Ga naar inhoud

Het WK 2010, zoals gezien door Forummembers

mohikaan

Aanbevolen berichten

• Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zondagavond tegen Spanje. Zeker weten, beter voor ons dan tegen Duitsland !

Tja dat is een beetje dubbel....

Winnen doe je het liefste van The Germans maar mocht je onverhoopt verliezen dan doet dit wel extra pijn..... pijn die bij verlies tegen Spanje minder zal zijn.... ( ga er natuulijk van uit dat we winnen)

De Finale wordt in ieder geval niet meer thuis gekeken maar waarschijnlijk op het Museumplein te A'dam...

Jetzt geht's losssssssssssssssssss :rolleyes:

Link naar reactie

Even een ingezonden stukje proza:

Lieve God,

U heeft de afgelopen tijd

mijn favoriete zanger Michael Jackson,

mijn favoriete acteur Patrick Swayze,

mijn favoriete actrice Farah Fawcett,

en mijn favoriete entertainer

Ramses Shaffy tot U genomen...

Ik wil U alleen nog even laten weten

dat mijn favoriete elftal Duitsland ehhh Spanje is.

Dank U

aangepast door Sjonnie Kroket
Link naar reactie

Lieve God,

mijn favoriete zanger Michael Jackson,

mijn favoriete acteur Patrick Swayze,

mijn favoriete actrice Farah Fawcett,

en mijn favoriete entertainer

Ramses Shaffy tot U genomen...

dat mijn favoriete elftal Duitsland is.

Dank U

:schater::schater::schater:

Link naar reactie
Vond de kicking smilie niet echt gepast

klopt

en ik moest beetje lachen. En zoals je weet gaan typen en lachen niet samen wanneer je dyslexie hebt.

Nee, dat wist ik niet. Dus óf ik heb ook dyslexie en begrijp niet wat je schrijft en je hebt gelijk, óf je hebt gelijk... :schater:

Link naar reactie
Zondagavond tegen Spanje. Zeker weten, beter voor ons dan tegen Duitsland !

Nee joh, laten we nu we de kans hebben meteen seizoen '40-'45 afsluiten! :schater:

Link naar reactie

Is dat hele voetbaltornooi nog niet klaar ?! :rolleyes:

Vertrek morgen naar Duitsland voor een ontspannen weekje, kan ik zondag nog opletten dat ik in mijn moedertaal ergens iets ga bestellen op een terrasje :lol:

Kan natuurlijk de Rijn oversteken en in het naburige Colmar gaan zitten, geloof niet dat die Fransen nog meedoen in't WK hé ?

Link naar reactie
Is dat hele voetbaltornooi nog niet klaar ?! :rolleyes:

Vertrek morgen naar Duitsland voor een ontspannen weekje, kan ik zondag nog opletten dat ik in mijn moedertaal ergens iets ga bestellen op een terrasje :lol:

Kan natuurlijk de Rijn oversteken en in het naburige Colmar gaan zitten, geloof niet dat die Fransen nog meedoen in't WK hé ?

Jij hebt echt alleen verstand van Rally auto's he Frank? :schater:

Link naar reactie
Jij hebt echt alleen verstand van Rally auto's he Frank? :schater:

Ik heb van voetbal zoveel verstand, dat ik best weet dat ik als Belg mijn mond moet houden over voetbal, wk's, ek's, uefabekers, enz.

Maar laat ons eens praten over het aantal Belgische F1 overwinningen, of hoeveel Europese titels we in rally of endurance racen hebben. :D Want dan ... (ehm sorry, zal een ander topic worden :rolleyes: ).

In ieder geval : dat de beste moge winnen ! (heb zowel duitse als nederlandse vrienden, dus mij maakt het niks uit :lol: )

Link naar reactie
Vertrek morgen naar Duitsland voor een ontspannen weekje

ochgottetoch, ging het zo hard dat je nu een weekje uit moet rusten? :lol: (ik zal vragen of ze in het vervolg wat rustiger rijdt :rolleyes: )

vergeet iig je carreauklakske niet als je gaat ontspannen! hippie7.gif

Link naar reactie
Flikker op man.

Nederland WeltMeister.

Duitse manschaft nummer 3 of 4. Leuker kan niet.

Natuurlijk kan het wel leuker Yankerd..

Dat is namelijk winnen van Duitsland ! Winnen van Spanje is leuk maar geeft heel wat minder voldoening....

Mijn 'duitse' oranje helm ligt al klaar voor de finale.... :rolleyes:

Link naar reactie
Natuurlijk kan het wel leuker Yankerd..

Dat is namelijk winnen van Duitsland ! Winnen van Spanje is leuk maar geeft heel wat minder voldoening....

Mijn 'duitse' oranje helm ligt al klaar voor de finale.... :unsure:

Ik weet nog iets leukers voor je. Je moet wel je helm af doen en achter aansluiten:

Wereldtitel

Link naar reactie

Wat een waardeloos commentaar van die Waterreus. Ik had hem wel hoog zitten maar nu. Spanje fenomenaal blablabla :angry: heb ik naar een andere wedstrijd gekeken ofzo :wub: Ik vond het de meest saaie wedstrijd die ik heb gezien op het WK. Dus kom maar op met die Paëlla zondag :unsure:

Link naar reactie

Ook van voetbal heb je dus geen verstand. Klutser! (combi klootzak, loser en prutser) :schater:

Wat een waardeloos commentaar van die Waterreus. Ik had hem wel hoog zitten maar nu. Spanje fenomenaal blablabla :angry: heb ik naar een andere wedstrijd gekeken ofzo :wub: Ik vond het de meest saaie wedstrijd die ik heb gezien op het WK. Dus kom maar op met die Paëlla zondag :unsure:
Link naar reactie
  • Administrator
Maar laat ons eens praten over het aantal Belgische F1 overwinningen

Die Belgische coureurs zitten toch allemaal vast of heten Koen Wauters? :angry:

of hoeveel Europese titels we in rally of endurance racen hebben. :wub: Want dan ... (ehm sorry, zal een ander topic worden :unsure: ).

Noem eens? Een Google search leverde mij geen resultaten op...

Link naar reactie

Lieve God,

....

dat mijn favoriete elftal Duitsland is.

Dank U

we weten nu in ieder geval dat god van proza, poezie, prozac, stukjes tekst op het forum houdt en dat hij een octopus is, maarr dat wisten we ook al...

Link naar reactie

Is het jullie ook opgevallen!

Onze jongens, (in tegenstelling tot andere ploegen van alle andere landen) zingen niet allemaal het Wilhelmus uit volle borst mee.

Misschien zijn het wel een paar zinnen die ze niet echt met volle overtuiging willen meezingen.

"ben ik van Duitse bloed"

"de koning van Hispanje heb ik altijd geeerd"

Klinkt ook niet echt als een volkslied voor een Nederlander die trots op zijn land mag en kan zijn.

Misschien moet het wel zo?

http://rtl.nl.msn.com/msn/rtlvideosnacks/?...n.avi_plain.xml

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in