Ga naar inhoud

Chromen sierstuk uitlaat

Aanbevolen berichten

Vandaag bij de BMW dealer langs geweest, omdat ik de chromen sierstukken voor de uitlaat wilde bestellen. Nu was ik stomverbaasd dat ik blijkbaar 2x onderdeel 82120151089 nodig zou hebben en me dat 2x 49 euro zou kosten :unsure: :sick: . Ammehoela, ik ga geen 100 euro uitgeven voor 2 chromen hulsjes. Maar nu vraag ik me af in hoeverre de dealer gelijk had. Is artikelnummer 82120151089 nu 1x een chromen sierstuk of 2x? Als ik realoem moet geloven lijkt me dat het artikelnummer 2x een siertstuk is.

Wie heeft al eens de sierstukken besteld?

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

op RealOEM staat inderdaad artikelnummer 82120151089 x2.

Dus dat zou inderdaad ook de prijs van artikelnummer 82120151089 x2 betekenen. :unsure:

Bij BRMS zijn ze ook aan dezelfde kostbare kant

Voor de 2.8 was ik volgens mij iets van 25 euro per stuk kwijt en dat dan keer 2.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb ze ook besteld voor de 2.5si en kwam toen op twe keer EUR 48. Het is veel geld, maar toch ook echt een wereld van verschil ...

Link naar reactie
:schater: Draagkracht principe...
Link naar reactie
  • Administrator
Fotootje? Heel, heel, heel misschien ben ik nog te overtuigen....

U vraagt, wij draaien:

2q3ocwl.jpg

Let wel, vanaf de facelift heeft BMW opeens besloten dat het er matter uit moet zien; dit is dus geen chroom, maar eerder RVS achtig spul ...

Link naar reactie
  • Administrator

Bij mij zaten ze erop :notok:.

Als ze er niet op zaten had ik die €100 er echt wel voor over.

Dus gewoon doen :newblush:

Link naar reactie

Wow. verbazend goed effect eigenlijk. Voel je je armen nog Bas na al dat gewrijf?

How-to van maken???

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb vandaag 64 euri neergesteld voor een chromen sieruitlaatstuk. Wel een dubbele die aan elkaar is gelast. Schrok een beetje van de prijs maar maakt het naar mijn idee wel af.

Zal morgen een foto maken en die in mijn voorstel topic plaatsen.

Link naar reactie
Ik heb het voorlopig even anders opgelost. Met wat zeer fijn schuurpapier het geborsteld RVS look terugggegeven en met een potje

NXTMetal.jpggepolijst.

Voila:

Zo, scheelt weer 100 euri :newblush:

jaja en die metal polish was gratis zeker :D

(13,- + €5,- schuurpapier)

wel voordeliger!! maar eerlijk gezegd vind ik die chromen sierstukken wel erg mooi en lekker dik.

Link naar reactie
  • Administrator
Is zoiets eigenlijk ook beschikbaar voor de (enkele) uitlaat van de 2.0i? :thumbup:

Tuurlijk! Wanneer was je ook alweer jarig? :thumbup:

Link naar reactie
  • 10 maanden later...

Had een dus ook een prijsopgaaf gedaan bij de dealer. Zij vertelden mij dat de sierstukken mij 47 eurie zouden kosten. Daar aangekomen bleek dat ze een foutje gemaakt hadden aangezien het x2 had moeten zijn.Uit coulance dan dus toch de stukken voor 47 Euro gekregen :blink: ....nu scheelt het wel iets dat ik de jongen van het magazijn een klein beetje ken denk ik.. <_<

Hoe kan je de oude sierstukken trouwens het makkelijkste verwijderen ? Ze zitten er toch best strak op moet ik zeggen...ondanks dat ik het schroefje al losgedraaid heb.

Link naar reactie
  • Administrator

Heel hard trekken en ondertussen een beetje draaien. Als je niks meer geeft om de oude stukken: tangetje erop zodra er voldoende ruimte tussen oud stuk en uitlaat is en dan zelfde procede ...

Link naar reactie

Ik zou er eerst wat kruipolie oid tussen spuiten.

Mijn sierstukjes heb ik overigens gewoon van ebay (nieuw, maar wel van een particulier (in engeland geloof ik)).

Incl. verzenden was ik 45 euro kwijt.

Maar je ziet ze nauwelijks onder de diffuser van het aeropakket... ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in