Ga naar inhoud

ff voorstellen en wat denken jullie van deze.....


Tony

Aanbevolen berichten

Yep,

Ik heb nog geen Z3 , maar ik denk iets goed gevonden te hebben. Een Z3 van '96 ( is dit niet te oud?) met maar 71000km) 1.8 i motor. Is van eerste eigenaar , doet hem weg omdat hij problemen heeft bij in en uitstappen (man is rond 65jr). Wagen is steeds onderhouden geweest in officiële BMW garage.Grijs métallic, incl hardtop. Man heeft Z3 in 96 gekocht, na het zien van Z3 in James Bondfilm (uitleg gelijk een ander zeker). Moet ik twijfelen omdat deze wagen 14 jr is? (vraagprijs is 8200€)

Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

...... Moet ik twijfelen omdat deze wagen 14 jr is? (vraagprijs is 8200€)

Om de leeftijd hoef je het niet te laten, we rijden hier allemaal in oude barrels.

Als het onderhoudsboekje al die jaren correct is ingevuld en het interieur er nog mooi uitziet, hoef je ook niet aan de km te twijfelen en heb je waarschijnlijk een liefhebbers auto waar alleen op mooie zomerdagen een stukje mee gereden is.

Probeer 700 euro van de prijs af te pingelen en je hebt een knappe kar waarmee je op eem laag prijsniveau de wonderbaarlijke wereld van Z3 rijders binnen kunt stappen.

Later zal je waarschijnlijk voor €€. 25.000 een mooie M versie met 150.000 km op de kop willen tikken, maar hiermee beginnen is geen slecht idee.

Link naar reactie

Leeftijd inderdaad niet spannend, kilometerstand belangrijker. Iedere Z3 is oud :thumbup: of jong :unsure: hangt er van af hoe je er naar kijkt. Paar zaken even checken: onderhoudsboekje op orde, sinds wanneer staat de auto op naam huidige eigenaar (RDW), even NAP check, eventueel aankoopkeuring bij Roodkapje/ www.avvr.nl. Van de prijs kan misschien nog wel wat af, echt goedkoop is ie niet :unsure: alhoewel de hardtop erbij je al snel een duizendje scheelt.

Link naar reactie
Yep,

Ik heb nog geen Z3 , maar ik denk iets goed gevonden te hebben. Een Z3 van '96 ( is dit niet te oud?) met maar 71000km) 1.8 i motor. Is van eerste eigenaar , doet hem weg omdat hij problemen heeft bij in en uitstappen (man is rond 65jr). Wagen is steeds onderhouden geweest in officiële BMW garage.Grijs métallic, incl hardtop. Man heeft Z3 in 96 gekocht, na het zien van Z3 in James Bondfilm (uitleg gelijk een ander zeker). Moet ik twijfelen omdat deze wagen 14 jr is? (vraagprijs is 8200€)

Klinkt mij niet verkeert in de oren.

En als je twijfelt kun je altijd even een aankoopkeuring laten doen bij onze wonderdokter Roodkapje :thumbup: in Reeuwijk. :unsure:

Link naar reactie

Thnx voor info , wat betreft roodkapje.... Ik ben van België , ik ga eventueel een keuring laten doen door een autodiagnosecentrum , zal mij ook +/- 150€ kosten. Misschien domme vraag maar wat is NAPtest?

Hardtop zit er inderdaad bij , ik zou kan hem eventueel gebruiken ( omdat ie erbij is) , maar deze is voor mij geen must .

(Weet nog een Z3 staan van 97 met 50000km , vraagprijs 10000€ , zonder hardtop , maar is niet de eerste eigenaar)

Nu ik ga kijken of er nog iets aan de prijs kan gedaan worden , maar ik vrees ervoor

Link naar reactie
Misschien domme vraag maar wat is NAPtest?

NAP = Nationale Autopas. Zal wel niet van toepassing zijn als die Z3 die je op het oog hebt een Belgische wagen is.

Als die meneer aantoonbaar eerste eigenaar is (originele factuur uit 1996) en de auto altijd bij dezelfde BMW dealer in onderhoud is geweest (dat kun je dan weer checken bij die dealer), is dat natuurlijk ook wat waard.

