Ga naar inhoud

Verloren leden

Aanbevolen berichten

Iedereen neemt op een moment het besluit om verdre te gaan met het leven en het forum achter zich te laten. Sommigen doen dat met bombastische afscheidsberichtjes en sommigen gaan als de dief in de nacht. Ik heb geen waardeoordeel over beide manieren en weet ook niet hoe het met mij zal gaan. Echter hier een lijst met leden die niet meer meedoen en daarbij een reden, indien van toepassing. Graag aanvulling in de replies, Deze lijst is pure nieuwsgierigheid.

Prutsovic - reden:??? (waar ben je jongen?)

Per - reden???

Sledgehammer - reden???

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator

No idea

Per - reden???
Die zit tegenwoordig op het 1802 Touring Forum
Sledgehammer - reden???

Auto verkocht? Wel apart dat hij zich niet meer meldt, zeker als Admin zijnde

Link naar reactie

Als je in de gebruikerslijst gaat kijken is het misschien wel een idee om leden, die zich al meer dan bijvoorbeeld twee jaar niet hebben laten zien, te verwijderen. Dat zou een hoop schelen denk ik.

Er zijn heel veel "leden" die niet eens een keer een bericht hebben geplaatst en waarvan er geen laatste bezichtigingsdatum bekend is. :thumbup:

Link naar reactie
Als je in de gebruikerslijst gaat kijken is het misschien wel een idee om leden, die zich al meer dan bijvoorbeeld twee jaar niet hebben laten zien, te verwijderen. Dat zou een hoop schelen denk ik.

Er zijn heel veel "leden" die niet eens een keer een bericht hebben geplaatst en waarvan er geen laatste bezichtigingsdatum bekend is. :blink:

Eens, alhoewel ik me kan voorstellen dat sommigen alleen meekijken op een forum als dit, en niet zelf posten. Dus het niet doen van posts lijkt me nog geen reden iemand te verwijderen... Maar iemand die >2jr niet actief is kun je denk ik wel verwijderen. :thumbup:

Link naar reactie

Per - reden???

Prutsovic lijkt me gestikt in zijn eigen banaanschaafsel, maar ik moet zeggen dat ik hem altijd al als een soort mythisch figuur heb beschouwd waarvan ik meermalen aan het daadwerkelijke bestaan getwijfeld heb... :thumbup:

Per Knudsen bestaat echt, zoveel weten we zeker, maar gezien de angstvallige stilte heb ik bange vermoedens over de V10QP - anderzijds zou het hem wel weer kenmerken als hij zich opeens met een volledig werkende V10QP meldt, en ons in de tussentijd in anticipatie laat...

Link naar reactie
Eens, alhoewel ik me kan voorstellen dat sommigen alleen meekijken op een forum als dit, en niet zelf posten. Dus het niet doen van posts lijkt me nog geen reden iemand te verwijderen... Maar iemand die >2jr niet actief is kun je denk ik wel verwijderen. :blink:

Posten hoeft ook niet van mij. Ik kan me best voorstellen dat sommigen er genoeg aan hebben om alleen maar te lezen wat er hier geschreven wordt. :newblush:

Er staan echter "leden" bij die zich al jaren niet meer hebben laten zien (waarschijnlijk lieden die hoopten hier een auto te kunnen slijten o.i.d. :ph34r: ) en misschien is het een idee om dat soort gevallen op te schonen.

Link naar reactie

Stoppelmans.... (wel lekker rustig zo)

Je kan je ook afvragen welke leden beter weg kunnen gaan, kortom zonder wie het forum een stuk beter af is. Ik begin vast met een lijst:

-Shrike

-Sjongejongie frikandel

het is dat ik me genoodzaakt zie sommige bralapen van repliek te dienen anders was ik zelf wellicht ook weggeweest. :ph34r:

Link naar reactie
Stoppelmans.... (wel lekker rustig zo)

Je kan je ook afvragen welke leden beter weg kunnen gaan, kortom zonder wie het forum een stuk beter af is. Ik begin vast met een lijst:

-Shrike

-Sjongejongie frikandel

het is dat ik me genoodzaakt zie sommige bralapen van repliek te dienen anders was ik zelf wellicht ook weggeweest. :newblush:

Stoppelmans heb ik vorige week nog gespot in Monaco. Hij was het gepeupel zat...En wat betreft mijn persoontje, als ik ga doe ik het in stijl. Dus met een hoop bombarie, lawaai en een paar flink voor de schenen schoppen. Als ik daar dan toch van word beschuldigd dan maar in stijl...zal niet lang meer duren...of toch wel :blink:

Per - reden???

Wellicht 1 en dezelfde persoon :ph34r:

Link naar reactie

Who the fuck is Stoppelmans? Stijl..... Stijl.......? De enige stijl die bij jou hoort is een deurstijl eikel. Trouwens lekker rustig zo weer thuis zonder dat klootjesvolk dat ik in F tegen kwam.

Stoppelmans heb ik vorige week nog gespot in Monaco. Hij was het gepeupel zat...En wat betreft mijn persoontje, als ik ga doe ik het in stijl. Dus met een hoop bombarie, lawaai en een paar flink voor de schenen schoppen. Als ik daar dan toch van word beschuldigd dan maar in stijl...zal niet lang meer duren...of toch wel :newblush:

Wellicht 1 en dezelfde persoon :ph34r:

Link naar reactie
Who the fuck is Stoppelmans? Stijl..... Stijl.......? De enige stijl die bij jou hoort is een deurstijl eikel. Trouwens lekker rustig zo weer thuis zonder dat klootjesvolk dat ik in F tegen kwam.

Tut, tut, tut, weer een grote bek nou het vrouwtje er niet bij is :ph34r: Ze zal me zo wel weer bellen voor wat volwassen tips richting jouw :blink:

PS, zijn die Bata schoenen nog schoon te krijgen :newblush:

Link naar reactie

Het interesseert mij echt geen ene mallemoer. iedereen is toch vrij om te doen wat ie wil?

Als je wilt weten van iemands hoe , wat, wanneer en waarom dan stuur je deze toch een PM??? en als ie dan niet reageert weet je genoeg. Of je moet Kw(albert Verlinde :ph34r::newblush: heten. (of Bart)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in