Ga naar inhoud

tk2010 zforum exit poll


tk2010 exit poll  

85 leden hebben gestemd

  1. 1. op wie heb je gestemd?

    • CDA
      2
    • PVDA
      5
    • VVD
      38
    • D66
      10
    • Groenlinks
      2
    • PVV
      18
    • piratenpartij
      1
    • SGP/CU
      1
    • PvdD
      1
    • SP
      2
    • Shrike's liberation party
      5


Aanbevolen berichten

  • Reacties 254
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
de man heeft hele domme ideeen

Maar ook erg goede!

en nog enkele andere rariteiten
Dat kapsel kan inderdaad niet meer anno 2010
naast enkele absoluut correcte aandachtspunten over de samenleving

Pcies

echter bovenstaande opmerking is dermate dom dat ik u adviseer ganzen te gaan vangen...

Wat kunnen die beesten er aan doen? :thumbup:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Wilders, niet te vertrouwen, is een gevaar, doet mij herinneren aan een Duitser met een klein snorretje :discussie: lang geleden

Een vergelijking van lik mijn vestje.. :muur:

Reden Joden op scooters en jatte die tasjes van oude dametjes?

Staken joden mensen neer, riepen joden op tot het onthoofden van diverse personen..

ik kan zo een hele rits maken, maar het is gewoon een heel domme opmerking..

Link naar reactie
dan heb je tenminste het recht om te zeiken. Als je de moeite al niet neemt om te stemmen moet je ook je waffel houden als het je niet aan staat.

ja dat hoor je vaak zeggen,maar bedenk dat het misschien wel eens zo zou kunnen zijn dat er niet ook maar 1 partij bij zit waarin je je vertrouwen wilt leggen. :discussie:

en waarom zou je dan niets meer mogen zeggen over het stelletje sneue foutelingen die er uiteindelijk met een heleboel geklooi en gekonkel en geruzie de macht weten te jatten????

ik bedoel stel je stemt op een partij ,die word inderdaad de grootste,gaan er een paar kleinere partijen samen waardoor uiteindelijk die weer op de bestuurdersstoel terecht komen.

ik denk dat we gewoon teveel partijen hebben,er is teveel keus.

en dan nog buiten het feit dat ze allemaal veel beloven en nooit iets nakomen.

dat vind ik tenminste.

Link naar reactie
Eens! Kom op zeg, niet stemmen wat is daar nou weer je rechtvaardiging voor? :muur: En voor je komt met: stemmen levert ook niks op, het enige waarvan onomstotelijk vaststaat dat het NIETS oplevert is NIET stemmen ... :discussie:

dus als ik het goed begrijp gaat u altijd stemmen?

zelfs als er niet 1 partij bij zit waarin u vertrouwen hebt?

hoe maakt u dan toch een keuze??

kiest u er dan maar 1 die je het minst slecht lijkt?

sorry maar dat kan ik niet hoor,als ik ja zeg dan bedoel ik ook ja en niet ,misschien of vooruit dan maar!

maar goed ik ben een rare :wacko: denk ik.

Link naar reactie

Zo zie je maar weer wat een uitspraak teweeg kan brengen, maar alle gekheid opzij, als ik zeg dat het mij doet herinneren aan een man met een klein snorretje, dan bedoel ik zeer zeker hoe zich destijds ook de ontwikkelingen zich voordeden zoals zich die ook nu tekenen.

Wilders generaliseert een hele groep binnen de bevolking, let wel ik zeg dus niet dat bepaalde personen niet moeten worden aangepakt, maar het gaat te ver om gehele groep uit onze samenleving daarvoor te laten opdraaien.

Nu wordt de islam (goed of slecht laat ik in het midden, ik ben er in ieder geval geen aanhanger van) door de PVV, dus Wilders aangepakt, ik vraag mij dan af WIE IS DE VOLGENDE die Wilders niet aanstaat, en kom mij helemaal niet aan met DAT IS DEMOCRATIE, want Wilders en zijn PVV is en zijn dus absoluut niet democratisch, hij is eerder een dictator in de dop.

