Ga naar inhoud

Het WK 2010, zoals gezien door Forummembers

mohikaan

Aanbevolen berichten

• Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Would just like to congratulate the Dutch team for their win over Brazil. :cooltext:

BBC Radio 5 lives' Pat Nevin

"No argument whatsoever. The better team has won on the day." :cold:

But that was a very, on edge of the seat, squeaky bum match.

Match Stats

Netherlands / Brazil

Possession 42% - 58%

Attempts on target 6 - 7

Attempts off target 3 - 7

Corners 4 - 8

Fouls 17 - 20

HT

Link naar reactie
Nog 45 minuten en de oranje spullen kunnen weer in de kast.....

Voor straf op de motorkap van ZZZZ in de brandende zon gaan staan, en 30 minuten lang roepen: "Ik wil liever een Z3 hebben......."!

Link naar reactie
BBC Radio 5 lives' Pat Nevin

"No argument whatsoever. The better team has won on the day." :cooltext:

The ball slipped on my bald head and went into the net, a great feeling

--Wesley Sneijder

Link naar reactie

Zit ik op mijn werk voor het eerst te kijken is het een groot drama. Volgens mijn collega's kwam dat omdat ik zat te kijken zeiden ze. Dus ik ben weggegaan en jawel hoor...........ze hadden gelijk.

Voor de gokkers onder jullie. IK KIJK NIET MEER!!!! :cooltext: :cold::newblush:

Link naar reactie

Een Duitse familie gaat winkelen. Tijdens hun bezoek aan een sportzaak, pakt de zoon een Oranjeshirt van het Nederlands elftal uit het rek.

Dan zegt hij tegen zijn zus: "Ik heb besloten dat ik Oranjefan ga worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben."

De grote zus reageert geïrriteerd en geeft hem een draai om z'n oren : "Ben je gek geworden? Ga dit maar eens met je moeder bespreken"

Dus, het kleine jongetje met het Oranje T-shirt naar zijn moeder en zegt: "Ik heb besloten dat ik Oranjefan ga worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben."

De moeder reageert woedend en geeft hem twee tikken om z'n oren: "Ben je helemaal van lotje getikt? Scheer je weg en vraag je vader maar eens hoe hij er over denkt."

Dus de jongen gaat naar zijn vader en zegt: Ik heb besloten Oranjefan te gaan worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben."

De vader wordt helemaal gek en slaat zijn zoon ter plekke ontoelaatbaar hard in zijn gezicht: "Geen zoon van mij zal in een dergelijk rot-shirt rondlopen!"

Ongeveer een half uur later zit de hele familie in de auto en is op weg naar huis. De vader keert zich tot zijn zoon en zegt: "Zoon, ik hoop dat je er iets van hebt geleerd vandaag"

"Ja Vader, dat heb ik."

"Nou zoon, en dat is?"

Antwoordt de zoon: "Ik ben nog maar een uurtje Oranjefan en ik heb nu al een hekel aan de Duitsers!!!". :schater:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
jij gelooft ook echte alles hé

In ieder geval wel dat we Wereld Kampioen worden.. :rambo:

Ik was ook de enige op mijn werk die zei dat NL ging winnen van Brazilie.. met 2-1.. en kreeg gelijk,

dankzij die "Cabau"ter :schater::thumbup:

Link naar reactie

Hoe krijgen we die Van Persie aan het voetballen/beter aanspeelbaar?

weg van de spits positie? Van Persie op links, Kuyt+ Huntelaar in de spits en Robben op rechts? (4-3-4)?

Van Persie meer terug laten zakken en met de bal opkomen, net als Sneijder doet? 4-4-2?

Link naar reactie

weg van de spits positie? Van Persie op links, Kuyt+ Huntelaar in de spits en Robben op rechts? (4-3-4)?

Van Persie meer terug laten zakken en met de bal opkomen, net als Sneijder doet? 4-4-2?

Ik zie van Persie liever helemaal niet meer spelen dit WK. Geef mij The Hunter maar...

Link naar reactie

Zet hem in het doel dan is ie eindelijk aanspeelbaar.

Kan van persie niets aan doen. Het is een technisch begaafde speler maar in het huidige concept heb je in de spits meer een type van Nistelrooij nodig (O jee, vergeten mee te nemen)

Link naar reactie

4-3-4 ?? Moet van Marwijk wel f dispensatie aanvragen bij Blatter. :birthday:

Van Persie heeft 5 wedstrijden laten zien dat hij totaal uit vorm is. Eruit met die gast.

Elia er in, Kuyt in de spits en Robben rechts.

Link naar reactie
:schater::schater::schater:

De Smiley Politie wijst erop dat regel 4 van de 10 geboden zegt:

4- Smilie posts zijn uit den boze. Zie ook punt 3.
:birthday:
Probeer ook in ABN te schrijven, niet iedereen kent de vele afkortingen en termen die op het internet gebruikt worden. De enige uitzondering is
Kicking
:birthday:
, bedoeld om een topic omhoog te schoppen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in