Ga naar inhoud

tk2010 zforum exit poll


tk2010 exit poll  

85 leden hebben gestemd

  1. 1. op wie heb je gestemd?

    • CDA
      2
    • PVDA
      5
    • VVD
      38
    • D66
      10
    • Groenlinks
      2
    • PVV
      18
    • piratenpartij
      1
    • SGP/CU
      1
    • PvdD
      1
    • SP
      2
    • Shrike's liberation party
      5


Aanbevolen berichten

  • Reacties 254
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gooi alles maar op één hoop, dat maakt het leven lekker overzichtelijk,

Turk, Marokaan, Antilliaan, Surinamer, het zijn allemaal buitenlanders dus allemaal een pot nat..................... ;)

Wie reGeert dit land eigenlijk?

Wil je dit voor mij even uitleggen.

Link naar reactie

Kijk Frankie, tenminste niet bang om mening te geven en ben het eigenlijk wel met je eens.

Jankerd van Cohen zei eerst dat hij middenkabinet uitsloot en nu loopt ie te miepen dat het niet wordt onderzocht.

Ben het niet eens met de denkwijze van Wilders maar van dat besluiteloze en jankende links wordt je helemaal niet beter.

Link naar reactie
Of je nu door de kat of de hond gebeten wordt...... gebeten word je toch.....

Het kapitaal regeert ...alleen de macht van de euro is belangrijk.... :thumbup:

En zo is het maar net :thumbup:

Maar veel stemmers uit het rechtse politieke spectrum hier?

Dan is de vraag, wat is rechts, gezien het partijprogramma van PVV zou je haast stellen dat buiten de "extreem" punten het meer een SP (links) partij is.

Afijn, politiek ... je kunt er uren, dagen, jaren over praten, het blijft subjectief, iedereen heeft een andere visie op hoe het moet.

*Ferry Mingelen stem* En ziet u hier hoe de onderverdeling in dit spectrum is. (Niet dat u dit niet al wist)

NolanNederland.jpg

Link naar reactie
Gooi alles maar op één hoop, dat maakt het leven lekker overzichtelijk,

Turk, Marokaan, Antilliaan, Surinamer, het zijn allemaal buitenlanders dus allemaal een pot nat..................... :thumbup:

Wie reGeert dit land eigenlijk?

Wil je dit voor mij even uitleggen.

Zal ik het dan maar uitleggen:

Je hebt Ajaxcieden en Feyenoorders, bejaarden en kinderen, mannen en vrouwen, kopers en verkopers, potten en homo's, BMW en Audi rijders.

Maar als die allemaal in nederland stemmen zijn ze allemaal nederlanders en dus regeren ze het land (helaas een beetje indirect alleen) snap je het nu? :thumbup:

het heeft verder totaal niks met deze postst te maken natuurlijk maar racistische uitspraken worden vanwege het per definitie totaal ongedefinieerde karakter ervan meteen verwijderd.

Link naar reactie
Wil je dit voor mij even uitleggen.

Ja, graag.

Mijn opmerking is natuurlijk ironisch bedoeld. Alle linkse partijen werden even op een hoop geveegd door een rechtse stemmer.

Toen heb ik die vergelijking even vertaald naar de buitenlanders om te laten zien hoe volstrekt ongenuanceerd en dom dat is.

Ik vind Geert een lafbek door alleen vanaf de zijlijn van alles te willen roepen zonder enige verantwoordelijkheid te dragen.

Als je het zo goed weet dan zorg je zelf voor veranderingen, en laat het 'vuile' werk niet door anderen opknappen en dan daarmee zelf mooie sier proberen te maken. Noem het slim, ik noem het laf.

Mark krijgt nu de regering die hij vanaf het allereerste moment heeft gewild, en geeft nu links de schuld. Dat is een omgekeerde redenering. Hij heeft Wilders natuurlijk wel heel slim op een zijspoor gezet en ingekapseld.

Link naar reactie
  • Administrator
laat rechts maar komen ! iig geen km heffing !

Ik wil je verder niet afremmen in je aandoenlijke enthousiasme, maar ik denk niet dat afschaffing kilometerheffing in een - weliswaar door PVV gedoogd - regeeraakoord tussen uitsluitend CDA en VVD komt ...

CDA & kilometerheffing

Link naar reactie
  • Administrator
en jouw link laat zien dat het cda het niet wil zoals het nu is voorgesteld omdat die versie het ook niet gaat halen bij het publiek om de redenen die ik net heb verteld :thumbup:

Ik ben bekend met de bezwaren tegen het OV en mij zul je ook niet voor de lol in een trein / bus tegenkomen. Ik zeg alleen maar dat het CDA, weliswaar in een andere vorm, wel voor kilometerheffing is en dus onwaarschijnlijk is dat er helemaal geen kilometerheffing komt zoals jij suggereerde, juist omdat CDA voorstander is van het principe de gebruiker betaalt (en zij die niet of minder gebruiken betalen niet of minder).

heb er zelf 4 jaar lang gebruik van gemaakt als student
Een forenzende "student"? Ik zeg niks. Maar je weet wel wat ik zou willen zeggen ... :schater::schater::schater:
Link naar reactie
  • Administrator

Eens! Kom op zeg, niet stemmen wat is daar nou weer je rechtvaardiging voor? ;) En voor je komt met: stemmen levert ook niks op, het enige waarvan onomstotelijk vaststaat dat het NIETS oplevert is NIET stemmen ... :rolleyes:

Link naar reactie
  • 4 weken later...

ik ga Wilders hier echt niet verdedigen, want de man heeft hele domme ideeen (extreem links economische ideeen) en nog enkele andere rariteiten, naast enkele absoluut correcte aandachtspunten over de samenleving, echter bovenstaande opmerking is dermate dom dat ik u adviseer ganzen te gaan vangen...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.