Ga naar inhoud

tk2010 zforum exit poll


tk2010 exit poll  

85 leden hebben gestemd

  1. 1. op wie heb je gestemd?

    • CDA
      2
    • PVDA
      5
    • VVD
      38
    • D66
      10
    • Groenlinks
      2
    • PVV
      18
    • piratenpartij
      1
    • SGP/CU
      1
    • PvdD
      1
    • SP
      2
    • Shrike's liberation party
      5


Aanbevolen berichten

Gast Z3-Widebody
Wat maakt precies dat die drie mensen 'maling hebben aan hun eigen achterban' als ze zich niet al van tevoren willen conformeren aan een ongewis onderhandelingsresultaat met een partij waarmee een groot deel van die achterban grote moeite heeft? Me dunkt dat wel meer dan drie-éénentwintigste deel van de CDA-kiezers principiële bezwaren heeft tegen de PVV.

Je bedoelt één van de meest welvarende, meest leefbare landen ter wereld? :thumbup:

80% van het CDA achterban zag het wel zitten..

Dit is iets wat Verhagen zelf heeft vermeld..

Sowieso zit een heel groot deel van het voormalige CDA stemvee nu bij Wilders..

Link naar reactie
  • Reacties 254
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Waar staat het CDA nu voor ??

Christen Democratisch ??

De partij van waarden en normen ?

Hoe zouden die dan ooit achter wilders kunnen staan ?

Nee, wat ze bij het CDA willen is regeren, verslaafd aan de illusie van macht, en daarvoor zijn ze bereid hun ziel te verkopen.

Op een enkeling na die dan bijvoorbeeld Ab Klink of Ad Koppejan of Kathleen Ferrier heet.

Hulde aan de dissidenten, ik moet persoonlijk niet denken aan een regering met Wilders in welke vorm dan ook.

Link naar reactie

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/art...hervatten.dhtml

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7580379...jn__.html?p=4,1

Goh verassend..... :schater: Het worden weer spannende dagen voor alle susidiesponsen onrendabelen bomen knuffelaars topambtenaren hobbyschilders krakers roeptoeters vakbonden werkweigeraars arbeidsongeschikten wajongers concertgebouwgangers musea televisie(12?3) ontwikkelingshulp eu bijdrage ambtenaren met gewetensproblemen sandaaldragende priusrijders districtschef politie oxfam novib groenfront greenpeace criminelen zwart wit paars geel en of oranje (dit was de korte versie) je zal maar 4 jaar op je prestaties of wanprestaties beoordeeld worden.... door een blonde mafketel uit limburg sterkte allemaal.

IK zou ander WERK! gaan zoeken :schater::schater::schater:

PS Mark Rutte doe je best! (over 4 jaar ben ik weer aan de beurt puk for president :wave: )

Link naar reactie
  • 3 weken later...
dank u , straks 130 op de snelweg ??? hell yeah

Van mij mag de limiet naar 140 (bedoel, 10kmp ... wat schiet dat nou op? Je kunt het toch alleen in de nacht rijden wanneer je "toch" wat harder wilt) maar dan de handhaving tijdens drukke momenten scherper.

Wat mij betreft mogen de boetes zelfs met het dubbele omhoog, maar dan wel "nog" hogere maximum snelheden, en dynamische snelheidslimieten. Een beetje in de trand van, we geven je de vrijheid, maak er wijs gebruik, en geen misbruik, van.

Ow ... en laten we aub stoppen met trajectcontroles. Het is altijd gezeur op de A13

Link naar reactie
Je kan dan mooi wel 179km/u rijden zonder je rijdbewijs kwijt te raken.. :thumbup:

Dat zeg ik, is nogsteeds helemaal niets :schater:

Moet in alle eerlijkheid bekennen dat dit wel één van de eerste dingen was waar ik aan dacht, maar de boete zal niet mals zijn.

Vandaar mijn voorstel, limieten er vanaf (voor mensen die een speciale cursus hebben gevolgd en enkel op rustige momenten) maar dan ook meteen de boetes voor binnen de limieten omhoog.

Win - Win in mijn optiek.

Link naar reactie

....................... in reactie op berichten in diverse media dat het aanstaande kabinet Rutte het rookverbod in kleine cafés wil opheffen. :thumbup:

....'Maar we moeten wel alert blijven, de strijd is nog niet voorbij.'' Het liefst ziet hij het rookverbod in de hele horeca opgeheven worden. ;) :thumbup:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Wie heeft er gezorgd voor je uitkering ?

Ik heb in ieder geval geen uitkering.. :thumbup:

En zoals hierboven al staat vermeld, het geld wordt binnen geharkt over de ruggen van werkend NL.

Las trouwens vandaag nog iets.... :rambo: € 89miljoen (rara waar dat geld vandaan komt..)

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/...t.html#comments

http://www.geenstijl.nl/archives/images/ne...orkoenders.html

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ben trouwens erg benieuwd hoe dat burkaverbod uitgevoerd gaat worden, of beter... of wij agenten in NL hebben die de ballen hebben om iemand met een burka staande te houden en te verbaliseren.

"zeg meisje..."

"grbllll"

"ik kan je niet verstaan achter die burka, kun je wat luider praten?"

"GRBLLLL"

"ik kan je nog niet verstaan, never mind... ik ga je op de bon slingeren. heb je legitimatie bij je?"

de agent kijkt op het vreemdelingendocument, maar ook daar staat de persoon in burka op

"ben jij dat wel op die foto?"

"grbllll grbllll"

"kun je wat luider praten?"

"GRBLLLL GRBLLLL"

"Henk, ik kan haar niet verstaan, kan niet zien of zij het ook daadwerkelijk is, wat moet ik hier nu mee?"

"geen idee Frits, laat maar gaan, anders zijn we morgen nog bezig. dat ding trekt ze toch niet uit want dat mag niet"

Wordt hetzelfde verhaal als dat rookverbod. 't Is er wel, maar kan absoluut niet worden gehandhaafd.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.