Ga naar inhoud

Is dit een redelijke vraagprijs


ad k

Aanbevolen berichten

Hoi,

Al een tijdje aan het rondneuzen voor een Z3 met airco want dat is het enige dat ik mis bij mijn huidige.

Z3 gevonden...... zilvergrijs 1.9 sportline 67.000 km 2001.

Er zit zowat alles op en aan dat je kunt verzinnen inclusief goede geluidsinstallatie.

Vraagprijs 13.900 incl 6 maanden bovag.

z3nieuw.jpg

Wat is jullie mening

Groeten

Ad

Link naar reactie
  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

idd daar heeft rubberen naamgenoot gelijk, dat is veel geld en voor een 2 a 3 duizend rij je z4 maar je moet zelf weten natuurlijk

De vraagprijs is denk ik zo'n 2 tot misschien wel 3 duizend te veel in iedergeval wat ik heb gezien...

heb zelf voor mijn 2.8 z3 widebody uit 2000 met m pakket (en alle opties) 10.500 betaald (zonder inruil) bij een bovag garage, heeft wel een stuk meer gelopen maar dat is voor een 6 cilinder niet zo boeiend.

Link naar reactie
Persoonlijk vind ik hem behoorlijk aan de prijs. Paar duizend erbij en je rijdt in een 2 jaar jongere 6-cyl Z4...

Waar vind je die dan,Lijkt me onwaarschijnlijk :notworthy:

Link naar reactie

Ik ben zelf lang genoeg op zoek geweest naar een z4 , maar voor die prijs heb ik er geen kunnen vinden.

je moet er natuurlijk ook wel net tegenaan lopen.

Maar de auto die Ad bedoeld ziet er keurig uit , misschien prijs wat aan de hoge kant ,En ! hij moet je net passen. En als ik Ad zo hoor past ti hem wel :notworthy:

Link naar reactie
geen cruise control ( is duitse wagen)

m sport onderstel

stoelverwarmind 2x

isofix kinder dinges.

waren de electrische spiegels die naar binnen klappen een optie ?

oh ja een alarm was ik even vergeten

voor de rest niet zoveel maar ik gen er tevree mee dus voor mij is t goed :rambo:

welke 23 jarige kan nou zeggen dat ie een Z4 heeft :notworthy: ?

dat kunnen er inderdaad niet zoveel zeggen, Als je maar blij mee bent .

Maar de regel is hoe meer tierelantijnen des te meer geld

Link naar reactie
De vraagprijs is denk ik zo'n 2 tot misschien wel 3 duizend te veel in iedergeval wat ik heb gezien...

heb zelf voor mijn 2.8 z3 widebody uit 2000 met m pakket (en alle opties) 10.500 betaald (zonder inruil) bij een bovag garage, heeft wel een stuk meer gelopen maar dat is voor een 6 cilinder niet zo boeiend.

En altijd weer de fout maken om te denken dat het enige dat slijt aan een auto de motor is. Laat ik je uit de droom helpen. De lak slijt, de rubbers, de versnellingsbak de wiellagers, de ruitenwisserzemen, het leer aan het stuurwiel en......... de motor ! Daarnaast slijten er nog 10.000 onderdelen en deeltjes !! De prijs van deze auto is hoog, maar met een verklaarbare kilometerstand misschien op langere termijn niet. Wie zal het zeggen.

Hans

Link naar reactie
En altijd weer de fout maken om te denken dat het enige dat slijt aan een auto de motor is. Laat ik je uit de droom helpen. De lak slijt, de rubbers, de versnellingsbak de wiellagers, de ruitenwisserzemen, het leer aan het stuurwiel en......... de motor ! Daarnaast slijten er nog 10.000 onderdelen en deeltjes !! De prijs van deze auto is hoog, maar met een verklaarbare kilometerstand misschien op langere termijn niet. Wie zal het zeggen.

