Ga naar inhoud

hoog verbruik z3 coupe 2.8 99

krikke_s2000

Aanbevolen berichten

• Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wanner ik eens een tank benzine leegrij (normaal op LPG), dan haal ik ongeveer 11.5L op 100 Km. Afwisselend korte afstanden, en een snelle rit op de 'Autobahn' inbegrepen.

Beginnen met nieuwe ontstekingskaarsen (bougies), luchtfilter nazien, eventueel de luchtmassameter....

Als de computer niks uitleest.... ???? Is er geen rem die blijft 'plakken'? Had ik ooit eens voor met een andere auto.

Mijn auto is een 'dubbel Vanos', ik weet niet of dat wat uitmaakt.

ze is toch geen 'koppelingrijdster' mag ik hopen?

Link naar reactie
Als verbruik een issue is dan moet je een Panda of zo kopen. :unsure:

:sick:

laat dit soort populistische praat nou maar gewoon aan ondergetekende en de heer Kroket over, zo wordt het natuurlijk een zooitje hier als iedereen onzin gaat posten :wave::schater:

voor zover het mogelijk is om wél on topic te reageren B) :

1 op 5 a 1 op 6 verbruik is niet normaal bij normale rijstijl. Dus even naast je madam gaan zitten als ze rijdt. Als rijstijl normaal is (niet continu 6000 RPM en geen slippende koppeling) scheelt er iets anders aan: even een BMW garagist bezoeken om te auto te laten controleren. Een van de symptomen van de kapotte luchtmassameter op mijn Z4 3.0 destijds was een absurd verbruik (+30%)...

Link naar reactie

kuch lekker belangrijk als die baggerbak leeg is gewoon vol gooien en ALS UW VROUW 1 OP 5 RIJDT is het een top vrouw/wijf(klink ook lekker maar ik ben een Rotterdammer) niet zeuren en gewoon vol gooien...het moet $#^^**&!@#$ een fantastische vrouw zijn die kosten gewoon ietsiepietsie meer in het onderhoud dan een huis tuin en keuken vrouw en is dus eigenlijk een bedreigde diersoort moet dus gewoon in ere gehouden worden dus niet zeuren tanken en gaan met die banaan... niks aan de hand ik ben nog nooit boven de 1op6 gekomen... en anders moet je hier mee gaan rijden http://www.autoweek.nl/autonieuws/13886/Ho...t-prijs......... :rolleyes:

Link naar reactie
ze weet van de 5de versnelling en vind zefs in mijnen s2000 de 6de versnelling meestal normale rijstijl en ja ze geeft al eens goe wa gas

maar als da al nimeer kan is er ergens een service manual te vinden online of zal ik ergens een boek gaan bestellen

grtz

Een boek, ja een boek! Geef die snelle madam een boek! :rolleyes:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
ze weet van de 5de versnelling en vind zefs in mijnen s2000 de 6de versnelling meestal normale rijstijl en ja ze geeft al eens goe wa gas

maar als da al nimeer kan is er ergens een service manual te vinden online of zal ik ergens een boek gaan bestellen

grtz

J.Chr... wat een zin.. met wat -> . en , is het al wat makkelijker te lezen. :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in