Ga naar inhoud

Ik stond er bij en keek er naar :-(

joostvdl

Aanbevolen berichten

Ik stond na een meeting nog even na te praten en een van de gesprekspartners rijd in zijn Volvo V70 weg. Na wat heen en weer steken rijdt hij achteruit zo tegen de achterkant van de Z4 aan.... :rolleyes:

Daar sta je dan, zie je je auto flink heen en weer gaan. slik....

Gelukkig had de bestuurder het ook door en die baalde ook wel. Meteen wat papieren ingevuld. De achterbumper is nu beschadigd, maar wat erger lijkt is dat deze ook licht ontzet is. Altijd lastig die zware Volvo's. Nou ja gelukkig is het alleen maar materiële schade en gelukkig deze keer wel gezien wie het gedaan heeft (inclusief getuigen), dus dat komt wel weer goed. Het kost alleen weer zo veel tijd om alles geregeld te krijgen. Als ZZP-er zijn dat hele dure uren die een verzekeraar niet vergoed....

Nu maar hopen dat het nog redelijk snel gefixed kan gaan worden zodat de ZZZZ voor vakantie weer klaar is.

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

:angry: Naar, heel naar.

Gelukkig stond je er bij. Uhhh, dat klinkt eigenlijk ook niet fijn :unsure: .

Gelukkig is het gelijk geregeld met de papierwinkel en getuigen. Goed op toezien dat het deugdelijk wordt gerepareerd!

Link naar reactie
Sterkte Joost. Dat lijkt me bijna net zo erg als zelf een kras in je auto rijden.

Ik spreek uit ervaring! :wub:

mm zelf doen is erger hoor! :schater:

maar idd goed dat je er zelf bij stond,meestal rijd de dader gewoon weg :angry:

ik heb gelukkig een broertje die bij een schadebedrijf werkt en ik kan zelf wel wat sleutelen :unsure:

als het goed is word ie straks weer beter dan nieuw!

kijk of je bij bmw een gespoten achterbumper kunt bestellen das betere lak!(denk ik)

Link naar reactie

Ik ken 't gevoel........

De dag na de Tour d'Asperge stonden er bij m'n vrouw op haar werk een aantal mensen naar m'n Z'tje te kijken (ZZZ stond netjes in een parkeervak). Nou is zo'n ZZZ ook een leuke auto...maar zo leuk? Bleek dat een truck een beetje te ver uitgezwenkt was met z'n achterkant...........

SDC10138.jpg

SDC10139.jpg

Tja....daar sta je dan en je kijkt er naar . Is ondertussen wel weer keurig gemaakt, heeft me aan rompslomp wel een verlofdag gekost, maar op al dat geouwehoer zit je niet te wachten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in