Ga naar inhoud

tk2010 zforum exit poll


tk2010 exit poll  

85 leden hebben gestemd

  1. 1. op wie heb je gestemd?

    • CDA
      2
    • PVDA
      5
    • VVD
      38
    • D66
      10
    • Groenlinks
      2
    • PVV
      18
    • piratenpartij
      1
    • SGP/CU
      1
    • PvdD
      1
    • SP
      2
    • Shrike's liberation party
      5


Aanbevolen berichten

  • Reacties 254
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zo ver reikt het gemiddelde IQ van een agent niet

Als ik al een boete krijg voor het 'te zwak zijn' van mijn fietslicht, (en vervolgens vragen waarom ik een overall + laarzen bij me heb, ik reageer met "Joah, ik ga koeien scheren", vraagt de agent; "Hebben koeien haren dan?!"). Wil ik dat best geloven.. :rambo:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
...(en vervolgens vragen waarom ik een overal + laarzen bij me heb,...

---> :schater:

Dit is mijn lied, het lied van Arjen de herdersjongen, opgegroeid tussen de schapen op de heide

Elk woord wat ik zing berust op waarheid

Als het heel mooi weer is trek ik het weiland in

Fluit een vrolijk wijsje en ben heel blij van zin

De schapen in het weiland kijken me lachend aan

Ik voel onder mijn overal mijn lul die gaat al staan

refrain:

Want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn

Want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn

Ik zoek naar een lief schaapje ja daar zie ik er een staan

Ik besluip haar van achter heb men laarzen aan

Dan pak ik beide poten ik ruik eens aan haar aars

Die is al lekker nat ik stop haar poten in mijn laars

refrain

Als ik penetreer dan kijkt het schaapje achterom

Het mekkert dan lekker want dat schaap dat is niet dom

Het schaapje lacht tevreden ik spuit het helemaal vol

En 's nachts kruip ik tevreden onder de schapenwol

Schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn

Want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn

Link naar reactie
  • Administrator

Nou, d'r gaat eindelijk eens wat gebeuren als ik het zo lees:

http://www.kabinetsformatie2010.nl/dsc?c=g...objectid=127446

't werd ook wel eens tijd... nu maar hopen dat de CDA'ers mee willen :rambo:

Link naar reactie
adh van joris zijn eerdere uitspaken misschien ff afwachten wat hij bedoelt!!???!!

Ik begrijp hem in ieder geval niet en kan hem niet in de context plaatsen van z3-dikkereet zijn uitspraak of Joris zijn eerdere comments.

Waar ik over val zijn uitspraken als "links tuig" Ik ben zelf ondernemer, vandaag weer 4 blauwe brieven in de bus gekregen, dus ik ben ook niet altijd blij met wat er gebeurd, maar om dan maar wat te roepen. En dan opmerkingen die je weer terug krijgt, blijkbaar mag er alleen maar eenzijdig geschopt worden op het forum.

Link naar reactie
Van deze opmerking moet ik echt........ Later in te vullen ...

Want wie denk jij dan dat er hier voor een uitkering van welke soort dan ook heeft gezorgd ???

De regering ? Onze linkse "sociale" meedenkers ?? .... Dat heb ik een ontboezeming voor je mijn beste ... De overheid heeft geen geld ... Nooit gehad ,.... Het MKB had geld ... Maar het reetgat van elke ondernemer hier in Nederland is hier door onze sociale linkse kerkratten zover opgerekt dat je niet eens meer op een kruk kan gaan zitten zonder er overheen te zakken.

.... In een milde bui aangepast op verzoek van Shrike ....

Fijn Olivier dat je ook wat milder kunt zijn. Och en links en regeren, een beetje ondernemer verdiend zijn muntjes toch wel, nietwaar?? mij hoor je niet klagen

Link naar reactie
  • Administrator
vandaag weer 4 blauwe brieven in de bus gekregen

Wat een geld verkwanseling... als ze nou alle 4 in 1 enveloppe waren gedaan, had 3x porto gescheeld (als de belastingdienst dat al betaalt).

dus ik ben ook niet altijd blij met wat er gebeurd, maar om dan maar wat te roepen. En dan opmerkingen die je weer terug krijgt, blijkbaar mag er alleen maar eenzijdig geschopt worden op het forum.

De uitkeringen betalen we nog steeds een groot gedeelte zelf en als je dan, na jaren hard werken, door overmacht in de WW terecht komt, dan krijg je maar 70% ofzo en moet je elke maand 3 sollicitaties de deur uit doen. Maar dat klootjesvolk (lees: Tokkies) die hun handje ophouden en geen reet uitvoeren, profiteren ook van de door mij ooit afgedragen WW premies en al wat niet meer. De linkse meute heeft het daar jarenlang laten liggen en wellicht dat er nu eindelijk eens actie op wordt ondernomen.

