Ga naar inhoud

softtop

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Joop Hoekstra en heb nu sinds een jaar een Z3. De auto is in perfecte staat, maar ik wil eigenlijk graag mijn softtop vervangen door een nieuwe aangezien er nogal wat slijtplekken in zitten.

Wie kan mij vertellen waar ik hem het beste kan laten vervangen tegen natuurlijk een schappelijke prijs.

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Zo kunnen we je ook vertellen dat we een zgn". "ROB"knop hebben

Zoek knop

In ieder geval welkom op dit forum en men vindt het wel leuk als je even verteld wie je bent etc. en als er dan nog foto's van je ZZZ bij plaatst, gaan de meesten uit hun dak :kisstogether:

Link naar reactie

Natuurlijk moet ik me even voorstellen,ik heet Joop Hoekstra ik ben 55 van beroep leraar en moest na jaren motor gereden te hebben ivm ziekte deze verkopen, dus zocht ik een alternatief om toch nog wat wind om de oren te voelen en koos voor mijn z3 waar ik helemaal gek van ben.De z3 is van 1998 en heeft 103000 km op de teller. Ik zou graag wat fotos willen toevoegen, maar weet natuurlijk niet hoe dit moet.

Zoals ik al zei, ik wil eigenlijk een nieuwe softtop, ik heb een aanbeiding, volledig gemonteerd met nieuw achterruit voor €700,- maar ik weet niet of dit duur of goedkoop is. Het bedrijf heet Memelink uit Laren.

Zal dit weekend proberen foto toe te voegen.

Groet,

Joop

Link naar reactie
Natuurlijk moet ik me even voorstellen,

...

Ik zou graag wat fotos willen toevoegen, maar weet natuurlijk niet hoe dit moet.

Joop, je voorstellen doe je best in de Member's gallery (maak daar een nieuw topic voor jezelf) en kijk ook even in de Nieuw hier? Lees dit eerst. Die verwijst weer naar de FAQ, en zo plaats je foto's.

Link naar reactie
  • Administrator