Ga naar inhoud

z3 in het nieuws

NickT

Aanbevolen berichten

• Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Vreselijk is dat. Oorzaak kan uiteraard van alles zijn, maar de tegenslag nou net die duiker te raken.

Hopen we met z'n allen dat het met de bestuurder weer goed komt.

Wat is die witte smurrie in de auto? Ik zie ook geen airbag (of hadden niet alle Z3's een airbag?)

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

4pittertje :unsure: .. toch wel raar he, volgens mij is het ook nog eens een rechte weg..

Lijkt erop, maar ik zeg het onder voorbehoud, dat hij als een malle heeft gereden..

Wel triest natuurlijk :blink:

Link naar reactie

Dat is een optie. Kan natuurlijk ook zo zijn dat hij niet op heeft gelet, de berm heeft geraakt en te snel terug heeft gestuurd. Moet wel een beste klap zijn geweest aangezien die voorvelg in tweeën is gebroken!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in