Ga naar inhoud

tk2010 zforum exit poll

tk2010 exit poll  

85 leden hebben gestemd

1. 1. op wie heb je gestemd?

• CDA
      2
    • PVDA
      5
    • VVD
      38
    • D66
      10
    • Groenlinks
      2
    • PVV
      18
    • piratenpartij
      1
    • SGP/CU
      1
    • PvdD
      1
    • SP
      2
    • Shrike's liberation party
      5

Aanbevolen berichten

Kennelijk trap je wederom in de linksche hetze tegen Wilders.

Nee, want dan zou ik SP gestemd hebben en da's niet het geval. Ik trap niet in een linksche hetze, maar ik geloof er gewoonweg niet in dat Wilders het gaat oplossen. Ik kan het ook omkeren en zeggen dat iedereen die het met Wilders eens is in een rechtse hetze trapt. Mijn punt is simpel: het feit dat iemand in staat is misdaadcijfers voor te lezen en het feit dat iemand in staat is te melden dat geloof vaak tot ellende leidt (zie ook Noord Ierland, waar allemaal blanken Christenen en Protestanten al jarenlang elkaar de hersens inslaan) maakt 'm absoluut geen goed politicus.

Link naar reactie
  • Reacties 254
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Lage opleiding, veel werkloosheid, vlak bij Duitsland, PVV voor erkenning Limboiaans als taal? Wie zal het zeggen :newblush:

Waarom zouden die limbonezen eigenlijk zo massaal pvv stemmen?

Ik geloof niet dat allochtonen daarveel overlast veroorzaken.

Link naar reactie

En wij maar zeiken in Nederland. Het schijnt dat alle Belgen ter adoptie worden aangeboden. Wij houden het maar bij Colombia :newblush:

Wallonië dan maar bij Frankrijk?

Er wordt wel eens gezegd dat Franstalige Belgen aan verlatingsangst lijden. Dat krijg je natuurlijk met al die peilingen waarin Vlaams-nationalisten goed scoren. Maar er is ook goed nieuws voor de Walen. Stel nou dat België op een dag eens echt barst, dan willen de Fransen ze er best bij hebben.

De Franse krant France-Soir heeft ook een peiling laten doen. Daaruit blijkt, volgens de krant, dat de Fransen massaal bereid zijn de Franstalige Belgen te ,,adopteren”. Wel 66 procent van de Fransen is voor zo’n aanhechting van Wallonië bij Frankrijk. Dan is Frankrijk natuurlijk wat groter en kunnen de Fransen in Europees verband een groter stemgewicht eisen.

Zou Nederland ook de Vlamingen willen ,,adopteren”? Ik denk dat dat woord al volstaat om de Vlamingen nee te laten zeggen.

@Bart, wellicht een idee om een polletje te starten voor de juiste coalitie :fiew:

Link naar reactie

Goh, nooit gedacht dat we hier nog over politiek gingen zeveren :newblush:

Moet wel zeggen dat jullie er open en eerlijk voor uit komen.

Als je dat op een vlaams forum zou doen, had je na 10 posts al geen reakties meer...

Btw, mag ik nu hier een topicske openen over onze verkiezingen aanstaande zondag ? :schater:

Link naar reactie
Lage opleiding, veel werkloosheid, vlak bij Duitsland, PVV voor erkenning Limboiaans als taal? Wie zal het zeggen :fiew:

Toevallig werd er vanavond in Limburg geintervieuwd en idd, als reden werd de slechte economie + ons kent ons, opgegeven.

De hoge concentratie admins en moderators in limburg op dit forum, zal daar ook wel mee verklaard zijn :newblush:

Link naar reactie
Zou Nederland ook de Vlamingen willen ,,adopteren”? Ik denk dat dat woord al volstaat om de Vlamingen nee te laten zeggen.

Als je het woord adopteren vervangt door fuseren en de nederlanders laten hun misplaatste superieuriteitsgevoel en belgenmoppen varen, zie ik het alleen maar als positief.

Link naar reactie
Als je het woord adopteren vervangt door fuseren en de nederlanders laten hun misplaatste superieuriteitsgevoel en belgenmoppen varen, zie ik het alleen maar als positief.

Bedenk dan ook meteen dat jullie Zuiden een stuk verder uitbreidt en niet allemaal met zo'n leuk zangerig dialect als de Limbo's. Probeer het Westvlaams maar eens te verstaan, dat wordt lachen.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Nee, want dan zou ik SP gestemd hebben en da's niet het geval. Ik trap niet in een linksche hetze, maar ik geloof er gewoonweg niet in dat Wilders het gaat oplossen. Ik kan het ook omkeren en zeggen dat iedereen die het met Wilders eens is in een rechtse hetze trapt. Mijn punt is simpel: het feit dat iemand in staat is misdaadcijfers voor te lezen en het feit dat iemand in staat is te melden dat geloof vaak tot ellende leidt (zie ook Noord Ierland, waar allemaal blanken Christenen en Protestanten al jarenlang elkaar de hersens inslaan) maakt 'm absoluut geen goed politicus.

Maar hij leest tenminste de cijfers op en dat is al iets wat een heleboel anderen niet doen.

Ik had vanavond nog een discussie hierover, het probleem is inderdaad niet de multi-culti, maar je moet je gewoon aanpassen en meedoen.. dan is er niets aan de hand.

Echter daar knelt het schoentje, het is in bepaalde kringen status verhogend als je je afzet tegen de westerse maatschappij en daar moet het gewoon eens mee afgelopen zijn.

