Ga naar inhoud

Het WK 2010, zoals gezien door Forummembers

mohikaan

Aanbevolen berichten

Yoerie Mulder heb ik altijd een eigengereid mannetje gevonden die dat baantje aan zn pa te danken heeft (evenals zijn vroegere verkiezing in het nederlands elftal)

Na aflloop van Nederland Mexico weer een voorbeeld:

Robben strompeld van het veld af en Mulder oordeelt heel stellig:

Ik herken de manier waarop hij loopt, het is ernstig en is definitief uitgeschakeld voor het WK

Link naar reactie
  • Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ooh, ik dacht dat een WK/EK altijd in oneven jaren was... doet Duitsland mee, en Nederland ook ? :rolleyes::unsure:

mmm, lege Autobahn als Die Mannschaft spielt, lekker knallen ;)

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

:schater:

Link naar reactie

Om wereldkampioen te worden moet je winnen. :rambo:

Als je wint heb je vrienden. :drank:

Als je vrienden hebt koop je geen Z3 want vrienden is meervoud en je kunt er maar 1 kwijt in een Z3 :smart:

Als je geen Z3 koopt bezoek je dit forum niet (tenzij je in een Saab rijdt en gedoogd wordt) <_<

Moraal van dit verhaal. ;) Mark van Bommel, Wesley Snijder, Robin van Persie etc. etc. zul je hier niet zien

Link naar reactie
Om wereldkampioen te worden moet je winnen. :rambo:

Als je wint heb je vrienden. :drank:

Als je vrienden hebt koop je geen Z3 want vrienden is meervoud en je kunt er maar 1 kwijt in een Z3 :smart:

Als je geen Z3 koopt bezoek je dit forum niet (tenzij je in een Saab rijdt en gedoogd wordt) <_<

Moraal van dit verhaal. ;) Mark van Bommel, Wesley Snijder, Robin van Persie etc. etc. zul je hier niet zien

Als je geen Z3 koopt, heb je eindelijk geld (over) voor een Z4...

Link naar reactie

Blij als dat WK voetbal voorbij is. ;)

Kunnen we weer overgaan tot de orde van de dag. (en alle supermarkten weer een ander lokkertje verzinnen ) <_<

Ik ben niet tegen voetbal maar heb er ook niks mee.

Link naar reactie
Blij als dat WK voetbal voorbij is. ;)

Ik ben niet tegen voetbal maar heb er ook niks mee.

Mij laat het siberisch koud.... :drank: dat het 'spel' maar rap voorbij is <_<

Link naar reactie

WK contract 2010

- voor de vrouwelijke partner -

Hierbij verklaar ik, ..................................., woonachtig te ..................................

dat ik getrouw de volgende afspraken nakomen tijd het Wereldkampioenschap Voetbal 2010 in Zuid-Afrika.

1. vanaf twee uur voor elke wedstrijd, alsmede 1 uur na de wedstrijd, zorg ik voor alle drankjes en hapjes voor de de mannelijke kijkers.

2. ik zal nooit, maar dan ook echt nooit voor het beeldscherm lopen.

3. mochten er boodschappen gehaald moeten worden dan haal ik dat op direct verzoek van de mannelijke kijkers.

4. tijdens de wedstrijd zal ik geen vragen stellen over buitenspel, namen van spelers en/of andere vrouwenvragen.

5. ik respecteer elke opmerking die naar mij gemaakt wordt, ook na een tegendoelpunt.

6. voor de wedstrijden van het Nederlands elftal maak ik de huiskamer brandschoon. (stofzuigen, dweilen, ramen wassen, beeldscherm TV afgenomen, tafels schoon)

7. alle drankwaren staan ruim van te voren goed gekoeld in de koelkast.

8. tijdens de wedstrijden van het Nederlands elftal wordt er minimaal twee keer een bittergarnituur verzorgd.

9. in geen enkele vorm zal ik de mannelijke kijker tegenspreken, algemene vragen stellen of überhaupt ergens over discussiëren.

10. ik respecteer alle mannelijke kijkers in het huis en doe wat zij mij bevelen.

11. ik voer alle opdrachten naar eer en geweten en eigen goeddunken uit. Kritiek of op- en aanmerkingen neem ik serieus en zal ik gebruiken om mijzelf te verbeteren in de dienstverlening naar de mannelijke kijkers.

12. als mij op welk moment dan ook gevraagd wordt het huis te verlaten zal ik dit terstond doen.

13. ik zal netjes gekleed en met een verzorgd uiterlijk tijdens de wedstrijdavonden serveren.

14. tijdens de rust zal ik zorgdragen dat het toilet continu fris en schoon blijft zonder er geld voor te vragen.

15. 's ochtends na de wedstrijd zal de krant ongelezen worden klaargelegd op de tafel met een glas water en een vers gezet kopje koffie.

* aan dit contract kan door de vrouw geen enkel recht ontleend worden.

Aldus overeengekomen te ................................. op ....../........./2010

..................................... ..........................................

Handtekening vrouw Handtekening man

(voor akkoord)

aangepast door napoje
Heb de html er maar even afgestript voor de duidelijkheid.
Link naar reactie

Let op! Opstelling eerste wedstrijd is uitgelekt.

Uit eerste hand en via via is de definitieve opstelling bekend geworden.

Dit mocht nu nog niet bekend zijn maar kunnen we toch niet voor ons houden:

opstellingf.jpg

Link naar reactie
Hoezo, jij bent toch eigen baas. Ik moet maandag middag thuis met de administratie aan de gang... :thumbup:

Ohh maar ik heb het ook niet over de Maandag...dat is geen probleem.....maar ik kijk meestal wel alle wedstrijden en dan is het wel makkelijk om op werk een live stream te hebben..

Link naar reactie

Van Toorn: 'Robben kan spelen tegen Denemarken'

Tot op heden was de verwachting dat Arjen Robben in de loop van het WK zou instromen. Van Toorn is echter van mening dat de vleugelspeler al maandag inzetbaar is.

Manueel en fysiotherapeut Dick van Toorn stelt tegenover de Münchener Tageszeitung dat Robben al voor het eerste WK-duel van Oranje speelklaar is. 'Of Robben speelt tegen Denemarken hangt van de trainer af (Bert van Marwijk, red.). Hij heeft een andere mening dan ik.'

'Hij denkt dat een pijnvrije speler niet kan spelen als hij een aantal trainingen gemist heeft. Maar ik zeg: fit is fit!. Als Arjen geen pijn meer heeft, is hij fit. En dan moet hij ook spelen. Als je hem om tactische redenen niet laat spelen, okay, maar dan kun je niet zeggen dat hij niet fit was.'

Link naar reactie

JOHANNESBURG - Voetbalfans mogen geen vuvuzela's die langer zijn dan een meter meenemen naar de stadions in Zuid-Afrika.

Dus als je hen inkort tot 99cm mag het wel?

Link naar reactie
WK contract 2010

- voor de vrouwelijke partner -

Hierbij verklaar ik, ..................................., woonachtig te ..................................

dat ik getrouw de volgende afspraken nakomen tijd het Wereldkampioenschap Voetbal 2010 in Zuid-Afrika.

......................

Handtekening vrouw Handtekening man

(voor akkoord)

Streng maar rechtvaardig :newblush:

En je weet : Ook vrouwen hebben rechten en plichten nl. het aanrecht en de zwijgplicht

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in