Ga naar inhoud

maandelijkse Meet & Greet Zevenhuizen 2010 - 2011

zzztje

Aanbevolen berichten

Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd hier op het forum?

Als ik het zo zie, ben ik maar een broekie met mijn 26 jaar.. :schater:

Je bent niet de jongste hoor :thumbup:

En de IENSER is klaar voor een Dedemsvaartse pizzarit ... het is geschied om 9 uur vanacht :m:

Link naar reactie
  • Reacties 500
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Niks gemist zie ik wel. :clapping:

Lees nergens iets over sex en zo dus saaie hap.... <_< :fiew:

Nee als jij er niet bent, correctie: als jij EN Marcel er niet zijn, gaat het over heel andere onderwerpen! We leren zo maar de mensen een beetje kennen joh, wist niet dat dat kon!!

Bijvoorbeeld, heel stoer, een trotse vader die vertelt dat zijn dochter veel beter functioneert dan haar baas.

Laat hij nou zelf de baas zijn van de toko :schater: Maar serieus, ik vind het knap als een man zijn tekortkomingen kent, zo kom je er niet veel tegen :thumbup:

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Nee als jij er niet bent, correctie: als jij EN Marcel er niet zijn, gaat het over heel andere onderwerpen! We leren zo maar de mensen een beetje kennen joh, wist niet dat dat kon!!

Maar serieus, ik vind het knap als een man zijn tekortkomingen kent, zo kom je er niet veel tegen :P

Zo ook weer thuis,

Het was weer gezellig :thumbup:

Wat me is opgevallen vanavond, al wordt er op hoger niveu gepraat uiteindelijk op wat voor manier dan ook je het dan ineens over s*x hebt :blink:

Ik was al weer thuis dus..... :nono::rolleyes:

Link naar reactie

Ik ben er ook weer bij... Goed idee Marcel...hebben we alvast een onderwerp om ver te praten..praten over die oude bagger ZZZ(Z)OOI wordt er al genoeg gedaan.

Ben ik trouwens deze keer op tijd??? :schater: :schater:

Link naar reactie

Nou voorlopig moeten we eerst een week bijslapen... zijn allebei verkouden, doodop en half ziek. <_<

Gaan vanavond 22.30 rijden.

Maar als we er eenmaal zijn voelen we ons vast een stuk beter. Hoe dan ook, jullie veel plezier komende week maar dat zal ook vast wel lukken! En Aad, ik lees graag het verslag van je zuipfestijn op het forum aangezien je het me niet tijdens de meeting kunt vertellen! :schater::schater: Dus Marcel, je moet hem flink uithoren, ok? :rolleyes: Dank je!

Link naar reactie
.......................... zijn allebei verkouden, doodop en half ziek. <_<

Koop na aankomst direkt 2 eieren en een fles Grappa.

Kluts p.p een rauw ei met wat suiker. Doe er een glaasje grappa bij en drink het in 1 teug leeg.

Dan hou je wel 3/4 van de fles over, maar je vakantie is gered :thumbup: In iedergeval : veel plezier.

Link naar reactie

Ik twijfel nog even.. :rolleyes: Ik zit alleen op kantoor, dus moet even kijken of ik de zaak kan verlaten :rolleyes:

Ik kom nog even in de lucht! :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.