Hans

Ik ben het met Hans eens, er is meer dan alleen de motor, maar gezien de stand zou dit "in principe" geen probleem moeten zijn. Op de foto ziet de wagen er mooi uit, alleen jammer van dat kleine beetje notenhout wat ik zie maar dat is smaak. Het is incl. half jaar Bovag ( reken daar maar 1000 euro voor ) Als je dat er afrekend en er dan nog 2 van af kunt kletsen dan zit je mooi in de prijs. ( Probeer trouwens, als je er voor gaat, om die half jaar bovag om te zetten in "of een half jaar bovag of binnen een jaar 10.000 km" mits je niet teveel rijdt natuurlijk. Hebben wij ook gedaan, dan smeer je je looptijd lekker uit en geef je de wagen vlak voor het einde nog een ANWB of DEKRA keuring zodat men dan de gevonden problemen nog gratis moeten oplossen.

Succes

ZonderZ

Ps: Hoe is de voorbumper en motorkap qua steenslag? Bekijk dit goed, op die kleur zie je het bijna niet maar is er wel.

Link naar reactie
Waar vind je die dan,Lijkt me onwaarschijnlijk :notworthy:

Ik heb best veel voor die van mij betaald, maar ik wilde hem graag hebben omdat alle opties erop zaten.

Toen wist ik nog niet eens dat het ook nog eens een goeie auto was, maar had wel die indruk.

Voor 17 koop je best een goeie Z4. Ik betaalde 18+, maar was al blij dat ik mijn SLK kon inruilen.

Tís maar net wat je er voor over hebt. En als de topicstarter die Z3 een kansje vindt en helemaal gek van die auto is, moet ie hem gewoon kopen!

Link naar reactie
Ps: Hoe is de voorbumper en motorkap qua steenslag? Bekijk dit goed, op die kleur zie je het bijna niet maar is er wel.

Ik heb tot nu toe alleen via internet contact gehad omdat de auto best ver weg staat maar we gaan zeker kijken.

De prijs is wat aan de hoge kant maar als ik in nederland ga zoeken met vergelijkbare km standen en opties is er niet zo heel veel te vinden.

Genoeg Z3 in de aanbieding maar die hebben allemaal de wereldbol al een keer rond gereden en terug.

Er zit garantie op en het gaat uiteraard over de prijs die men wil geven voor mijn Z3 die ik moet inruilen.

Het eerste voorstel dat ik heb gekregen viel mij niet tegen..maar ja ik laat ook geen rotzooi of een afgetrapte bak achter.

We zullen eerst eens gaan kijken of hij werkelijk in dezelfde goede staat is als de foto's en de verkoper doen geloven.

Voordeel tov mijn huidige:

Rolbeugels

Widebody

Mooie velgen

5 jaar jonger

Beter soundsytem

Airco

Weinig kilometers

Sportstoelen

Leuke kleurstelling

Hout op de middenconsole moet uiteraard direct verdwijnen..maar dat is een piece of cake...gaan we waarschijlijk vervangen door witte kunststof schrootjes. :schater:

Ja...wat mag dat kosten...Z4 voor ietsje meer...ik ben ze niet tegengekomen.....enne.....ik zoek de echte roadster.....z4 iets te modern voor mij. :notworthy:

Bovag onderhandelen naar 1 jaar en 10.000km is een goede tip...die zullen we onthouden.

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
Ik heb best veel voor die van mij betaald, maar ik wilde hem graag hebben omdat alle opties erop zaten.

Toen wist ik nog niet eens dat het ook nog eens een goeie auto was, maar had wel die indruk.

Voor 17 koop je best een goeie Z4. Ik betaalde 18+, maar was al blij dat ik mijn SLK kon inruilen.

Tís maar net wat je er voor over hebt. En als de topicstarter die Z3 een kansje vindt en helemaal gek van die auto is, moet ie hem gewoon kopen!

18+ is toch ietsje meer als een paar duizend :notworthy: Maar het is toch een gekke handel ik kreeg voor mijn 1.8 . van 98. 11.500 op de Z4 terug . dus hebben we gauw toe gehapt

@andere robbie, de mijne komt ook uit duitsland en heeft wel cruise control, dat maakt dus niks uit.

