Ga naar inhoud

Nieuwe Z4; 2.3 of 3.0

Aanbevolen berichten

Ik heb in het verleden de eerste generatie Z4 gereden en overweeg nu wederom de aanschaf van een Z4. Ik woon nog een jaar in de VS en wil dan mijn Z4 meenemen naar NL.

Het wordt een witte met Walnut bekleding, maar ik weet niet of het een 23i of 30i moet worden. De 30i rijdt heerlijk, maar ik kan hier de 23i niet testen want die wordt hier niet verkocht. Het verschil in prijs is ongeveer 3500 euro. Is dat het waard? Heeft iemand al eens een vergelijkende test uitgevoerd?

Alvast bedankt voor de tips.

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Ik stond laatst langs een 23i en hij wou racen :thumbup: ik heb nu een 3.0 van 2003 en liet hem mijn mooie

kont zien :ok:

Ik weet niet wat je nu rijdt maar als je de snelheid van een 3.0 gewend bent zal ik zeker niet voor een 23i gaan.

Mijn volgende wordt minimaal een 30i maar het zal eerder een 35i worden. :m:

Link naar reactie
Ik heb in het verleden de eerste generatie Z4 gereden en overweeg nu wederom de aanschaf van een Z4. Ik woon nog een jaar in de VS en wil dan mijn Z4 meenemen naar NL.

Het wordt een witte met Walnut bekleding, maar ik weet niet of het een 23i of 30i moet worden. De 30i rijdt heerlijk, maar ik kan hier de 23i niet testen want die wordt hier niet verkocht. Het verschil in prijs is ongeveer 3500 euro. Is dat het waard? Heeft iemand al eens een vergelijkende test uitgevoerd?

Alvast bedankt voor de tips.

als de 2,3 daar niet verkocht wordt hoe wil je hem dan meenemen naar NL ?? :thumbup:

ps ik zal atijd voor de 3,0 gaan zeker als het verschil maar 3500 is

Hans

Link naar reactie
als de 2,3 daar niet verkocht wordt hoe wil je hem dan meenemen naar NL ?? :thumbup:

ps ik zal atijd voor de 3,0 gaan zeker als het verschil maar 3500 is

Hans

Ja dat was een beetje onduidelijk. Ik schaf op afstand een uitvoering met NL specs aan, vandaar. Overigens wil ik ook een handgeschakelde. Dat begrijpen ze hier ook niet.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zou ook zeeeeeeeeeeeker voor minimaal de 30i gaan, ook met het oog op de restwaarde in Nl. De 23i'tjes beginnen nu tweedehands al snel goedkoper te worden en het aanbod daarvan groeit sterk, voor de 30i's geldt dat veel minder ...

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Ik ben benieuwd; wat ben je daar nu kwijt voor in de USA?

Ik neem aan dat de auto als verhuisboedel naar NL komt dus dat je vrijgesteld bent van invoerrechten, BTW en BPM? Dan zou je iets van USD2.000 voor transport, en verzekering kwijt zijn en enkel RDW kenteken en keuring moeten regelen?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in