Ga naar inhoud

Toerrit Utrechtse Heuvelrug


Aanbevolen berichten

Te laat ? Nee man.......ik was gewoon te vroeg! :) ha...ha.... Wel perfect dat je 'm in GPX gemaakt heb. Ik had 't ook geprobeerd, maar de route was plots 165 km lang ! :blink: Als nu een paar man de route laden, dan kan het aantal auto's v.w.b. de rit geen probleem opleveren.

Link naar reactie
  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Te laat ? Nee man.......ik te vroeg :) ha...ha.... Wel perfect dat je 'm in GPX gemaakt heb. Ik had 't ook geprobeerd, maar de route was plots 165 km lang ! :blink: Als nu een paar man de route laden, dan kan het aantal auto's v.w.b. de rit geen probleem opleveren.

Ah ja, dat probleem had ik ook bij gewoon straatnamen. Daarom heb ik de google maps links van invididual omgezet naar gpx'jes Met MaptoGPX en de twee xml'etjes aan elkaar gelijmd die je dan krijgt (omdat het 2 losse pagina's zijn).

Link naar reactie
Goede actie mannen. :thumbup:

Als de 'alleenrijders' dat in hun navigatiesysteem inladen, moet het goedkomen. :)

Ik ga morgen de route nog een laatste keer proefrijden. Hopelijk hebben ze niet plotseling ergens een weg opgebroken. :P

Trouwens............je bent 't off-road gedeelte vergeten. Ik wil weer stofhappen zoals in mei :lol: (BMW Z3G G= Gelände).

10zqm.jpg

4636155705_cab8358ba4.jpg

Link naar reactie
Goede actie mannen. :thumbup:

Als de 'alleenrijders' dat in hun navigatiesysteem inladen, moet het goedkomen. :P

Ik ga morgen de route nog een laatste keer proefrijden. Hopelijk hebben ze niet plotseling ergens een weg opgebroken. :lol:

En hoe doe ik dat op m'n BMW Prof. Navigatie? ;-)

Link naar reactie

Ik heb nog een last minute aanmelding! Twee vrienden van mij met hun splinternieuwe Z3 M willen ook graag nog mee als het mogelijk is. We rijden vanuit Rotterdam tegelijk aan.

Namen:

Laslo en Marita Batis

Mocht het toch problemen opleveren of nog vragen hierover bel of sms even: 0641822418

Alvast bedankt en tot morgen!

Link naar reactie
Ik heb nog een last minute aanmelding! Twee vrienden van mij met hun splinternieuwe Z3 M willen ook graag nog mee als het mogelijk is. We rijden vanuit Rotterdam tegelijk aan.

Hoe kan een Z3 nou splinternieuw zijn? :rolleyes:

Geen probleem hoor, staat genoteerd. Het wordt miscchien een beetje druk op de tussenstoplocatie, maar dat zien we dan wel weer.

Link naar reactie

Tot straks allemaal!! :thumbup: en please geen spetters van boven vandaag :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.