Ga naar inhoud

Transport gezocht.

Aanbevolen berichten

Beste Forum leden,

Er bestaat de mogelijkheid dat ik een kofferset voor mijn Z4 kan kopen van een forumlid.

Nu wil echter het geval dat deze in Roosteren woont ( bovenkant limburg )

De vraag nu is... Is er een forumlid die daar in de omgeving woont en in September mee doet aan de VOC rit en bereidt is om de set mee te nemen naar het startpunt van de rit.

Als ik vanuit IJmuiden weer helemaal naar Limburg moeten rijden zijn we ook weer een tank branstof kwijt en kan ik het net zo goed nieuw kopen.

Nu weet ik wel, je kunt er meteen een leuke rit van maken, maar dat zit er momenteel niet in.

Mocht iemand een mogelijkheid zien dan graag een pm.

Groetjes

Carin :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Je kan het toch ook laten versturen per post/pakket?

Daar heb je volkomen gelijk in.. maar 3 koffers versturen is een aardig groot pakket en dus loopt dus ook in de papieren.

Maar mocht niemand in de buurt wonen dan zou dat ook altijd nog een optie zijn. Maarja.. Nooit geschoten is altijd mis !!! :thumbup:

Groetjes

Carin :D

Link naar reactie
  • Administrator

Ik woon er 16km vanaf, maar ik weet nog niet of ik aan de rit meedoe, maar ben 10 augustus wel in Hoogeveen (is ongeveer 185km van je vandaan).

Link naar reactie
Carin,

Heb familie op minder dan 20km van Roosteren, en woon zelf minder dan 20km van IJmuiden...

Familiebezoek staat al gepland voor medio augustus, dus als je niet te veel haast hebt :D

Helemaal super, compleet geen haast, er staat op kort termijn toch niets gepland.

Ik ga kijken of hij de koffers nog heeft en we tot een deal kunnen komen. Als dit lukt zal ik je een pm sturen dat het gelukt is en met zijn gegevens voor als je op familie bezoek gaat.

Echt helemaal super, zo zie je maar.. Vragen kost niets.

Je hoort van mij...

Groetjes

Carin :thumbup:

Link naar reactie
Daar heb je volkomen gelijk in.. maar 3 koffers versturen is een aardig groot pakket en dus loopt dus ook in de papieren.

Pakket versturen onder 10 kg € 6,95 .

Onlangs heb ik ook een forum lid blij gemaakt met een koffer set en het verstuurd per post. :thumbup:

Link naar reactie
Pakket versturen onder 10 kg € 6,95 .

Onlangs heb ik ook een forum lid blij gemaakt met een koffer set en het verstuurd per post. :thumbup:

Van de TNT site geplukt:

Hoe verstuurt u een pakket binnen Nederland?

Als u een pakket verstuurt met Basis Pakket, levert TNT Post uw pakket de eerste werkdag na de dag van aanbieding af (24-uurs-service) U volgt uw pakket online met Track & Trace.

Formaat en gewicht

Minimum formaat: 10 x 10 x 1 cm

Maximum formaat: 100 x 100 x 50 cm

Maximum gewicht: 10 kg

Als het maximum formaat dat je mag versturen groot genoeg is voor een kofferset, ben je inderdaad voor €6,95 de man vrouw

Link naar reactie

Deal in Roosteren is niet doorgegaan, maar iedereen alvast bedankt voor de input en info.

Ik ga nu met Sandere39 in gesprek, dat is naast de deur...

Wat is dit forum toch een mooi middel he... :thumbup:

Groetjes

Carin :ok:

Link naar reactie

Iedereen bedankt voor de input en support...

Sander, bedankt voor de Z4 kofferset, daar gaan we een hoop plezier aan beleven. :hypocritesmiley:

Groetjes

Carin <_<

Ps: Hier kan een slotje op.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.