Voor de verkoopwaarde van een auto is het wel belangrijk of er airco in zit en bij een roadster toch ook wel of ie lederen bekleding heeft. Hoe zit het daarmee?

Link naar reactie

Hoi landgenoot, welkom!

Ik kan me enkel aansluiten bij de andere antwoorden; de leeftijd speelt zo geen grote rol, je ziet zeer vaak vrij jonge auto's die in veel slechter staat zijn dan anderen die veel ouder zijn.

Het aantal kilometers is volgens mij meer bepalend en in jou geval ziet dit er zeer goed uit.

Hier op het forum kan je de typische kwaaltjes terugvinden van je Z zoals wiebelende stoelen en rottende spiegels enz, echt grote problemen komen eigenlijk maar zelden voor.

Wij hebben ook een 1.8, dit is inderdaad het kleinste broertje van de Z familie, de prestaties zijn uiteraard niet te vergelijken met de grote 6 cylinders doch ik kan je wel vertellen dat zelfs dit kleintje meer dan voldoende vermogen heeft om lekker van te kunnen genieten. Trouwens kijk ééns naar het vermogen van bijvoorbeeld een triumph spitfire of zo, toch ook een klassieker, die is amper de helft van een Z3 1.8.

Trouwens het meeste plezier beleef je toch wanneer het weer het toelaat om het kapje te openen en dan lekker genieten ( met open kap boven de 100 km/hr rijden is trouwens wel heel lawaaierig hoor ! ).

Nogmaals welkom en misschien zien we elkaar bij één of andere trip...en hou ons op de hoogte wat het uiteindelijk geworden is.

Groetjes.....Dirk

Link naar reactie
NAP = Nationale Autopas. Zal wel niet van toepassing zijn als die Z3 die je op het oog hebt een Belgische wagen is.

Als die meneer aantoonbaar eerste eigenaar is (originele factuur uit 1996) en de auto altijd bij dezelfde BMW dealer in onderhoud is geweest (dat kun je dan weer checken bij die dealer), is dat natuurlijk ook wat waard.

Voor de verkoopwaarde van een auto is het wel belangrijk of er airco in zit en bij een roadster toch ook wel of ie lederen bekleding heeft. Hoe zit het daarmee?

Heeft een lederen bekleding (zwart) in uitstekende staat , en airco ook.

Link naar reactie

@Dirk, inderdaad die wiebelende stoelen.... Als je remt bewegen beide stoelen , op beide stoelen zit een speling van ong. 1cm, zowel voor - als achteruit 1cm te bewegen, is dit te verhelpen?

Ach ja spiegels zijn ook perfect.

Link naar reactie

Hoi, uiteraard Welkom!

Ik heb zelf ook een 1.8 uit januari 1997.

Ja, wat is oud??? Ik kocht de mijne in 2008 met 130.000 km op de teller en was altijd keurig onderhouden.

(inmiddels nu 158.000 km)

Ja, de bekende kwaaltjes zijn de wiebelende stoelen en de kwetsbare spiegels, maar die heb ik allebei niet.

(ook omdat de mijne 's winters in de garage staat)

Vooralsnog heb ik een hele wijze keuze gemaakt, want mijn eerste zoektocht was naar een Mazda MX5, maar ben zeer blij dat ik bij de Z3 ben gebleven.

En wat de power betreft, heb vorig weekend de Limborit meegereden in de Eiffel, en het ZZZ-tje heeft zich formidabel gedragen en kon héél goed meekomen!

:unsure:

Link naar reactie

Hoi Bojan,

Leeftijd is niet altijd doorslaggevend km stand speelt en grotere rol maar zegt ook niet alles. Je moet een goed gevoel bij een auto en de daarbij behorende prijs. Iets kopen wat goedkoper is en daarbij twijfels hebben blijft je vaak achtervolgen.

Zoals al eerder vermeld is de historie belangrijk en je moet gewoon ook wat geluk hebben met een auto, ook bij nieuwe auto's is dat van toepassing.

-------------------------------

4juni20106.jpg

Link naar reactie
Hoi, uiteraard Welkom!

Ik heb zelf ook een 1.8 uit januari 1997.

