Ga naar inhoud

advies aankoop Z3


Ced

Aanbevolen berichten

:thumbup: goedendag mijn naam is Cedric en wil voor het eerst een cabrio kopen en heb volgende gevonden op internet

wil een z3 kopen

volgende type en prijs

BMW Z3 Roadster 1.8 (Zwart Leder)

Prijs € 10.400

bouwjaar 9 98

via de bovag site

kan iemand mij vertellen of ik hier goed aan doe

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voor een 1.8 uit 98 ziet die er vast strak uit met weinig kilometers en behoorlijk lekker in de opties.

Vind de prijs anders wel aan de hoge kant.

Het is de vraag prijs wat zou ik er voor kunnen bieden

wil woensdag gaan kijken zijn er nog dingen waar ik op moet letten

Link naar reactie
wil woensdag gaan kijken zijn er nog dingen waar ik op moet letten

Jazeker, maar ik raad je aan om het forum goed door te spitten en alle plus/minpunten van de Z3 te leren kennen. Hierdoor kom je iets meer voorbereid naar de proefrit.

Link naar reactie
Ik neem aan dat het deze is.

Geen airco, geen cruise control, ik zag geen knoppen voor stoelverwarming (kunnen achter zitten),geen rolbeugels en natuurlijk totaal de verkeerde kleur :blink: ...

Ik zou eerst maar eens even goed uitzoeken wat je wilt en rondkijken.

Edit: oh ja :thumbup: : Welkom hier :P !!!

Link naar reactie

Voor die prijs struikel je over die dingen,Kijk anders eens bij van veggel in klazienaveen staan er op dit moment een stuk of vier in alle prijsklasen en diverse uitvoeringen.

En het bedrijf weet waar het over praat wat zzztjes betreft.

Link naar reactie
Interpunctie! :schater::schater::schater:

My thoughts exactly.... :thumbup:

Daarnaast: 10k voor een 12 jaar oude 1.8...? You must be joking. Zelfs 'fully loaded' zou dat behoorlijk aan de prijs zijn lijkt me.

Maar: het forum staat vol met allerlei wetenswaardigheden over de ZZZ. Lees je eerst eens goed in, maak een proefrit in een paar verschillende ZZZtjes om de verschillen te ervaren en laat een aankoopkeuring doen door roodkapje. 'nuff said.

Link naar reactie
Voor zo'n bedrag heb je ook een mooie 2.8 of 3.0

Ik zou inderdaad nog even goed rond kijken want voor zoveel geld heb je ze voor het uitzoeken, tenzij je een Coupe zoekt :thumbup:

Goedenddag wil iedereen alvast bedanken voor zijn reactie's

de wagen staat bij de volgende garage:

www.occasions.nl

Link naar reactie
  • Administrator
Goedenddag wil iedereen alvast bedanken voor zijn reactie's

de wagen staat bij de volgende garage:

www.occasions.nl

Welke website niet operationeel is, maar wel adverteerders probeert te lokken ... :angry: Je vindt me vast niet aardig als ik het vraag, maar is dit sluikreclame? :thumbup: Bij voorbaat excuses als ik het verkeerd begrepen heb, maar volgens mijn computert staan er nog geen auto's op de door jou genoemde site ...

Link naar reactie

Even de "s" van de url afhalen en je vindt de auto, dus www.occasion.nl. Het is zeker geen sluikreclame.

Ced, ik zou gewoon gaan kijken en een proefrit maken. De vraagprijs is wat aan de hoge kant, maar de km-stand is derhalve ook weer lekker laag. Het is maar wat je er voor over hebt. Als het geen daily drive is, dan is airco geen must. Stoelverwarming in principe ook niet, maar je kan dan met wat koudere temperaturen toch lekker aangenaam open toeren.

Link naar reactie

Let vooral even op de voorzijde van de motor (rubbergedeelte van de distributiedekselpakking t.h.v. de koppakking). De 1.8 motor heeft vaker een probleem met olie lekkage : http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatforu..._BMW_-_E36.html

Om dat te verhelpen moet de kop van de motor af, om de pakking te vervangen. Is een typisch 1.8 kwaaltje. Wellicht handig om goed te checken en in je onderhandelingen mee te nemen.

Link naar reactie
Even de "s" van de url afhalen en je vindt de auto, dus www.occasion.nl. Het is zeker geen sluikreclame.

Ced, ik zou gewoon gaan kijken en een proefrit maken. De vraagprijs is wat aan de hoge kant, maar de km-stand is derhalve ook weer lekker laag. Het is maar wat je er voor over hebt. Als het geen daily drive is, dan is airco geen must. Stoelverwarming in principe ook niet, maar je kan dan met wat koudere temperaturen toch lekker aangenaam open toeren.

alvast bedankt

Link naar reactie
Let vooral even op de voorzijde van de motor (rubbergedeelte van de distributiedekselpakking t.h.v. de koppakking). De 1.8 motor heeft vaker een probleem met olie lekkage : http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatforu..._BMW_-_E36.html

Om dat te verhelpen moet de kop van de motor af, om de pakking te vervangen. Is een typisch 1.8 kwaaltje. Wellicht handig om goed te checken en in je onderhandelingen mee te nemen.

bedankt voor de info

Ced

Link naar reactie

Ga lekker kijken en een proefrit maken maar ga in nog een paar ZZZ tjes een proefrit maken om het verschil te voelen en een goede afweging te maken. DOEN!!!

Probeer dus emotie en zakelijk gescheiden te houden.

Link naar reactie
  • Administrator
Even de "s" van de url afhalen en je vindt de auto, dus www.occasion.nl. Het is zeker geen sluikreclame.

Vanwege dit soort mogelijkheden dus ook al mijn excuses bij voorbaat :rolleyes: Ced, veel succces met je zoektocht dan! :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.