Ga naar inhoud

maandelijkse Meet & Greet Zevenhuizen 2010 - 2011

zzztje

Aanbevolen berichten

:schater: :schater: idd.

nou,vooruit. we gooien de toko wel dicht,omdat je zo aandringt. :schater:

tot donderdag. :lol: (zal dan rond half 9 / 9 uur zijn)

Link naar reactie
  • Reacties 500
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voor mij een definitief ja, eerst de hele dag knutselen bij die hobbyboer in Reeuwijk (lees met de handen in de zakken toekijken) <_<:schater:

Nu al toe aan restauratie met Qpé. Roest het dak of zo?

Link naar reactie

Tot eind van de middag! :) Heerlijk weertje om te rijden :notok: :unsure: , hier schijnt t zonnetje volop! :newblush:

Link naar reactie

Nou het was weer gezellie :thumbup:

Ben wel blij dat ik nou naar m'n nest kan. Voor het eerst in 3 (of zijn het er 4) dagen meer dan 6 uur slaap.

En Roger, nog bedankt voor het compliment, snapte wel dat je het goed bedoelde ;)

Maar jij hebt ook een mooie bak! Helemaal Wallnus (of hoe het toen bij de Z3 hete) houden... zo is het echt een prachige bak ... en anders ... ach dan is het ook een prachtige bak, en nog belangrijker: Jouw prachtige bak :thumbup:

Link naar reactie

Ook weer thuis,

Wat een opkomst vandaag :thumbup:

was weer ouderwets gezellig.

Als laatste (meestal) afgerekend wel weer een hoop moeten bijleggen wat volgens de chef was te danken aan een man met haags accent :thumbup: (bar man had het over creme Lher) :schater:

Nadia slecht slaapt vanacht die het niet begrijpt van het tientje :schater: (leg het nog wel een keer uit)

Euroknaller het op zijn heupen kreeg om ineens naar huis te gaan ( met 2 flessen wijn waardoor ik dus naast de pot pist )

Bart weer eens trachte te proberen een broodje kroket te bestellen terwijl de keuken dicht was (aanhouder wint)

Roger naar huis reed met een geswaffelde QP (friedo was niet eens in de buurt)

Willie opgezadeld zit met een fobie ( opgelopen in afrika in de wc ) ( kom je nooit meer vanaf )

En nog even met willie getracht onze rijbewijzen te verliezen ( :m: power )

En nog veel meer wartaal en flauwekul, kortom het was weer leuk.

Geen ;) :foto: maar die heeft Ans wel.

Link naar reactie

En de hele ZET meute was omgeschakeld van de suki-yaki naar de mixt gril.

Toen het op tafel kwam begreep ik waarom.

Hier geen 3 lullige skewertjes met stukjes kebab/sate, maar 4 stukken vlees, bij elkaar minstens een pond <_<

De Spareribs zijn ca. 1 meter lang (zie foto Ans) en de snitzels schijnen zelf op 2 borden geserveerd te worden.

Overigens weer een leuke avond gehad :m:

Link naar reactie

Was weer een avond met veel UPS en DOWNS! :):blink:, maar dit keer ook geen spectaculaire foto's.. Iedereen hield zich flink verscholen.. :nono:

Nou, vooruit.. kan er mee door.. <_<

dsc01643hr.jpg

Dit keer ook GEEN Kip Yakkie!! :P

dsc01646b.jpg

Link naar reactie

't was weer zzzupergezellig! :thumbup:

dit was jammergenoeg (voorlopig) de laatste keer. :m:

Link naar reactie

@ Willy en Diana: dat hebben jullie dan alsnog snel gedaan, jullie waren binnen voordat ik chagrijnig werd van de honger, top!! :thumbup: bedankt :thumbup:

@ Bas: ja en bere-lekker, die spareribs waren echt enorm!!!!

@ Co: leuk kennis te maken :thumbup:

@ Roger: mijn linkeroor tuut nog na, mijn god wat een volume, maar nu snap ik waarom, je wordt bent hartstikke doof man

@ Euro: dat wordt de volgende keer echt ergens anders parkeren jongen... zo maar onfatsoenlijk tussen het mooie rijtje ZZZ(Z)tjes parkeren... :nono:

@ Ruud: ik snap nog steeds niets van dat tientje wanneer kan ik nou eens :hamer: leg het maar snel uit

@ Allen: hoe is het mogelijk dat Willy iets van 11 rode wijn moest afrekenen? En een groter mysterie: dat hij ook oprecht geloofde dat Diana dat op had? :schater:

@ Shrike: en? Was het echt in een kwartier gebeurd?? ;)

@ de newbees uit Zoetermeer: leuk om nieuwe Mega Z Fans te ontmoeten!! En ik begrijp de veilige keuze om de eerste keer niet te blijven eten ;) Durven jullie het de volgende keer aan of zijn jullie met gierende banden naar huis gegaan met het voornemen nooit meer terug te keren naar dat zooitje ongeregeld? :schater:

@ de newbees uit Nieuw-Vennep: uit betrouwbare Reeuwijkse bron hadden we vernomen dat we nieuwe aanwas kregen bij de meeting... maar dat heeft de bron vast niet goed begrepen. :m:

@ mijn wekker: wat haat ik jou na zo'n gezellig avondje en zo'n korte nacht!

Link naar reactie
@ Willy en Diana: dat hebben jullie dan alsnog snel gedaan, jullie waren binnen voordat ik chagrijnig werd van de honger, top!! :m: bedankt :thumbup:

graag gedaan Nad,dat willen we niet mee maken dat jij chagrijnig bent.

@ Allen: hoe is het mogelijk dat Willy iets van 11 rode wijn moest afrekenen? En een groter mysterie: dat hij ook oprecht geloofde dat Diana dat op had? :schater:

heb er nu nog last van. :schater: nee,11 heb ik er toch echt niet op...

@ Ruud: ik snap nog steeds niets van dat tientje wanneer kan ik nou eens ;) leg het maar snel uit

ja Ruud,leg uit....

@ mijn wekker: wat haat ik jou na zo'n gezellig avondje en zo'n korte nacht!

:schater: :schater: :schater:

Hoezo, rijbewijs ingevorderd :thumbup:

ze kregen ons nie te pakken nie. :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.