Ja, wat is oud??? Ik kocht de mijne in 2008 met 130.000 km op de teller en was altijd keurig onderhouden.

(inmiddels nu 158.000 km)

Ja, de bekende kwaaltjes zijn de wiebelende stoelen en de kwetsbare spiegels, maar die heb ik allebei niet.

(ook omdat de mijne 's winters in de garage staat)

:unsure: is wederzijds :thumbup:

Link naar reactie
@Dirk, inderdaad die wiebelende stoelen.... Als je remt bewegen beide stoelen , op beide stoelen zit een speling van ong. 1cm, zowel voor - als achteruit 1cm te bewegen, is dit te verhelpen?

Ach ja spiegels zijn ook perfect.

Over deze wiebelende stoelen is op dit forum al heel wat terug te vinden.

Je moet dus de rubber afstandsrubbertjes ( dempertjes ) vervangen, dit is vrij éénvoudig te doen, Let wel op dat je eerst je batterij los maakt ( anders gaat het waarschuwingslichtje van de airbag branden bij uitbouwen van de stoelen ...en is niet zelf te resetten )

Je vind deze rubbertjes bijvoorbeeld op ebay...zie item nr.. 250639020482

Als je wat handig bent in het opzoeken vind je ze zelfs heel wat goedkoper ( ik dacht ik die van mij zoiets van een 10 Euro heb betaald ( inclusief versturen )

Groetjes..Dirk

Link naar reactie

Welkom op het forum :m:

Een goede aanpak: zoeken en vragen stellen :unsure: .

Als je op het forum ook de zoek-knop eens uitprobeert, zul je ontdekken dat veel van je vragen al vaker beantwoord zijn. Maar ook dat die antwoorden weer nieuwe aanknopingspunten bieden...

Ik sluit me trouwens gewoon achter in de rij aan bij de gegeven antwoorden in dit topic...

Behalve:

Ja, de bekende kwaaltjes zijn de wiebelende stoelen en de kwetsbare spiegels, maar die heb ik allebei niet.

(ook omdat de mijne 's winters in de garage staat)

Ans, de volgende keer pakken we er een goed glas bij en ga je me uitleggen wat binnenstaan met niet-wiebelende stoelen te maken heeft :m::schater:

Nogmaals, thnx voor de reacties. 'k Ga deze week bellen voor een 2de afspraak ( best niet te gretig zijn hé :lol: )..... proberen afdingen.

Ah.. wat Hollandse trekjes heb je al opgepikt :rambo:

Succes en laat het ons weten zodra je ermee mag rondrijden!

Link naar reactie
Ah.. wat Hollandse trekjes heb je al opgepikt :unsure:

Nie moeilijk hier :schater:

Welkom ook en idd een goede keuze om de auto die check te laten doen.

Als de eigenaar een echte liefhebber is, gaat hij de wagen niet voor een gunstprijs wegdoen.

Anderzijds kan je dan iets geruster zijn mbt de staat van de auto en de graad van onderhoud.

Link naar reactie
  • Administrator
NAP = Nationale Autopas. Zal wel niet van toepassing zijn als die Z3 die je op het oog hebt een Belgische wagen is.

Nope, maar als het inderdaad een Belgische wagen is, dan kun je wel de kilometerstanden van - naar ik meen vanaf 2005 - verifieren door de car-pass: car-pass, die de verkoper bij ieder keuringsstation kan afhalen. Dat is nog een beter systeem dan de Nederlandse NAP, omdat deelname van overheidswege verplicht is en verkoop van een tweedehands auto aan een particulier zonder de car-pass ongeldig is ... :unsure:

Helpt je in ieder geval om vast te stellen of het kilometerverloop voor de laatste jaren in vergelijking met de eerste zoveel jaar logisch is geweest ...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hey allemaal , ik had een mondeling akkoord met de eigenaar (zie eerste reply).