En voor diegene die dat gewoonweg niet willen zien, zou ik zeggen verdiep je dan maar eens in een stukje geschiedenis van de opkomst van het Nazisme, dan zul je wel degelijk veel overeenkomst zien, je kop daarvoor in het zand steken is dan ook het eenvoudigste om te doen.

We leven gelukkig in een vrij land en dus ook Wilders mag zeggen wat hij wil, maar het is aan ons met elkaar om er voor te zorgen dat mensen als hij niet de macht krijgen, waarmee zij onze samenleving naar de afgrond kunnen leiden.

Als we hier een discussie willen voeren over politiek, dan vind ik dat prima, maar dan wel op een normale manier, en daar niet die arme GANZEN bij betrekken, zij kunnen er ook niets aan doen :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
noem mij eens een politicus de wel te vertrouwen is ?? :discussie:

Erica Terpstra, maar die doet al een hele tijd niets meer aan haar politieke aspiraties

Link naar reactie
  • Administrator
Wilders generaliseert een hele groep binnen de bevolking, let wel ik zeg dus niet dat bepaalde personen niet moeten worden aangepakt, maar het gaat te ver om gehele groep uit onze samenleving daarvoor te laten opdraaien.

Doordat de media dat zijn gaan formuleren en destijds nooit hebben opgelet met wat hij daadwerkelijk heeft gezegd, is men dat gaan geloven. Wilders heeft absoluut niets tegen buitenlanders die zich aanpassen en niet radicaal zijn. Helaas lijkt het soms of dit land alleen maar vol zit met dat soort figuren en hebben de goeden weer te lijden onder de slechten. Ik ken bijv. genoeg Turken om mij heen die de Islam aanhangen maar ook schijt hebben aan dat volk wat het verpest voor de welwillenden en onder die Turken zijn genoeg PVV en VVD stemmers. Het is altijd maar net hoe je de media wilt geloven... De waarheid ligt altijd ergens in het midden.

Nu wordt de islam (goed of slecht laat ik in het midden, ik ben er in ieder geval geen aanhanger van) door de PVV, dus Wilders aangepakt, ik vraag mij dan af WIE IS DE VOLGENDE die Wilders niet aanstaat, en kom mij helemaal niet aan met DAT IS DEMOCRATIE, want Wilders en zijn PVV is en zijn dus absoluut niet democratisch, hij is eerder een dictator in de dop.
Ik zeg de Polen... opzouten met die k** busjes hangend op andermans achterbumper op de linkerbaan :schater:
En voor diegene die dat gewoonweg niet willen zien, zou ik zeggen verdiep je dan maar eens in een stukje geschiedenis van de opkomst van het Nazisme, dan zul je wel degelijk veel overeenkomst zien, je kop daarvoor in het zand steken is dan ook het eenvoudigste om te doen.

Heb je Wilders ooit horen zeggen dat de niet welwillende buitenlanders dood moeten, onthoofd moeten worden, afgeranseld moeten worden, etc.? Ik niet. Maar wat sommige idoten rond lopen te bazuinen over Wilders...

We leven gelukkig in een vrij land en dus ook Wilders mag zeggen wat hij wil, maar het is aan ons met elkaar om er voor te zorgen dat mensen als hij niet de macht krijgen, waarmee zij onze samenleving naar de afgrond kunnen leiden.
Wilders verkiezingsprogramma wel eens goed doorgelezen? Zou ik eens doen... zul je zien dat alle Islam gerelateerde onderwerpen slechts een klein onderdeel zijn en de rest aardig in lijn ligt met de diverse andere partijen.
Als we hier een discussie willen voeren over politiek, dan vind ik dat prima, maar dan wel op een normale manier, en daar niet die arme GANZEN bij betrekken, zij kunnen er ook niets aan doen :schater:

En Niels Holgersson kan er al HELEMAAL niets aan doen :discussie:

En voordat nou iedereen gaat denken dat ik pro Wilders ben of PVV gestemd heb... nee, bijna... maar met zeg 90% van z'n verkiezingsprogramma ben ik het wel eens en ik heb zoiets van: ach laat hem zich maar bewijzen dat hij het wel kan, zo niet dan is het inderdaad eens maar nooit weer. De ellende van tig jaar paars hebben we nu wel gehad.

