Ga naar inhoud

nutteloze upgradeS Zzzz


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

Ook ik heb er direct 1 laten komen en dat terwijl ik nog niet eens mijn Zzzz binnen heb, nog 2 nachtjes slapen.....( was trouwens 43 euro incl. verzendkosten, but what the hell )

Link naar reactie
  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mooie accessoire, ik heb er ook gelijk maar een besteld. Iemand zei dat er geen logo bij zat, heeft er iemand een adres of site waar goedkoop nette logo's te krijgen zijn? Ben benieuwd hoe het staat of dat ik het in montego blauw moet gaan overspuiten.

Link naar reactie
  • Administrator
Mooie accessoire, ik heb er ook gelijk maar een besteld. Iemand zei dat er geen logo bij zat, heeft er iemand een adres of site waar goedkoop nette logo's te krijgen zijn? Ben benieuwd hoe het staat of dat ik het in montego blauw moet gaan overspuiten.

Klopt zit geen logo bij, deze had ik er tegelijk bijbesteld. Deze was voor op de neus, uiteraard de nieuwe voorop gemonteerd en de gebruikte onder de motorkap :thumbup:.

(pootjes van het logo eraf knippen, beetje kit aan de onderkant en plakken maar <_< )

En als iemand nog het idee krijgt om deze te bestellen, eerst even een oproepje plaatsen want mijn nutteloze upgrade blijkt toch behoorlijk in smaak te vallen :banaan: .

Link naar reactie
En als iemand nog het idee krijgt om deze te bestellen, eerst even een oproepje plaatsen want mijn nutteloze upgrade blijkt toch behoorlijk in smaak te vallen :) .

precies, zo zie je maar weer dat niet alles even nutteloos is als het lijkt!

Link naar reactie

deze ochtend ook maar eens aan de gang geweest met de upgrade, Klein verschilletje deze kost maar euro 750 embleem hadden we nog.

Dus voor wie het nog van plan is even een spuitbus in de juiste kleur kopen, goed ontvetten met thinner en even licht met waterproof schuren en 4 keer spuiten embleem er op plakken ,Et Voila!! :rolleyes:

Link naar reactie

:ok: Komen er nog aan, moet (moest)me nu eerst aan de visite wijden, Maar het is best mooi geworden :rolleyes: .

Op een zwarte auto valt het toch minder op als op een lichtere kleur. :wave:

Het beloofde plaatje

upgrade001.jpg

Link naar reactie
  • Administrator
deze ochtend ook maar eens aan de gang geweest met de upgrade, Klein verschilletje deze kost maar euro 750 embleem hadden we nog.

Duur spuitbusje :schater:

Maar is idd mooi geworden en ook al is het zwart denk dat het in het echt wel degelijk opvalt ( :rolleyes: alternatief)

Link naar reactie
  • Administrator
Het beloofde plaatje

Best aardig lijkt het idd, ben benieuwd naar gemonteerde toestand. En heb je nu dan precies de kleurcode van de ZZZZ gepakt of laten we zeggen Hema / Praxis hoogglans zwart?

Link naar reactie
Best aardig lijkt het idd, ben benieuwd naar gemonteerde toestand. En heb je nu dan precies de kleurcode van de ZZZZ gepakt of laten we zeggen Hema / Praxis hoogglans zwart?

Orgineel BMW Saphire zwart met blanke toplaag :thumbup:

Link naar reactie

Vanmiddag het pakketje in de bus:

24062010124.jpg

Voor montage:

24062010123.jpg

Na montage:

40853_104887289568981_100001431313663_37307_7767786_n.jpg

Het logo zit er niet bij, maar dat vind ik niet echt een gemis.

Resultaat: Valt me eerlijk gezegd een beetje tegen. Het is een stikker waarbij onderop eigenlijk een stukje dubbelzijdige tape mist. Ik heb daar na het vastplakken een stukje extra dubbelzijdige tape onder weten te krijgen. Zit nu wel mooi strak vast.

Van een afstandje wel aardig. Het geeft wat kleur, dat wel, maar ziet er van dichtbij toch een beetje 'Halfords' uit.

Morgen de alarminbouwspulletjes ophalen bij de dealer, en op naar de volgende mod!

Link naar reactie
  • Administrator

Voor 28 euro kan je idd :nono: geen chromen plaat verwachten maar als ik 90euro betaald had, dan was het zeker 33.gif en had ik hem terug gestuurd.
Maar het geeft wel wat kleur onder de motorkap tongue.png

Link naar reactie
  • Administrator

Qua model, Wiechers Domstrebe gok ik ... Zoekt en gij zult deze vinden op Ebay.de :wave: in rood (staal) verkrijgbaar en in chroom (aluminium) ... maarruh, moest je daarvoor nou JK's integrale bericht herhalen? :blink:

Link naar reactie
Qua model, Wiechers Domstrebe gok ik ... Zoekt en gij zult deze vinden op Ebay.de :wave: in rood (staal) verkrijgbaar en in chroom (aluminium) ... maarruh, moest je daarvoor nou JK's integrale bericht herhalen? :blink:

Yep, Wiechers, aluminium.

Link naar reactie
  • 8 maanden later...
  • Administrator

Ik was nog eens aan het kijken naar deze "nutteloze upgrade": voor hen die het zich afvragen, dit past niet op de facelift 6 cilindermotoren, omdat die aan de bovenkant van waar deze plakker op komt een extra bult hebben .... Qua 4 cilinder motoren weet ik dat niet, wat dat betreft ben ik wel benieuwd of Moozz er ooit in geslaagd is zijn cover te monteren ....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.