Ga naar inhoud

Op vakantie en wat neem je mee..

Aanbevolen berichten

Ik wel ja.....

En vastdraaien op het juiste moment is geen moment in tijd (bijv. net voordat je gaat rijden), maar een maat voor de kracht van het vastdraaien :lol:

(ik meld het maar ff voor sommige lieden....)

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie

Niet als je een z4 hebt hoor

Daar heb je een punt de inhoud van de kofferbak is toch wel een stuk groter en handiger dan bij een Z3.

Misschien moet ik ook maar eens overstappen naar een Z4 al wordt het dan een E89 en dan is het verschil weer kleiner.

Link naar reactie

Wordt de kofferbak dan groter? :schater:

Trouwens, een probleem is een perceptie van iemand die onkundig is; kundigen noemen het een uitdaging :hypocritesmiley: )

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

je niet zo gauw problemen hoeft te verwachten

Nou ik kan me iemand herinneren met een nieuwe E89 die zijn Z toch enkele weken kwijt was en daardoor een hele tijd in een witte heeft moeten rondrijden.

Link naar reactie

Sowieso is geen enkel auto ontwerp probleemvrij. Hoe moderner/nieuwer de auto, hoe kleiner de kans dat je het zelf kan oplossen.

Niet alleen omdat auto's ingewikkelder worden, maar natuurlijk ook omdat fouten in een ontwerp na een tijdje wel bekend zijn (via fora bijvoorbeeld), en er dan ook vaak afdoende oplossingen voor zijn (in ieder geval weet je dan waar je aan toe bent).

Anders ben je aangewezen op de dealer, en volgens hun 'komt het nooit voor meneer' (m.a.w. wij hebben geen ervaring in het oplossen van het probleem. Je moet de gezichten zien als je die conclusie voor hun ogen trekt.....)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in