Link naar reactie
Doordat de media dat zijn gaan formuleren en destijds nooit hebben opgelet met wat hij daadwerkelijk heeft gezegd, is men dat gaan geloven. Wilders heeft absoluut niets tegen buitenlanders die zich aanpassen en niet radicaal zijn. Helaas lijkt het soms of dit land alleen maar vol zit met dat soort figuren en hebben de goeden weer te lijden onder de slechten. Ik ken bijv. genoeg Turken om mij heen die de Islam aanhangen maar ook schijt hebben aan dat volk wat het verpest voor de welwillenden en onder die Turken zijn genoeg PVV en VVD stemmers. Het is altijd maar net hoe je de media wilt geloven... De waarheid ligt altijd ergens in het midden.

Ik zeg de Polen... opzouten met die k** busjes hangend op andermans achterbumper op de linkerbaan :schater:

Heb je Wilders ooit horen zeggen dat de niet welwillende buitenlanders dood moeten, onthoofd moeten worden, afgeranseld moeten worden, etc.? Ik niet. Maar wat sommige idoten rond lopen te bazuinen over Wilders...

Wilders verkiezingsprogramma wel eens goed doorgelezen? Zou ik eens doen... zul je zien dat alle Islam gerelateerde onderwerpen slechts een klein onderdeel zijn en de rest aardig in lijn ligt met de diverse andere partijen.

En Niels Holgersson kan er al HELEMAAL niets aan doen :discussie:

En voordat nou iedereen gaat denken dat ik pro Wilders ben of PVV gestemd heb... nee, bijna... maar met zeg 90% van z'n verkiezingsprogramma ben ik het wel eens en ik heb zoiets van: ach laat hem zich maar bewijzen dat hij het wel kan, zo niet dan is het inderdaad eens maar nooit weer. De ellende van tig jaar paars hebben we nu wel gehad.

Dat wat betreft de media ben ik zeker met je eens, over de rest kunnen we uren discussiëren en wat je al terecht zei "de waarheid ligt in het midden" en over die POLEN, daar laat ik mij liever niet over uit :schater:

Wat je toch wel met me eens bent is dat wij met elkaar de verantwoordelijk hebben om er voor te zorgen dat de rechten van een ieder die hier in dit land leeft gerespecteert worden ( en dat geld zelfs voor die van Wilders en zijn meelopers)

:muur:

Link naar reactie
  • Administrator
Wat je toch wel met me eens bent is dat wij met elkaar de verantwoordelijk hebben om er voor te zorgen dat de rechten van een ieder die hier in dit land leeft gerespecteert worden ( en dat geld zelfs voor die van Wilders en zijn meelopers)

:discussie:

Nee, ik vind dat een ieder die hier komt wonen, ongeacht de reden of achtergrond, zich dient te gedragen naar de maatstaven en de wet- en regelgeving die hier van toepassing is. Wil of kun je dat niet, dan heb je hier niets te zoeken. Draai het maar eens om... verhuis naar een Islamitisch land en gedraag je daar zoals sommige van daar hier doen, kun je lachen! In eigen land krijgen ze dat echt niet voor elkaar.

Nogmaals, ik heb met niemand problemen en binnen mijn vrienden- en kennissenkring zitten mensen van alle afkomsten, maar het gaaiers wat hier de kantjes er af denkt te kunnen lopen, ordeverstoring veroorzaakt en slechts het handje op denkt te kunnen houden, die mogen wat mij betreft allemaal op het eerste vliegtuig terug. En tuurlijk, d'r zijn ook zat Hollanders die zich bovenstaande schuldig maken... daar moeten ze een eiland voor maken, ver uit de kust of ogenblikkelijk harde maatregelen tegen treffen.

Edit: om één en ander met beeld op te vrolijken...

Link naar reactie
.....maar goed ik ben een rare :discussie: denk ik.

Dat hoor je mij niet zeggen, maar als niemand gaat stemmen wordt het wel zooitje.

