Ga naar inhoud

hey nieuw en een vraagje

Aanbevolen berichten

@Ruud_481 :drank: & LightningThunder685 :banaan: ipv iedere 3 seconden naar elkaar te posten, kunnen jullie eventueel ook lekker MSN-en of mobiele nummers uitwisselen, bellen en afspreken. Een IRL vriendje! :thumbup: Erg hoog babbelbox gehalte zo <_< (en ja, dat zeg ik, de one and only nummer 1 ultimo slappe posthoer :schater: )

Link naar reactie
  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@Ruud_481 :drank: & LightningThunder685 :banaan: ipv iedere 3 seconden naar elkaar te posten, kunnen jullie eventueel ook lekker MSN-en of mobiele nummers uitwisselen, bellen en afspreken. Een IRL vriendje! :thumbup: Erg hoog babbelbox gehalte zo <_< (en ja, dat zeg ik, de one and only nummer 1 ultimo slappe posthoer :schater: )

zie weet he :rant: of ben je gewoon jaloers op ons ?? :notok: :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
zie weet he :drank: of ben je gewoon jaloers op ons ?? :banaan: :schater:

Lijkt me sterk,

Persoonlijke Verklaring MdV

Cosmosschwarz Z3 Coupe 3.0; ImolarotII M Coupe; Z4 3.0 Infinitas, 320PK en 420NM. Bruut geweld op 4 19" wielen. <_<

Maar hij heeft wel gelijk (kan ik toch niks aan doen dat er niks te doen is op werk :thumbup:)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

hey, ik wil misschien een slipcursus gaan doen met de z$, maar de vorige x ( met andere auto) zat de wagen helemaal onder de zooi (modder, vuil ed.) , is dat wel verstandig met deze kap ??

(Is van Trials alleen onder 27 jaar :gathering:, en kost me maar 50 pleuries ( + vorige x 2 schadevrije jaren gehad van verz maatschappij maar dat telt nu niet) )

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

zit idd helaas geen sper op m'n z4.

maar nu nog even een domme vraag (misschien omdat ik blond ben), de motoren hebben toch een distributieketting ipv een riem ? dit ivm vervangen wil niet dat straks mijn blokje in de soep loopt

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator
zo komt ie weer met een lkkr lompe vraag :

het zal waarschijnlijk niet maar zou 1 van deze maten (in de link passen) lijkt mij wel mooi van die rota's onder een Z4 :

http://rarerims.nl/site/index.php?page=sho...t&Itemid=34

Volgens mij niet zonder aanpassingen: je hebt voor een ZZZZ steek 5x120 nodig.

Link naar reactie

dankje weet ik iig al een steek :) wel balen lijkt mij wel mooi vandie gunmetal rota's dr onder. :rolleyes:

even verder speuren naar leuke velgen.

maarja staat toch op t lijstje onder cruise control en hardtop.

edit :

dankzij de steek van 2.5si weet ik wel dat ze bestaan :

http://www.imageinmotion.com/TORQUE1780-5120-35-.htm

nu nog een dealer zoeken en sparen ( dingen gaat al heel gauw voor dik over de € 1000 voor 4 )

Link naar reactie
dankje weet ik iig al een steek :thumbup: wel balen lijkt mij wel mooi vandie gunmetal rota's dr onder. :unsure:

even verder speuren naar leuke velgen.

maarja staat toch op t lijstje onder cruise control en hardtop.

edit :

dankzij de steek van 2.5si weet ik wel dat ze bestaan :

http://www.imageinmotion.com/TORQUE1780-5120-35-.htm

nu nog een dealer zoeken en sparen ( dingen gaat al heel gauw voor dik over de € 1000 voor 4 )

Is dit niets? Ook in gunmetal namelijk.

VELV713.jpg

Mooi linkje met prijzen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in