Los van het feit dat het "vervelend" is, kost het de maatschappij ook handen vol met geld.

Welterusten.. :newblush:

Link naar reactie

Protestanten zijn ook Christenen :schater:

Kan helaas niet stemmen in NL (geen idee waarom niet, ben nog steeds Nederlander), en ook niet in UK aangezien ik geen Brit ben. Ik kijk dus van een afstand (moet toch mijn pensioentje een keertje ophalen - even dat AOW verhaal lezen ...).

Link naar reactie
@Bart, wellicht een idee om een polletje te starten voor de juiste coalitie :thumbup:

Ik zie dat een coalitie van de VVD, d66 en mijn partij hierboven nu ook tot een meerderheid komt, dus daar kan ik mee leven. Overigens bedank ik nogmaals de kiezers voor het getoonde vertrouwen. Ik heb mijn adjudante ondertussen uitgekozen (het is wel vrijdag he!)

beautiful-girl.jpg

Link naar reactie
............ Ik heb mijn adjudante ondertussen uitgekozen (het is wel vrijdag he!)

Is die niet een beetje te jong voor je?

Als ik je postings zo lees, past er meer zo'n, met 2 boodschappentassen zeulende huismoeder bij jou?

Link naar reactie
... maar qua leeftijd een betere match

nu word ik vaak van veel beschuldigd, echter dat mijn postings mij doen voorkomen als een ouwe lul, die is nieuw. Ik krijg eerder het verwijt dat ik nooit eens opgroei en volwassen word. Schijnbaar is dat nu toch gebeurd. :thumbup:suicide7.gif

Link naar reactie
Ik krijg eerder het verwijt dat ik nooit eens opgroei en volwassen word. Schijnbaar is dat nu toch gebeurd. :thumbup:suicide7.gif

laat ik je maar geruststellen, voor mij blijf je een oversext klein kind in een te grote Delftse verpakking. :thumbup:

Link naar reactie
laat ik je maar geruststellen, voor mij blijf je een oversext klein kind in een te grote Delftse verpakking. :thumbup:

...zonder Z :thumbup:

Link naar reactie
Zo dat waren de verkiezingen, ik moet bekkennen dat wij uitermate pleziert zijn door de uitslag de VVD op 1 ... maar nu nog regeren ....

Het mooie om te zien dat Wilders gaande de debatten steeds meer toon matigde, meer nuanceerde en toch bij zijn standpunten bleef .... niet mijn vriend, maar een uitermate intelligente politicus ..... want hij was wel even mooi alleen bij het slotdebat gisteravond en kon daar mooi even zijn zegje doen... zeer slim.

Nou de mooiste klap in het gezicht voor de CDA .... jezus jongens als je dan echt niet wil zien omdat je je kop in je reet hebt ..... dan zal het nu wel duidelijk zijn dat ook mensen een uiterste houdbaarheids datum hebben ..wie niet horen wil moet maar voelen.... zou lekker zijn als o.a. Verhagen de zelfde schoen zou aantrekken als Bakellende.

En van ToN met dat vreselijke ding Verdonk met het intelligentie pijl van een vaatwasser (met excuses aan de vaatwasser) zijn we naar alle waarschijnlijkheid ook verlost ... gelukkig want wat was/is dat mens kots opwekkend dom .

Zo en nu maar kijken of Rutte het voor elkaar krijgt om samen met de Pvv een coalitie kan vormen, want om de laatste kun je niet heen ... alleen wie wil mee ??

Ik moet er persoonlijk niet aan denken dat er een Paarsplus in de banken komt .... met Cohen en dat vreselijke Femke Halsema..... jeggg .... Emiel Roemer kunnen we wel om glimlachen ........... die mag de oudejaarsconference dit jaar doen wat mij betreft ....

Een Limbo die niet op onze blonde Indo gestemd heeft maar het wel helemaal eens is met het bovenstaande :thumbup: , jammer dat mevrouw Halsema niet ergens links afgeslagen is naar het mooie groen! Hoop dat Rutte het waar kan maken, was onze Frits maar een paar jaartjes jonger.

Link naar reactie
Btw, mag ik nu hier een topicske openen over onze verkiezingen aanstaande zondag ? :schater:

ik nie snap nie. De grote winstpakker is een partij die Vlaanderen wil losweken van Belgie/(Wallonie/Brussel), en de nieuwe premier wordt voor het eerst in 30 jaar een Walloon van de Belgische partij van de armoe. Ik zou best graag jullie mening willen horen hoor!

Link naar reactie

Wilde deze tekst plakken en zag toen dat bart ook al gepost had.

Toch er, voor de duidelijkheid, maar even overheen :

- ----Het Vlaams-nationalistische N-VA stevent bij de Belgische parlementsverkiezingen zondag af op een monsterscore.

De partij van De Wever haalt volgens een prognose in Vlaanderen minstens 29 procent van de stemmen.

In de gemeente Voeren, net onder Maastricht, scoort de partij zelfs 50,5 procent.

N-VA wil dat de Belgische staat op den duur verdwijnt. Vlaanderen moet dan een zelfstandige republiek worden.------------

Gezien alle verkiezingsellende de laatse jaren lijkt mij het maar het beste. Het land Vlaanderen is denkt ik nog veel groter dan luxemburg.

Heeft eigen havens en verdienen aan de overslag van goederen naar Duitsland. Hebben geen duur koningshuis meer en kunnen zich m.i gemakkelijk zelf bedruipen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in