Als alleen de mensen gaan stemmen die niet begiftigd zijn met mijn politiek inzicht, gaat het zeker de verkeerde kant op met dit landje.

Link naar reactie
Nee, ik vind dat een ieder die hier komt wonen, ongeacht de reden of achtergrond, zich dient te gedragen naar de maatstaven en de wet- en regelgeving die hier van toepassing is. Wil of kun je dat niet, dan heb je hier niets te zoeken. Draai het maar eens om... verhuis naar een Islamitisch land en gedraag je daar zoals sommige van daar hier doen, kun je lachen! In eigen land krijgen ze dat echt niet voor elkaar.

Nogmaals, ik heb met niemand problemen en binnen mijn vrienden- en kennissenkring zitten mensen van alle afkomsten, maar het gaaiers wat hier de kantjes er af denkt te kunnen lopen, ordeverstoring veroorzaakt en slechts het handje op denkt te kunnen houden, die mogen wat mij betreft allemaal op het eerste vliegtuig terug. En tuurlijk, d'r zijn ook zat Hollanders die zich bovenstaande schuldig maken... daar moeten ze een eiland voor maken, ver uit de kust of ogenblikkelijk harde maatregelen tegen treffen.

Dat zijn we dus wel met elkaar eens, iedereen, ongeacht wie dan ook zal zich moeten houden aan wet en regelgeving zoals wij die met elkaar afspreken, vervolgens is het onze plicht om diegene die zich daar niet aan houd daar op aan te spreken en indien nodig maatregelen te nemen.

Laten we wel wezen, ik respecteer een ieders mening, maar ik vind dat iedereen hier in Nederland die zich aan onze wet en regelgeving houd en leeft naar onze maatstaven recht heeft op een respectvolle behandeling, en dat is nou precies wat Wilders niet doet.

Zoals vandaag weer bleek met de onderhandelingen over een coalitie, Wilders wilde alleen doorgaan als de drie "dissidenten" van het CDA (ik ben geen CDA'r) hun zetel wilden afstaan als zij zich niet konden vinden in afspraken tussen de partijen, dit is dus inbreuk op de grondwet, kenbaar zegt Wilders onze wetgeving niet zoveel, alleen als het hem uitkomt.

Link naar reactie

NRC pvv-legt-crisis-genadeloos-bloot-wie-antwoordt-hem

Wilders is m.i. nooit tegen bepaalde bevolkingsgroepen geweest. Zul je hem niet op betrappen. Wat hij kortweg probeert is het behoud van alles wat Nederland is Nederland blijft.

Het kan niet zo zijn dat als wij op vakantie gaan naar Marokko, Turkije, Polen , Roemenië of noem maar op wij geen cultuurverschil meer beleven. Want naast een ander klimaat zoeken we vaak ook naar de basis van andere culturen om er vervolgens achter te komen dat we het allemaal niet zo slecht hebben in ons kikkerlandje.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Zoals vandaag weer bleek met de onderhandelingen over een coalitie, Wilders wilde alleen doorgaan als de drie "dissidenten" van het CDA (ik ben geen CDA'r) hun zetel wilden afstaan als zij zich niet konden vinden in afspraken tussen de partijen, dit is dus inbreuk op de grondwet, kenbaar zegt Wilders onze wetgeving niet zoveel, alleen als het hem uitkomt.

Incorrect,

Het ging Wilders erom, dat als de achterban van het CDA akkoord zou gaan met een regeringsakkoord, dat de 3 dissidenten zich er dan aan zouden houden.. en of ze dat op papier wilden bevestigen. En als die 3 dissidenten maling zouden hebben aan hun eigen achterban, of ze dan hun zetel wilde opgegeven.

Hiertoe waren die 3 dissidenten niet bereid en dus vind ik dat Wilders terecht de stekker eruit trekt..

Mijn mening is ook dat mensen zoals jij mede de reden zijn dat we in zo'n land leven, zoals we nu leven..

Gewoon willens en wetens niet willen inzien wat voor puinhoop het is en daarnaast elke discussie lam-slaan met het Hitler argument.

