Ga naar inhoud

ff voorstellen en wat denken jullie van deze.....

Tony

Aanbevolen berichten

Als die accoord gaat en later belt om 'm af te leveren bied je vervolgens 7000,- :schater:

jij bent zeker met die lange in Munchen geweest :wave: beetje besmet met het Sjonnie Kroket virus :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Thnx voor de tip , maar zou liever ééntje kopen in België.

PS. Motor vandaag verkocht.

HONDA VFR , nu wordt het dringend , ik moet een ZZZ vinden :notok:

Geen interesse in een Coupe? (wel wat andere prijsklasse)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Even van mij laten horen..... ik ben nog steeds op zoek naar een ZZZ.

Verkoper van de topicstart is zijn Z3 nog steeds niet kwijt. Heb nog een sms gestuurd dat mijn bod nog steeds geld nl 7700€ , hij antwoord zelfs niet (toffe kerel). Zoals ik al zei , ik blijf zoeken ( 'k moet zeggen dat ik nogal kieskeurig ben ) 'k zal wel iets vinden....

Link naar reactie
  • Administrator

Niet om het een of het ander: maar zou je hem niet ook nog eens bellen? Mijn vader (63 jaar) heeft bijvoorbeeld geen enkel idee wat hij met een SMS zou moeten ... :)

Link naar reactie

Het lijkt mij dat 7700 euro voor een één van de eerste 1.8-ers in Belgie (dus zonder die torenhoge nederlandse BPM) nou niet eens zo'n heel lage prijs is. Sterker nog, ze gaan in NL voor minder weg. En met name in de herfst/winter. Dus dat is dan ook mijn tip. Koop een barrel van 250 euro (en verkoop die dan weer voor 250 euro) en wacht tot je ergens in december een mooie auto tegenkomt. Met een beetje mazzel vind je een 1.9 voor een vergelijkbare prijs (i.p.v. een 1.8) Dat scheelt toch net ff een flink stukje vermogen (en een aantal kleppen)

Link naar reactie

Hallo, ik ben ook nieuw hier en net als bojan van plan om een zzz te kopen....ik denk dat als ik de prijzen hier in belgie en nederland zie toch maar ff naar duitsland sjees om daar eentje te gaan halen!!

19i van 2000-2002 tussen de 7000 en 8000€.

Invoer is geen enkel probleem en keuring (met uberfuhrungkenteken) ook niet.

Heb dit al eerder gedaan met men 3 touring...zeeeer tevreden over de auto EN zeker over de prijs (gekocht op 20/11/2009...8/2007, leder open dak,grote navi, 8alu's, aut. lichten en wissers ed....voor 13.300€)

Link naar reactie

Ik heb hem gevonden , zwarte Z3 1.9 van 2002 met 80000km , verwarmde zetels ( in perfekte staat -> nergens slijtage ) , airco , rolbeugels ,enz.enz....

Voorschot is betaald. Nu wachten.......(papieren , keuring , verzekering , kentekenplaat.....)

Foto's volgen , nu ga ik enen drinken , ( redelijk lange rit achter de kiezen)

Link naar reactie
Ik heb hem gevonden , zwarte Z3 1.9 van 2002 met 80000km , verwarmde zetels ( in perfekte staat -> nergens slijtage ) , airco , rolbeugels ,enz.enz....

Voorschot is betaald. Nu wachten.......(papieren , keuring , verzekering , kentekenplaat.....)

Foto's volgen , nu ga ik enen drinken , ( redelijk lange rit achter de kiezen)

Van harte Bojan,

Dan ben je straks net op tijd voor de grote VOC rit in september... :kisstogether:

We kunnen niet wachten op de foto's...

Link naar reactie
Niet om het een of het ander: maar zou je hem niet ook nog eens bellen? Mijn vader (63 jaar) heeft bijvoorbeeld geen enkel idee wat hij met een SMS zou moeten ... :kisstogether:

Ik begrijp u reactie , maar die persoon heeft mij via SMS zijn nieuwe verkoopprijs doorgegeven. nu 't speelt allemaal geen rol meer , wij hebben onze Z3.

Nu enkel nog zoeken naar velgen voor winterbanden.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Als je voor je link [ img] en [ /img] er achter zet, zonder de spatie voor de i en de / zie je de foto ook hier.

Dat valt nog tegen, want er staat (even de underscores wegdenken):

[_url=http://img180.imageshack.us/img180/9577/z3034480x640.jpg]http://img180.imageshack.us/img180/9577/z3034480x640.jpg[/_url]

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in