Ga naar inhoud

maandelijkse Meet & Greet Zevenhuizen 2010 - 2011

zzztje

Aanbevolen berichten

• Administrator
Dat heb ik gister al gedaan in het Provinciehuis in DH :blink:

Dan zou ik vanwege het risico op een rijontzegging van een paar uur en boete toch maar thuis blijven :rolleyes:

:rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 500
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Weer een spannende avond!... :thumbup:

Goh, was ik ook eens de laatste.... :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
WeeGoh, was ik ook eens de laatste...

als laatste wat?? aanwezig of weg :thumbup:

Link naar reactie

Beiden..... :thumbup::schater:

Link naar reactie

na een gezellig bezoekje bij roodkapje (angel eyes) een hele gezellige avond, leuk om forum leden live te ontmoeten, zeer voor herhaling vatbaar......

binnenkort fotootjes van de lampjes en de nieuwe M pedalen..............................en tot de eerste donderdag in april.

Link naar reactie
:clown: :gossip: helaas... ;)
Link naar reactie
Zie je nu wel.

Nadia is er niet en er gebeurt niks :schater::P

Tja sorry :schater: Misschien volgende maand meer ZenZaZie in de barak!

Maar eh alle gekheid op een stokje zo te lezen was het erg gezellig dus ik hoor graag wat meer details!

Link naar reactie

Zo, hallo, wie heeft er aan de Grappa gezeten dan. Geen leuke skiltralalaleren gezien nee, die gingen me te hard voorbij met en rijtje dwergjes... Wel mooie bergen. En de Sella Ronda gedaan <_< Ik heb me laten vertellen dat hij de andere kant op een stuk leuker en korter was :schater: En het is niet normaal joh, iedereen heeft tegenwoordig een helm op. En waarom? Ik zie mensen alleen maar in een spagaat liggen (incl ik) en nooit op hun hersens eindigen.

Maar eh... Ik praat je de volgende keer live bij Henk, we zijn Diana's topic aan het vervuilen!

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.