Terwijl als we nu eerlijk zijn,.. het niet de Wildertjes waren die rond 1940-1945 maar wat al te graag met die Duitsers samen werkte, om

de Joden aan te geven..

Maargoed, als mensen niet willen inzien wat voor problemen de Islam met zich mee brengt, dan is mijn laatste opmerking dat die mensen maar wat vaker

naar het nieuws moeten kijken. Dan kun je namelijk zien dat het in de hele wereld met die lui een puinhoop is en niet alleen hier in NL.

Link naar reactie
Zoals vandaag weer bleek met de onderhandelingen over een coalitie, Wilders wilde alleen doorgaan als de drie "dissidenten" van het CDA (ik ben geen CDA'r) hun zetel wilden afstaan als zij zich niet konden vinden in afspraken tussen de partijen, dit is dus inbreuk op de grondwet, kenbaar zegt Wilders onze wetgeving niet zoveel, alleen als het hem uitkomt.

AMSTERDAM - De verklaring die Geert Wilders had willen hebben van de drie CDA-dissidenten blijkt uit de koker van het CDA te komen. Dat schrijft NRC Handelsblad zaterdag.

© ANPMinister Piet Hein Donner had Ab Klink en de twee andere dwarsliggers bij de formatie om een verklaring gevraagd, waarmee ze vast zouden zitten aan de uitkomst van het CDA-congres, zo schrijft NRC. Ingewijden zouden aan de krant hebben laten weten dat Klink en de CDA-Kamerleden Ad Koppejan en Kathleen Ferrier het plan van Donner direct afwezen.

Link naar reactie

Laten we het er op houden dat overal waar 'geloof' in het spel is, niet alles even netjes verloopt. Ik denk dat de christenen ook zo hun sporen in de geschiedenis hebben nagelaten (kijk de geschiedenisboekjes maar eens na)... en nu ook geld dat elk geloof waar extremisten in voorkomen problemen ontstaan, of dat nu de kukuxklan (christenen) is, joods-extremisten of moslim-extremisten, etc, etc. Daar waar macht en rijkdom gewenst zijn, wordt er wel een smoes zoals het geloof ingezet omdat te bereiken. Zo is het al sinds de mensheid bestaat (zelfs in de stenen- en ijzeren-tijdperk).

Elk "heilig" geschrift dat is opgesteld heeft in de basis vrede en liefde staan. Maar elke regel is zodanig opgeschreven dat het voor interpretatie vatbaar is. Een voorbeeld zijn de geschriften van Nostradamus (om even een complete zijweg te nemen). Als je dat leest kun je in zijn voorspellende teksten wel elke oorlog lezen die heeft plaats gevonden (dit is een voorbeeld van een van zijn vele geschriften die ook nog eens in dichtvorm waren opgesteld). En hij moest dat alleen maar doen omdat hij anders als Ketter werd gezien (weer het geloof die tegen deze man in ging en weer waren het de christenen). Geen echte vrijheid van meningsuiting dus.

Maar goed dit is een verhandeling over geloof en de uitvoering en beleving van het geloof. Dit topic gaat over de verkiezingen. Dus laten we nu in dit topic verder gaan over verkiezingsissues en eventuele geloofsperikelen, andere racistische onderdelen en meningen er buiten laten.

PS. Ik geloof in mezelf en dat is het enige echte geloof!

Link naar reactie
Incorrect,

En als die 3 dissidenten maling zouden hebben aan hun eigen achterban, of ze dan hun zetel wilde opgegeven.

Wat maakt precies dat die drie mensen 'maling hebben aan hun eigen achterban' als ze zich niet al van tevoren willen conformeren aan een ongewis onderhandelingsresultaat met een partij waarmee een groot deel van die achterban grote moeite heeft? Me dunkt dat wel meer dan drie-éénentwintigste deel van de CDA-kiezers principiële bezwaren heeft tegen de PVV.
Mijn mening is ook dat mensen zoals jij mede de reden zijn dat we in zo'n land leven, zoals we nu leven..
Je bedoelt één van de meest welvarende, meest leefbare landen ter wereld? :thumbup:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.