Persoon zou wagen laten keuren en mij telefoneren. Is ondertussen gebeurd, ZZZ had een olielek, is dit weekend hersteld en wordt morgen herkeurd. Ik had een prijs afgesproken (7700€) , wiebelende zetels zou ik zelf herstellen, maar wat blijkt nu de passagierszetel gaat niet meer naar boven en beneden , volgens zijn bmwdealer is de motor (vd. zetel) niet defect maar moet de zetel eruit gehaald worden om te herstellen en aangezien ik die wiebelende zetels zelf zou (laten) herstellen , zegt de verkoper nu om de ZZZ aan de afgesproken prijs te verkopen. Zouden jullie het hard spelen en nog iets vd. prijs afdoen , of zouden jullie gewoon akkoord gaan. Ik heb echt wel een goed gevoel bij die wagen.

PS1. Zijn hier Belgische forummers ( O-of W-Vlaanderen) die ervaring hebben in 't herstellen van die zetels.

PS2 . Onderhoudboekje spreekt over inspectie (of iets dergelijks) 1 en 2. Heeft enkel inspectie 1 gehad op 69000km, wanneer moet inspectie 2 gebeuren?

GRTZ.

Link naar reactie

Stoel: de motor of de schakelaar kan stuk zijn, of hij zit gewoon klem en een klap erop is voldoende. Ik zou er wel over zeuren bij de verkoper: je zou dan wel de stoelspeling herstellen, maar dit is een ander defect!

Inspectie1: als 'ie in al die jaren maar één keer een inspectie 1 heeft gehad :groupwave: ... Weet je wel zeker dat hij jaarlijks bij de garage is geweest? In het onderhoudsboekje staat dat als je beduidend minder dan 10.000 km per jaar rijdt (daar valt deze duidelijk wel onder) je iedere twee jaar de olie moet verversen. Dat zou dan ook in het onderhoudsboekje terug te vinden moeten zijn onder Ölservice.

Goed gevoel is ook wat waard. Daarbovenop zou ik een aankoopkeuring laten uitvoeren en die keuring niet aan de verkopende partij over laten.

Link naar reactie

thnx voor reactie "tja".

Ik heb het even opgezocht op 't net , in een BMWonderhoudsboekje spreken ze wel degelijk van inspectie 1 en 2 . Inspectie1 staat verschillende keren in het boekje (dit wordt dan ingevuld door BMWdealer) Ik denk dat je 5x inspectie 1 hebt en dat het dan tijd is voor inspectie 2 ( ik denk dat BMW klein en groot onderhoud bedoeld)

Dit heb ik gevonden op 't net:

INSPECTIE I

Advies: Laat eenmaal per jaar de motor, het motorcompartiment, de wagenbodem, de aandrijfassen en de aggregraten tegen extra betaling reinigen!

* Motorolie bij bedrijfstemperatuur verversen door BMW Longlife olie (of olie met BMW LL certificatie zoals Kroon Presteza LL 5W30)

* Oliefilter samen met afdichtrubber(s) vervangen

* Bougies vervangen (Origineel BMW, of Platina/Platinum bougies van NGK of BERU)

* Oliepeil in differentieel controleren en zo nodig bijvullen

* Vloeistofpeil van stuurbekrachtiging controleren, zonodig bijvullen en stuurbekrachtiging op lekkage controleren

* Koelvloeistofpeil en -concentratie controleren, zonodig bijvullen en koelvloeistofslangen op lekkage controleren. De koelvloeistof moet elke twee jaar worden ververst!

* Peil van de elektrolyt in de accu controleren, zonodig destilleerd water bijvullen

* Dieselmotor: Werking van controlelampen voor het voorgloeien en het starten controleren

* Verlichting van instrumenten en opschriften controleren

* Werking van ABS-controlelamp controleren

* Vloeistofpeil en beveiliging tegen bevriezing in ruitensproeierreservoir controleren, zonodig bijvullen

* Wis/was installatie, wisserbladen en afstelling van de sproeiers controleren, zonodig vervangen of afstellen

* De toestand en werking van de veiligheidsgordels controleren

* Motortest volgens voorschrift uitvoeren, contacthoek controleren, ontstekingstijdstip controleren en zondig afstellen, stationair toerental en CO-volumepercentage controleren en zonodig afstellen.