En jij mag best schoppen hoor Joris, je bent een prima kerel (voor diegene die je nog niet kennen) ;). Ga mee knallen de 24e, dan heb je gelijk een vuurdoop bij de grootste schreeuwlelijken van dit forum, zul je zien dat het allemaal "ruwe bolster, blanke pit" is <_<

Edit: 't is profiteren ipv proviteren en betaald moest met een t pffff :rolleyes:

Link naar reactie
Wat een geld verkwanseling... als ze nou alle 4 in 1 enveloppe waren gedaan, had 3x porto gescheeld (als de belastingdienst dat al betaald).
Ja, dat had porto gescheeld, maar het had des te meer gekost aan overige kosten. Tenzij je denkt dat de Belastingdienst bestaat uit één meneer achter een bureautje, die brieven tikt, print, in envelopjes stopt, dichtplakt en netjes frankeert. In werkelijkheid werken er duizenden mensen en gaat degene die zich bijv. bezighoudt met jouw wegenbelasting echt niet al zijn collega's langs om te vragen of ze toevallig ook nog een briefje voor jou aan het maken zijn en of ze wellicht samen een envelopje kunnen delen.
De uitkeringen betalen we nog steeds een groot gedeelte zelf en als je dan, na jaren hard werken, door overmacht in de WW terecht komt, dan krijg je maar 70% ofzo en moet je elke maand 3 sollicitaties de deur uit doen. Maar dat klootjesvolk (lees: Tokkies) die hun handje ophouden en geen reet uitvoeren, proviteren ook van de door mij ooit afgedragen WW premies en al wat niet meer. De linkse meute heeft het daar jarenlang laten liggen en wellicht dat er nu eindelijk eens actie op wordt ondernomen.

Natuurlijk betalen we de uitkeringen zelf, want 'we' betalen 'zelf' samen alles, net zoals 'we' samen weer alles opstrijken. Voordat je hier echter verder nog iets over roept, is het wellicht aan te raden om je 'n beetje in te lezen en te zorgen dat je je tenminste de meest basale kennis hierover eigen maakt. Ik zou beginnen met het verschil tussen WW, bijstand en overige uitkeringen. ;)

Een tipje van de sluier: bijstandsuitkeringen worden niet van jouw WW-premie bekostigd.

Link naar reactie
  • Administrator
Ja, dat had porto gescheeld, maar het had des te meer gekost aan overige kosten. Tenzij je denkt dat de Belastingdienst bestaat uit één meneer achter een bureautje, die brieven tikt, print, in envelopjes stopt, dichtplakt en netjes frankeert. In werkelijkheid werken er duizenden mensen en gaat degene die zich bijv. bezighoudt met jouw wegenbelasting echt niet al zijn collega's langs om te vragen of ze toevallig ook nog een briefje voor jou aan het maken zijn en of ze wellicht samen een envelopje kunnen delen.

Dat kan geheel automatisch... daar zijn vergaarmachines voor uitgevonden ;)

Voordat je hier echter verder nog iets over roept, is het wellicht aan te raden om je 'n beetje in te lezen en te zorgen dat je je tenminste de meest basale kennis hierover eigen maakt. Ik zou beginnen met het verschil tussen WW, bijstand en overige uitkeringen. :rolleyes:
Dat was ik eigenlijk niet van plan, maar je biedt me geen andere keuze <_<

Ik heb zelf ooit in die situatie gezeten, dus weet precies hoe het werkt... Feit is alleen dat er zat mensen zijn die niet eens de moeite ervoor willen doen om werk te zoeken als ze in de WW (en later de bijstand) belanden want ze krijgen het geld toch wel.

Een tipje van de sluier: bijstandsuitkeringen worden niet van jouw WW-premie bekostigd.

Klopt, sterker... die premies zijn in 2009 al afgeschaft en daar hebben voor die tijd heel veel mensen heel veel aan meebetaald, maar voordat je vanuit een werksituatie in de bijstand belandt heb je eerst nog de WW. En er is altijd werk, of het leuk is en bij iemand past is een tweede, maar als je wilt is er altijd werk.

De overheid zou dat prima kunnen stimuleren door iedereen verplicht te laten werken (met de eerste 3 maanden mogelijkheid tot zoeken gelijkwaardig werk) en vanuit die positie de persoon aan een gelijkwaardige baan kunnen helpen. Dat scheelt enorm in uitkeringen en kan alleen maar ten goede komen aan de premies en belastingen. Daar wordt nu gewoon veel te laks mee omgesprongen.

Laat ze eens een voorbeeld nemen aan het Zwitserse model...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Burgemeester Eberhard van der Laan heeft zijn steun uitgesproken voor de Amsterdamse korpschef Bernard Welten. Die kreeg vandaag een golf van kritiek over zich heen nadat hij gezegd had het kabinetsvoornemen boerkaverbod niet te gaan handhaven. Dat meldt Novum.

Welten deed zijn uitspraak gisteravond in het televisieprogramma 5 jaar later. ”Ik voel me niet altijd een instrument van de overheid dat onmiddellijk doet wat er gevraagd wordt. Ik gebruik m’n verstand nog steeds. Hij wees erop dat de politie er is om vrijheid, gelijkheid en rechtvaardigheid te waarborgen :unsure:

De man moet gewoon doen wat zijn baas ( de politiek/Minister van Justitie) hem opdraagt en als hem dat niet bevalt : Zelf ontslag nemen :thumbup: .

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.