Ga naar inhoud

Net een z3 gekocht

Aanbevolen berichten

Goedendag,

Ik heb me al voorgesteld mijn naam is Ced.

Heb mijn eerste z3 gekocht helemaal te gek.

alleen toen ik thuis kwa na 200 km rijden accu defect heb ondertussen een andere er in gezet.

heb nog wel een vraag als ik rij op stenen dus niet op het asfalt hoor ik rechts achter volgens mij bij het wiel een resonerend geluid weet iemand wat dit is

verder rijd de wagen tegek

Ced <_<:rant:

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

heb nog wel een vraag als ik rij op stenen dus niet op het asfalt hoor ik rechts achter volgens mij bij het wiel een resonerend geluid weet iemand wat dit is

Tussenlager -> klik

Het zou ook een vuile handremtrommel kunnen zijn. Daar heb ik last van gehad. Laten schoonmaken en afstellen en probleem was verholpen.

Oh ja... na 200km de accu dood is wel vreemd. Lijkt erop dat de accu niet wordt geladen. Heb je wel de auto kunnen starten op de accu? Anders lijkt het erop dat de dynamo niet goed zijn werk doet.

Link naar reactie
Oh ja... na 200km de accu dood is wel vreemd. Lijkt erop dat de accu niet wordt geladen.

had ik ook toen ik de coupe na de aanschaf van Lelystad naar Limburg had gereden. Accu was gewoon aan zijn eind (had nog geen 4000 km gereden in anderhalf jaar tijd), nam geen stroom meer op, maar werkte als een grote weerstand en werd dus ook heel warm. Na vervanging door nieuwe (verkoper heeft toen nog netjes de helft betaald) nooit meer last van gehad. Gewoon regelmatig rijden in je Z <_<

Link naar reactie
had ik ook toen ik de coupe na de aanschaf van Lelystad naar Limburg had gereden. Accu was gewoon aan zijn eind (had nog geen 4000 km gereden in anderhalf jaar tijd), nam geen stroom meer op, maar werkte als een grote weerstand en werd dus ook heel warm. Na vervanging door nieuwe (verkoper heeft toen nog netjes de helft betaald) nooit meer last van gehad. Gewoon regelmatig rijden in je Z :hypocritesmiley:

Accu was Defect er is een andere in gezet starte meteen

zat kortsluiting in de accu

Ced

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in