* Eindcontrole met controle op verkeersveiligheid (remsysteem): bij schijfremmen achter: handrem inremmen, stuurinrichting, koppeling / automatische transmissie, veren schokdempers controleren en zonodig afstellen of vervangen

* Verwarmingsaanjager controleren

* Bandenspanning controleren, zonodig corrigeren

* Controle- en waarschuwingslampen van het instrumentenpaneel en Check-control controleren

* Vloeistofpeil in het reservoir van het hydraulisch systeem voor remmen en koppeling controleren, zonodig bijvullen of verversen. Remvloeistof minstens eenmaal per jaar verversen!

* Controleer de spanning en de toestand van alle V- en Multiriemen. Stel de riemen zonodig af. Zonodig vervangen.

* Bevestigingsbouten van de Airco compressor natrekken

* Draaipunten en scharnieren van stangenstelsel van de gasklep hefboom en gasschuif invetten

* Moeren van uitlaatspruitstuk natrekken

* Brandstofleidingen en -tank controleren op ligging en lekkage

* Brandstoffilter vervangen

* Klepspeling controleren en zonodig afstellen

* Luchtfilterelement vervangen, onder stoffige bedrijfsomstandigheden met kortere tussenpozen

* Stuurinrichting op speling controleren en zonodig afstelen

* Toestand van de spoorstangen, draaipunten van de vooras, stuurhuis, stuurstangen en flexibele koppeling controleren

* Toesttand, ligging en ophanging van het uitlaatsysteem controleren en op lekkage controleren

INSPECTIE II

Alle werkzaamheden van de BMW Inspectie I met de volgende extra controlepunten:

* Indien van toepassing, getande riem vervangen

* Olie van de versnellingsbak of vloeistof van de automatische tranmissie en olie van differentieel in bedrijfswarme toestand verversen

* Vloeistofzeef van de automatische transmissie vervangen

* Koppeling(splaat) op slijtage controleren, zonodig vervangen

* Speling op wiellagers controleren, zonodig vervangen

* Schijfremmen achter: Dikte van de handremvoeringen controlen, zonodig vervangen

* Aandrijfashoezen op lekkage controleren, zonodig vervangen

* Inspuitmoment statisch controleren

* Dieselmotor: Voorgloeibougies vervangen

* Remblokken en -schijven controleren op slijtage, zonodig vervangen

* Midden centrering van lichtmetalen velgen invetten

* Toestand en profieldiepte van de banden controleren, zonodig vervangen

* Bij onregelmatige bandenslijtage wieluitlijning corrigeren

* Aansluitingen en leidingen van het remsysteem op lekkage, beschadigingen en juiste bevestiging controleren

, zonodig vervangen

* Remvoeringen en -trommels achter van de voetrem reinigen en op slijtage controleren, zonodig vervangen

* Wielremcilinders en -manchetten op lekkage controleren, zonodig vervangen

* Handremkabels op gangbaarheid controleren, zonodig afstellen of vervangen

* Sloten van portieren, kofferdeksel en motorkap natrekken. Oliën, invetten en op werking controleren

* Niveauregeling: Vloeistofpeil bij lege auto controleren, zonodig bijvullen

* Koplampen en extra schijnwerpers controleren op werking en afstelling, zonodig afstellen of vervangen

* Verlichting controleren van parkeerlichten, richtingaanwijzers, achterlichten, remlichten, achteruitrijdlampen, mistachterlicht, kentekenplaatverlichting, interieurverlichting, verlichting van het handschoenenkastje en kofferruimte, zonodig vervangen

* Claxon en alarmverlichting controleren, zonodig vervangen

In "mijn" onderhoudsboekje is de volgende inspectie , inspectie2 . Ik heb mij wel verkeerd uitgedrukt bij mijn vorige reply (ik zeg daar " Heeft enkel inspectie 1 gehad op 69000km, wanneer moet inspectie 2 gebeuren?" Ik had moeten zeggen dat het laatste "onderhoud" een inspectie 1 was op 69000km, de Z3 heeft meerdere keren een "inspectie 1" gehad hoor , maar de volgende is een "inspectie2" (om de hoeveel km is deze nodig?)

Link naar reactie

je bent van Maldegem? De lokale BMW-verdeler (De Mey) heeft een goede reputatie, evenals die in Lochristi (Verstraeten). Als je daar op onderhoud gaat, dan blijft je boekje zonder 'gaten'. Zij kunnen ook de historiek van de auto nagaan, (als de auto in officiële BMW-agentschappen in onderhoud was).