Link naar reactie
Maar het is toch een gekke handel ik kreeg voor mijn 1.8 . van 98. 11.500 op de Z4 terug . dus hebben we gauw toe gehapt

Wow Floor, dat is een hoog bedrag voor een 1.8 van 98, dan stonden er zeker erg weinig km op of de Z4 was qua prijs zeel te hoog?

Ik kreeg 9.000 voor een 1.8 uit 99 met 130.000 er op.

En aangaande de eerdere bedragen voor een Z4.... zo heb ik ze niet gevonden of het was een particulier met hooguit een 2.0 en zonder extra's.

Ja en in Dld staan ze er ook maar dan komen wel alle kosten er nog boven op.

Voor die gene die het wel getroffen hebben...proficiat...het moet een lot uit de loterij zijn.

Greetz

ZonderZ :notworthy:

Link naar reactie

Mijn 1.8 had 148duizend gelopen was wel in perfecte staat.ik heb eigenlijk twee jaar voor niks gereden de Z4 heeft alle toeters en bellen die je kan verzinnen (zie tadaaa!) en daar heb ik 20 voor betaald.

Dus hebben we het denk ik wel goed gedaan

Link naar reactie
Mijn 1.8 had 148duizend gelopen was wel in perfecte staat.ik heb eigenlijk twee jaar voor niks gereden de Z4 heeft alle toeters en bellen die je kan verzinnen (zie tadaaa!) en daar heb ik 20 voor betaald.

Dus hebben we het denk ik wel goed gedaan

De volgende maal als ik weer wat zoek neem ik wel contact op, zo'n onderhandelaar kan ik wel gebruiken... :notworthy:

Link naar reactie

Ik denk dat gezien de leeftijd en vooral de km stand de prijs acceptabel is mist alle boejes en onderhoudhistorie klopt en aantoonbaar is.

Een Z4 voor een paar duizend meer betwijfel ik behalve als de Z4 150.000 km of meer gereden heeft.

-------------------------------

p1010288lr.jpg

Link naar reactie
Wow Floor, dat is een hoog bedrag voor een 1.8 van 98, dan stonden er zeker erg weinig km op of de Z4 was qua prijs zeel te hoog?

Ik kreeg 9.000 voor een 1.8 uit 99 met 130.000 er op.

En aangaande de eerdere bedragen voor een Z4.... zo heb ik ze niet gevonden of het was een particulier met hooguit een 2.0 en zonder extra's.

Ja en in Dld staan ze er ook maar dan komen wel alle kosten er nog boven op.

Voor die gene die het wel getroffen hebben...proficiat...het moet een lot uit de loterij zijn.

Greetz

ZonderZ :notworthy:

Hoi, Even een tip, hou gewoon even de nederlandse autosites met 1 zoekopdracht in de gaten.

Zoiets dus. Staan er twee onder de 17k.

http://www.gaspedaal.nl/BMW/Z4/?pmax=20000

en als je handig bent koop je gewoon deze...

http://auto.marktplaats.nl/bmw/363137447-b...03-bj-2003.html?

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie

Als ik eerlijk ben heb ik diverse er van gezien, althans die gene met niet meer dan 80.000km, ze waren of erg schraal qua extra's of de bumper en motorkap zaten onder de steenslag. De wagen op Halfweg is nu 18k maar was eerst 20K, ook daar erg veel steenslag, kost meteen 1.600 euri om de boel goed te laten spuiten ( motorkap overlappend en bumper.

Maar des al niet te min, ze zullen er echt wel wezen, geef ik rond uit toe..

:rolleyes:

Link naar reactie

Dag Ad

Hoewel het een zeer nette auto lijkt met relatief niet veel km's wil ik je echt adviseren een zespitter te overwegen.

Volgens mij woon je ook in Brabant en kunnen we evt een keer afspreken zodat je een zespitter kunt ervaren, het is het echt waard.

Mvg Ralf

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.