Ga naar inhoud

ZZZ m interesse


Aanbevolen berichten

He allemaal,

lekker weertje toch buiten he <_< vanochtend lekker gereden met de wagen.. jummie! Maargoed, waarvoor ik schrijf: Al een kleine tijd zijn wij met de fam erover bezig om eens te gaan kijken naar een z3m. Al een paar keer hebben we de kans gehad om er een van binnen en buiten te bekijken en het trekt ons wel. Nu ben ik de afgelopen dagen bezig geweest met het zoeken naar advertenties, om eens te kijken naar de prijzen en wat het aanbod is e.d. Maar het wil me niet echt lukken.

Ik hoopte eigenlijk dat hier wat mensen zijn die misschien een mooi model te koop weten zodat we daar eens kunnen gaan kijken. Het liefst zilverkleurig, volledig zwart van binnen en < dan een ton op de kilometerteller. En nog iets, wat is eigenlijk een prijs van een z3 2,0 met 70k op de teller?

Steven :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Moet het een QP of een Roadster worden ? Ik zou ook eens over de grens kijken als ik jou was.

Moeilijk om een prijs te bepalen als je niet wat meer info over de 2.0 plaats ( bouwjaar / kleur / uitvoering / opties / staat van onderhoud etc. etc.) :thumbup:

Marktplaats moet je ook wel enige richtlijn geven over de prijzen lijkt mij.

Link naar reactie

Haha je hebt gelijk :) Helemaal vergeten er bij te zetten. We zijn op zoek naar een roadster want een open kappie is wel een must.

Over de huidige:

Het is een roadster 2.0 uit juli 99 dus net facelift, 70k op de teller, kleur zwart met beige kap en beige interieur. Hoewel de kap een paar kleine plekjes heeft en een beetje vaal is geworden, kan deze zeker nog een paar jaar mee zonder lekkage. Tevens een hardtop erbij. Zelf heb ik laatst angel eyes geplaatst, kieuw gaas vergroomd, nieuwe achter en zij knippers dus alles wit rondom. Opties, uhm: M stuur, chrome pakket, verwarmde stoeltjes.. Heeft de afgelopen 5 jaar netjes binnen gestaan en ziet er gewoon heel netjes uit. Altijd heel lief voor geweest dus dat zegt genoeg :)

Ohja, nog een foto:

p1040596d.jpg

Link naar reactie
He allemaal,

lekker weertje toch buiten he :thumbup: vanochtend lekker gereden met de wagen.. jummie! Maargoed, waarvoor ik schrijf: Al een kleine tijd zijn wij met de fam erover bezig om eens te gaan kijken naar een z3m. Al een paar keer hebben we de kans gehad om er een van binnen en buiten te bekijken en het trekt ons wel. Nu ben ik de afgelopen dagen bezig geweest met het zoeken naar advertenties, om eens te kijken naar de prijzen en wat het aanbod is e.d. Maar het wil me niet echt lukken.

Ik hoopte eigenlijk dat hier wat mensen zijn die misschien een mooi model te koop weten zodat we daar eens kunnen gaan kijken. Het liefst zilverkleurig, volledig zwart van binnen en < dan een ton op de kilometerteller. En nog iets, wat is eigenlijk een prijs van een z3 2,0 met 70k op de teller?

Steven :newblush:

Gewoon even naar:

http://www.gaspedaal.nl/BMW/Z3/?trfw=3.2&a...p;crs=Cabriolet

Levert je 11 Z3M aanbiedingen op. Als je echt wat specifieks zoekt in de combinatie kun je wel eens een tijdje aan de gang zijn.... En net wat David zegt. Over de grens staan er genoeg te koop.... :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
p1040596d.jpg

Kijk, dat zijn nog eens fatsoenlijke Angel Eyes! Ziet er goed uit. Welke zijn dit en is dit op een zondagje zelf te doen zonder de boel te verneuqen?

Link naar reactie

Misschien ten overvloede: realiseer je dat het motortype ook nog van invloed kan zijn. Als ik me niet vergis zijn er M's met een blok dat zo rond de 80.000 km een preventieve lagerrevisie benodigd. Als je wacht kan dat uitdraaien op een EUR 10.000 schadepost.

Ik heb ook maar een klepel horen luiden.... de experts zullen hier wel wat nuancering aan toevoegen :rolleyes: .

Link naar reactie
Misschien ten overvloede: realiseer je dat het motortype ook nog van invloed kan zijn. Als ik me niet vergis zijn er M's met een blok dat zo rond de 80.000 km een preventieve lagerrevisie benodigd. Als je wacht kan dat uitdraaien op een EUR 10.000 schadepost.

Ik heb ook maar een klepel horen luiden.... de experts zullen hier wel wat nuancering aan toevoegen :rolleyes: .

Het lagerschaal probleem hebben alle M's. Preventief reviseren is idd geen overbodige luxe. Die 10.000 euro klopt ook wel. Maar dan heb je wel een heel nieuw blok uit de M-fabriek :ok:

Link naar reactie
Kijk, dat zijn nog eens fatsoenlijke Angel Eyes! Ziet er goed uit. Welke zijn dit en is dit op een zondagje zelf te doen zonder de boel te verneuqen?

Bedankt! :thumbup: Heb ze van ebay. Heb even de advertentie opgezocht: klikklik Mooie kwaliteit angel eyes :P Ik ben er zelf met een maat ongeveer een uurtje of 6 á 7 mee bezig geweest. Zijn heel netjes en voorzichtig te werk gegaan. Zal jou ook wel lukken hoor!

Bedankt voor de reacties allen :thumbup: Over die lagers, hoeveel kost da? $$ :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.