Voor de prijs die jij daar noemt, MET hardtop.... niet te lang twijfelen (als je hem al niet kocht).

Welkom hier,

Noel

Link naar reactie
Ik heb mij wel verkeerd uitgedrukt bij mijn vorige reply (ik zeg daar " Heeft enkel inspectie 1 gehad op 69000km, wanneer moet inspectie 2 gebeuren?" Ik had moeten zeggen dat het laatste "onderhoud" een inspectie 1 was op 69000km

Okay, dan ziet het er al veel normaler uit.

Maar precies ken ik dat schema ook niet. Maar er staat niets een aankoopkeuring in de weg, of heb je al toegehapt?

Link naar reactie

' t Zal niet doorgaan , juist SMS gekregen. Auto is gekeurd maar olielek moet in het oog gehouden worden. Nieuwe prijs 8000€ . Ondanks mondelinge afspraak van 7700€. Heeft de 2 keuringen + de herstelling blijkbaar aan mij doorgerekend. Misschien nog niet veel , maar voor mij is een afspraak een afspraak. Gevolg --> terug op zoek...

Link naar reactie
' t Zal niet doorgaan , juist SMS gekregen. Auto is gekeurd maar olielek moet in het oog gehouden worden. Nieuwe prijs 8000€ . Ondanks mondelinge afspraak van 7700€. Heeft de 2 keuringen + de herstelling blijkbaar aan mij doorgerekend. Misschien nog niet veel , maar voor mij is een afspraak een afspraak. Gevolg --> terug op zoek...

Hi Bojan;

Misschien toch niet al te grote ramp dat deze koop niet doorgaat; een olielek bij deze M43 motor is zeer vaak voorkomend en is niet zo eenvoudig op te lossen; ik spreek namelijk van ervaring :wave: Het komt namelijk vrij vaak voor dat er een lek is vooraan het blok aan de distributiekast. Op zich zou je denken...enkel een paar pakkingen vervangen...inderdaad doch het grote probleem is wel dat je deze pakkingen enkel kan vervangen door ook de cylinderkoppakking te vervangen. En als je dan toch "A" moet zeggen....dus cylinderkop best ook laten reviseren, alle kleppen en zittingen opschonen, laten vlakken, alle rubber seals vervangen enz...

Best is om dan ook ineens de ditributie ketting, en spanners mee te vervangen aangezien blok dan toch open ligt.

Ik spreek dus uit ervaring; ik heb dit pas allemaal achter de rug; ik heb tevens ook de waterpomp, viscokoppeling van de koelschroef, thermostaat en alle rubberslangen vervangen...dus alles bijeen een heleboel werk en een heleboel geld..doch ik ben toch blij dat ik het gedaan heb, ik herkende mijn Z3 niet meer , draaide veel rustiger, is nu veel feller en verbruikt minder.

Dus...ik had dus een klein olielekje ( ongeveer 1 druppeltje per dag ) ...dit heeft me uiteindelijk een dikke 2000 Euro gekost...doch zoals gezegd heb ik dit er graag voor over. Ik wil hiermee alleen maar zeggen dat zo een klein lekje niet zo onschuldig kan zijn en best heel wat centjes kan kosten...voor mij was de keuze snel gemaakt..ik had het er graag voor over...onze Z3 rijdt nu terug als nieuw.

Groetjes..Dirk

Link naar reactie
' t Zal niet doorgaan , juist SMS gekregen. Auto is gekeurd maar olielek moet in het oog gehouden worden. Nieuwe prijs 8000€ . Ondanks mondelinge afspraak van 7700€. Heeft de 2 keuringen + de herstelling blijkbaar aan mij doorgerekend. Misschien nog niet veel , maar voor mij is een afspraak een afspraak. Gevolg --> terug op zoek...

Goede beslissing Bojan.

Als die later toch nog belt, gewoon 7500,- bieden maar dan moet de passagierzetel ook gerepareerd zijn.

Als die accoord gaat en later belt om 'm af te leveren bied je vervolgens 7000,- :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.