Ga naar inhoud

Reactie topic Limborit III


Ronlittle

Aanbevolen berichten

23 km/uur te hard waar je 100 km/uur mag kost: 93,50. Net overgemaakt aan dass Ordungsambt.

goh wat erg voor je (maar je wilde zelf in de Gruppe von Arno :P ). Maareh...waar hebben Harrie und Derrick die constatering gedaan? :mellow:

Link naar reactie
  • Reacties 142
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zo leuk is het helaas niet Ans.

De kippen uit de dorpjes waar je doorheen scheurde zijn nog steeds van de leg :P

:schater: nou, dan hebben we met de kerst toch paaseieren.. en zo hard was het toch niet... :mellow: ;), had nog gas over... ;)

Link naar reactie

Snelheidskampioen

MAASTRICHT, woensdag

Een Limburgse automobilist krijgt binnenkort van de postbode een herinnering aan de WK-wedstrijd Nederland-Denemarken. Toen de wedstrijd tien minuten bezig was, raasde hij met 216 km/u over de A79 ter hoogte van Voerendaal voorbij een snelheidscontrole. De politie vermoedt dat hij haast had om niet nog meer van de wedstrijd te missen. Ter plekke is 120 kilometer toegestaan.

TREFWOORD: Limburg :harhar:

Link naar reactie
Nou vermoedelijk gaan er nog punten van de limborit af, dus dat gaat snel die kant op.

Dan doen we een keer een fijne knalrit naar Flensburg! :thumbup:

Yangkie, hier kun je zien hoeveel punten je nog moet sparen voor de handdoeken, picknickset of gardena Gartnerset! :thumbup:

Zo te zien kun je als je vier punten bij elkaar hebt, het puntentaantal weer naar nul krijgen door (vrijwillig) mee te doen aan een trackday! :newblush:

4 bis 8 Punkte

Bei freiwilliger Teilnahme an Aufbauseminaren: 4 Punkte Abzug

Link naar reactie
:schater: Helemaal top!! Dat keuzevakje "Konstitution" ook, met de keuzes "Nicht Drinker" - "Normal" - "Alkoholiker" :thumbup:
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Darn.

Op de terugweg door D. toch nog gesnapt in Titz, Autobahndreieck Jackerath (what's in a name), A44,, Verbindungsrampe von der A44 zur A 61 als Führer der PKW...

Een slechte foto en 20 Euro prijzengeld :thumbup: . De dag was het waard :thumbup: .

Link naar reactie
Darn.

Op de terugweg door D. toch nog gesnapt in Titz, Autobahndreieck Jackerath (what's in a name), A44,, Verbindungsrampe von der A44 zur A 61 als Führer der PKW...

Een slechte foto en 20 Euro prijzengeld :thumbup: .

same here!!!

Bemerkungen: Messprotokoll

Beweismittel: Poliscan speed Film nr 1 , Bild nr 2

Zeugen: automatisierte Geschw.überwachung

:blink:

Link naar reactie
same here!!!

Bemerkungen: Messprotokoll

Beweismittel: Poliscan speed Film nr 1 , Bild nr 2

Zeugen: automatisierte Geschw.überwachung

:thumbup:

Zoals ik al zei in Oostenrijk : Frau Bleifuss ! :schater::blink:

(nu maar hopen dat we er geen gescoord hebben de afgelopen dagen, want ik reed bijna even snel als jullie...)

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Vandaag zijn Mark, Katja, Simone en ik maar weer eens Schnitzels gaan eten en dan doe je dat natuurlijk in Hellenthal.

Als je daar dan toch naar toe rijdt, kun je net zo goed even de kaart van Limborit 3 er even bijnemen :)

IMG_4041.JPG

Schnitzels waren weer voortreffelijk, de Kurven weer talrijk. Na de "lunch" in Hellenthal binnendoor gestoken, het volledig Limborit programma was wat veel van het goede. We zijn nog even gestopt bij het stuwmeer van Gileppe (stond ooit op de nominatie als eindstop, wat nu uiteindelijk het kartcentrum in Eupen is geworden).

IMG_4044.JPG

Indrukwekkende toren met een erg "vergane glorie" restaurant bovenin (dus maar goed dat dit niet de eindstop is geworden)

lac%20de%20la%20Gillepe%20(merged).jpg

Topdag gehad! (de :) van mijn Mizzz says it all) ;)

IMG_4047.JPG

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Jullie hebben een fantastische dag gehad dus, zoals je weet heb ik (nog half slapend) het Brabantse gezelschap op de A2 gemeet :kisstogether:

Link naar reactie
  • Administrator

Lijkt me een te gekke rit te zijn geweest!

Jammer genoeg was ik toen nog geen lid en hadden we toen ook nog geen Zzz :schater:

Maar sinds enkele weken wel een Zzz en ook lid :schater:

Dus volgend jaar zijn we erbij, is er al een datum bekend?

Groetjes :wacko:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.