Ga naar inhoud

Het WK 2010, zoals gezien door Forummembers

mohikaan

Aanbevolen berichten

• Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou, beide finalisten van 4 jaar terug er uit. Scheelt ons een zware/vervelende wedstrijd a.s. maandag.... :rolleyes:

Daar zou ik maar niet te zeker van zijn....ze hebben immers helemaal niets te verliezen a.s. Maandag....spannned wordt het zeker :thumbup:

Link naar reactie

Ik ben erg hoopvol dat we Engeland verslaan. Mijn gedachten zijn zondag bij de Mannschaft”, aldus bondskanselier Angela Merkel.

Thomas de Maizière, de Duitse minister van Binnenlandse Zaken, gaat nog een stapje verder dan Merkel. „Engeland is overschat. Ik heb veel minder zorgen dan tegen Ghana.

Engeland heeft me erg teleurgesteld”, blufte de bewindsman.

We will see!!! :)

HT

Link naar reactie
Ik ben erg hoopvol dat we Engeland verslaan. Mijn gedachten zijn zondag bij de Mannschaft", aldus bondskanselier Angela Merkel.

Thomas de Maizière, de Duitse minister van Binnenlandse Zaken, gaat nog een stapje verder dan Merkel. „Engeland is overschat. Ik heb veel minder zorgen dan tegen Ghana.

Engeland heeft me erg teleurgesteld", blufte de bewindsman.

We will see!!! :rant:

HT

What a match that will be... :)

Makes me think of Inglorious Basterds:

We will be cruel to the Germans, and through our cruelty, they will know who we are. And the Germans, will be sickened by us. And the Germans, will talk about us. And the Germans, will fear us.

;)

Link naar reactie

BBC Blog :-

16:48

FULL-TIME

Germany 4-1 England

Eins, zwei, drei your eyes, that's that at the Free State Stadium. I know it hurts, but this is not an England team anyone should be crying over. :groupwave:

Congratulations to Germany, they were magnificent.

Yep :fiew: Doei England :drank:

HT

Link naar reactie

tralalatralala... heerlijk hoe de Spanjaarden gisteren Portugal versloegen! :thumbup: gelukkig liet Spanje zich niet provoceren in het laatste kwartier (NL tuinde er eerder wel in).

doeg CR neem je troep lekker mee :wave:

vervelend mannetje met je gespuug en geklaag <_<

echt een geweldig WK gespeeld jongen :thumbup:

absolute legende die je bent :sick:

wat zijn die Portugezen toch vervelende etters, die jankert van een CR voorop :angry: Nu nog 0-0, ik hoop op 2-0 voor Cote d'Ivore. :thumbup:
Link naar reactie
tralalatralala... heerlijk hoe de Spanjaarden gisteren Portugal versloegen! :thumbup: gelukkig liet Spanje zich niet provoceren in het laatste kwartier (NL tuinde er eerder wel in).

doeg CR neem je troep lekker mee :sick:

vervelend mannetje met je gespuug en geklaag <_<

echt een geweldig WK gespeeld jongen :thumbup:

absolute legende die je bent :angry:

x 2 :thumbup:

Heerlijk hoe Spanje gisteren speelde en CR eigenlijk onzichtbaar was..

Link naar reactie

ajax is beter, maar wint niet altijd van VVV etc.

Statistisch staan ze aan het eind van het seizoen altijd toch wel bij de eerste 3.

Hoe schatten jullie de kracht van brazilie in, (incl. de coaching) (dus niet wie er gaat winnen, want dat lijkt mij een lotto!)

is dat gelijk aan nederland, dus 50/50

is brazilie sterker, bijv 60-40?

is brazilie zwakker, bijv 45-55

Link naar reactie
ajax is beter, maar wint niet altijd van VVV etc.

Statistisch staan ze aan het eind van het seizoen altijd toch wel bij de eerste 3.

Hoe schatten jullie de kracht van brazilie in, (incl. de coaching) (dus niet wie er gaat winnen, want dat lijkt mij een lotto!)

is dat gelijk aan nederland, dus 50/50

is brazilie sterker, bijv 60-40?

is brazilie zwakker, bijv 45-55

Om daarop antwoord te geven een wedervraag.... Wat hebben motorolie en voetbal met elkaar te maken?

http://www.castrolfootball.com/predictor/matchpredictor/

Link naar reactie

Ik had nog altijd een Engelse international kunnen worden... :muur:

Engeland viert verlies met bier en sigaren AMSTERDAM -

Engelse voetbalfans zijn woedend over een foto waarop te zien is hoe de voetballers slechts enkele uren na de uitschakeling in de achtste finale tegen Duitsland, rustig achteroverleunen met sigaren en bier.

De foto werd volgens The Sun gemaakt door verdediger Ledley King, die hem doorstuurde naar zijn vrienden met de titel: "Tijd om naar huis te gaan, en dan op vakantie."

Een verontwaardigde fan die het beeld onder ogen kreeg, stuurde hem naar de krant.

"Veel van mijn vrienden hebben veel geld uitgegeven om naar Zuid-Afrika te vliegen om naar dit stelletje losers te kijken," aldus de fan. "We hadden na het verschrikkelijk slechte optreden van het elftal op zijn minst verwacht dat de spelers schaamte zouden tonen over hoe ze ons teleurgesteld hebben, maar in plaats daarvan zitten ze in de bar met bier en sigaren. Je zou er misselijk van worden. Ze hebben geen trots.

De Engelsen werden zondag met 4-1 verslagen door Duitsland.

engeland735645i.jpg

:schater:

Link naar reactie
doeg CR neem je troep lekker mee

vervelend mannetje met je gespuug en geklaag

echt een geweldig WK gespeeld jongen :muur:

absolute legende die je bent :sick:

Vanaf ILSE.NL .............Paris Hilton is vertrokken richting Zuid-Afrika. Net op het moment dat haar oude vlam Christiano Ronaldo uit de competitie ligt,

De steenrijke erfgename beleefde vorig jaar een paar spannende nachten met Ronaldo.

Vrienden van Hilton beweren dat de sterspeler tijdens hun eerste avond samen zijn handen niet van haar af kon houden.........

Vervelend mannetje met je miljoenen contracten. :sick:

Geen geweldig WK gespeeld, maar ziet er waarschijlijk in zn onderbroek beter uit als MDV? :schater:

Eng mannetje die altijd de mooiste vrouwen ligt te wippen :muur:

Link naar reactie
Heute der Tod oder die Gladiolen... Zou louis van Gaal zeggen

En bedenk als nederland snel 1 doelpunt maakt;

1 duif maakt nog geen zomer, zei cruijf ooit eens in het Spaans

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in