Ga naar inhoud

tk2010 zforum exit poll


tk2010 exit poll  

85 leden hebben gestemd

  1. 1. op wie heb je gestemd?

    • CDA
      2
    • PVDA
      5
    • VVD
      38
    • D66
      10
    • Groenlinks
      2
    • PVV
      18
    • piratenpartij
      1
    • SGP/CU
      1
    • PvdD
      1
    • SP
      2
    • Shrike's liberation party
      5


Aanbevolen berichten

sjijt. Ook als je de eerste post opent en een link toevoegt, zonder de poll verder aan te raken, ben je de data kwijt. :unsure: ;)

mea culpa heren admins. Ik had eerder een woordje verandert en dat kan wel.

aha, the guilty culprit!! Ik zeg: permaban!! :nasty:

Sorry Joost, je mag toch president worden :)

Link naar reactie
  • Reacties 254
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sorry Joost, je mag toch president worden :unsure:

Hoho, eerst ff kijken of hij de verloren stemmen kan toevoegen ;)

p.s. ik weet natuurlijk niet of er tegelijk met mijn link toevoegen (scriptje runnen) nog een ander persoon (met admin rechten) een scriptje zat te draaien om te kijken hoe iets werkt :)

Link naar reactie
Hoho, eerst ff kijken of hij de verloren stemmen kan toevoegen :unsure:

p.s. ik weet natuurlijk niet of er tegelijk met mijn link toevoegen (scriptje runnen) nog een ander persoon (met admin rechten) een scriptje zat te draaien om te kijken hoe iets werkt natuurlijk ;)

ik wil mijn 5 stemmen op PVV hersteld zien, en gauw ! :)

Link naar reactie
Hoho, eerst ff kijken of hij de verloren stemmen kan toevoegen :unsure:

tut tut, niet zo'n wantrouwen richting the humble Admin crew. Staat er weer bij allemaal.

Link naar reactie
:unsure: ;) Dank

Ik zie dat jullie ook een extra partij hebben toegevoegd.

Die moet dan toch Shrike's liberal dictatorship party zijn (Puk was toch mijn minister van V&W?)

Als je de Balkenende norm overboord gooit en een fatsoenlijk salaris ritseld ben ik je man :) (regel ik 1 keer in de maand een trackday op de A20/13/12/1/2/27/28/3)

PS: staatssecerataris bij defensie is ook goed zoek ik een lekkere blonde adjudant uit :schater:

Link naar reactie
  • Administrator

Zonder te stemmen kon ik ook wel raden dat het hier 1 grote rechtse parade is... we rijden toch niet voor niets BMW! :schater:

Ben benieuwd of we tante Rita nog terugzien komende periode :blink:

Link naar reactie

Nee hoor. Boer Koekoek is bijna toe aan zijn reïncarnatie dus Assendelft boppe :schater:

wat nou als ik t allemaal klojo,s vind? :angry:

en vind dat er niet een bij zit die mijn stem verdiend?

krijgen we dan weer dat gezeur van ,dan mag je ook niet klagen :blink:

Link naar reactie
Nee hoor. Boer Koekoek is bijna toe aan zijn reïncarnatie dus Assendelft boppe :schater:

oja! beverwijk daar was iets mee,wat was t nou ook weer?

ps ook boer koekoek was een klojo :schater:

ps(2) ik woon eigenlijk niet echt in assendelft :blink:

Link naar reactie
Uniek TV-moment gisteren... Wilders alleen aan tafel bij Witteman :thumbup:

Heb het niet gezien, maar het is duidelijk dat de altijd zo mediageile politici niet met hem durfden debateren.

Link naar reactie
Uniek TV-moment gisteren... Wilders alleen aan tafel bij Witteman :thumbup:

linkje.

Ik zie dat Bart in de "Z3 forum poll" ook 1 zetel heeft behaald in de tweede kamer! Go Shrikey!! :ok:

Link naar reactie

ik heb een donkerbruin vermoeden dat er geknoeid is met de uitslag boven. :ok: Geen enkele partij zonder stemmen lijkt me wel erg toevallig.

Mocht ik het vaudt hebben, dan bedank ik hierbij mijn campagneteam en de kiezer voor het getoonde vertrouwen. Ik ga nu ff mijn adjudante uitzoeken. :thumbup:

FREEDOM

Link naar reactie
Zo dat waren de verkiezingen, ik moet bekkennen dat wij uitermate pleziert zijn door de uitslag de VVD op 1 ... maar nu nog regeren ....

Het mooie om te zien dat Wilders gaande de debatten steeds meer toon matigde, meer nuanceerde en toch bij zijn standpunten bleef .... niet mijn vriend, maar een uitermate intelligente politicus ..... want hij was wel even mooi alleen bij het slotdebat gisteravond en kon daar mooi even zijn zegje doen... zeer slim.

Nou de mooiste klap in het gezicht voor de CDA .... jezus jongens als je dan echt niet wil zien omdat je je kop in je reet hebt ..... dan zal het nu wel duidelijk zijn dat ook mensen een uiterste houdbaarheids datum hebben ..wie niet horen wil moet maar voelen.... zou lekker zijn als o.a. Verhagen de zelfde schoen zou aantrekken als Bakellende.

En van ToN met dat vreselijke ding Verdonk met het intelligentie pijl van een vaatwasser (met excuses aan de vaatwasser) zijn we naar alle waarschijnlijkheid ook verlost ... gelukkig want wat was/is dat mens kots opwekkend dom .

Zo en nu maar kijken of Rutte het voor elkaar krijgt om samen met de Pvv een coalitie kan vormen, want om de laatste kun je niet heen ... alleen wie wil mee ??

Ik moet er persoonlijk niet aan denken dat er een Paarsplus in de banken komt .... met Cohen en dat vreselijke Femke Halsema..... jeggg .... Emiel Roemer kunnen we wel om glimlachen ........... die mag de oudejaarsconference dit jaar doen wat mij betreft ....

Uit het hart gegrepen. Alleen , het is Hemke Falsema !

Link naar reactie
Ik ga nu ff mijn adjudante uitzoeken. :thumbup:

Balkenende schijnt werkloos thuis te zitten. Die rode bal in zijn mond zou hem ook wel staan :schater: Maar goed...het wordt een lastig verhaal. VVD, CDA en PVV lijkt mij de enige reële optie die er is. Ik ben benieuwd met wat voor ministers Wilders dan op de proppen komt. Geweldig inderdaad om te zien hoe hij gisteravond alleen bij die Witteman aan tafel zat.

PS, Maurice de Hond schijnt nou aan een boom vastgebonden in het Bos te zitten. Wat een gelul die peilingen iedere keer.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.