen helpen.

Link naar reactie

Mooi ding, maar waar laat je hem als je onderweg bent en het gaat regenen? Als hij al in de kofferbak past moet die wel leeg zijn, dus koffers dumpen! Niet erg praktisch.

aangepast door Tja
Full quote verwijderd. Dubbelpost verwijderd.
Link naar reactie
Azijnpisser. Een Z is nu eenmaal niet praktisch, maar gewoon heel erg gaaf. En daar gaat het om.

Zeg opgewonden standje, beetje minder kan ook wel. :nono:

Ja, supergaaf en veel plezier ermee!

Link naar reactie
Zeg opgewonden standje, beetje minder kan ook wel. :nono:

Leer eerst maar eens quoten dan :nono: .

Overigens net gehoord dat die speedster cover in onderdelen uit elkaar kan en dan waarschijnlijk wel in de achterbak past. En: dat je onder de speedster cover ook nog (lichtgewicht) zaakjes schijnt te kunnen opbergen. Die zullen dan wel op je softtop liggen, maar ach, een truitje en wat witte broodjes zullen geen kwaad doen.

Nou zeg... mooi en praktisch! Wat wil je nog meer...

Link naar reactie
  • Administrator
Dat heet met een deftig ,Ahum, woord Tonneaux ;)

Ja, nou ja, nee, ja, da's waar, maar niet de hele waarheid. [<_<] Tonneau (enkelvoud volstaat) wordt veel gebruikt voor een zachte / harde afdekking van je softtop, (met name voor die softtops waarvan de binnekant "bloot" komt te liggen als de kap open is, wel de Z3 dus, niet de Z4) vaak in de combinatie "tonenau cover", maar zo'n harde cover met twee bulten achter de hoofdsteunen is dus wel een vorm van tonneau cover, maar noem je meer specifiek, zoals al aan het begin van de post opgemerkt een speedstercover ... Zoiets als een koe is wel een rund, maar niet ieder rund is een koe zeg maar ...[/ :birthday:]

Link naar reactie
Azijnpisser. Een Z is nu eenmaal niet praktisch, maar gewoon heel erg gaaf. En daar gaat het om.

FOEI! GA JE BAKKES SPOELEN MET GROENE ZEEP!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in