Ga naar inhoud

Spontane complimenten


Teun

Aanbevolen berichten

heb ook al leuke opmerkingen gehad, gister rondje tholen gedaan en een ventje van 11 ofzo op de fiets: mooie sportauto !!!

moest wel even lachen. ook een 50 plusser al een klein gesprek je gehad bij de bouwmarkt, vond het ook een mooie wagen.

maar al die afgunstige blikken als ze zien dat zo'n jonge gast een Z4 rijdt: onbetaalbaar. ik zie het maar als compliment maar er zijn er veel die nog al afguntig en jaloers kijken.

Link naar reactie
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Met de Fohn verwarmen.. en dan met een flosdraadje loshalen..

Verwarmen is met dit weer niet nodig. Met een dun pasje eraf steken of met een flosdraadje / visdraadje de plak doorsnijden. Ik heb het eerste merkje met flos gedaan, maar dat breekt vrij snel. Duurt nogal lang dus. Tweede merkje heb ik er met een dun pasje afgestoken, dat ging net so snel en met hetzelfde resultaat. Daarna plak er een beetje af pulken en even weg polijsten / met antikras spul behandelen. Zie je niks meer van ... Oh en een M badge op een non M, doe maar niet inderdaad ... :notok:

Link naar reactie

Hahahahaa ja ik krijg ook regelmatig complimenten over de ZZZZ en ook dat ik nog haar op mijn hoofd heb :schater::schater::schater:

zowel van mannen als van vrouwen gelukkig :birthday:

Link naar reactie

:thumbup: Wat betaal je eigenlijk in Belgie om vrouwen van straat op te pikken ;) En is dat niet strafbaar :wave:

Bij eentje was het bij het oppikken: wauw, mooie auto, echt mooi... Daarna ging ik ze weer oppikken om terug thuis af te zetten, stapt ze uit: echt wel ne mooie en ook die kleur...
Link naar reactie

Mijn vriendin woont in Den Haag in een "betere buurt" zeg maar. Een Z4M is best een bijzondere auto maar ook daar val je echt niet op hoor! Van een Z3M begrijp ik zoiets want is inmiddels een Sjonnie auto maar een Z4M :thumbup:

moet je eens naar bloemendaal wassenaar en zandvoort gaan

dr kijkt bijna geen hond!

t stikt er nl van de dikke auto,s

Link naar reactie

Ik heb mijn ZZZZ nog niet eens zo heel erg lang en krijg regelmatig leuke reacties, kleine jongetjes, oudere mensen, jonge dames, jonge heren, noem maar op.

Erg grappig vind ik dat als je voor het stoplicht helemaal vooraan staat, iedereen bijna stoplichtje wil trekken ;-)

Minder leuke reacties heb ik ook al gehad, was bij een potentiële klant, auto om de hoek geparkeerd (uit voorzorg), goed gesprek gehad, loopt de beste man na het gesprek mee naar de auto, zegt ie: "Zo dat is een beste kar, er kan dus nog wel iets van de prijs af?" :thumbup:

Mijn antwoord: De prijs viel mee, is goedkoper dan een volkswagen golf uit de lease, dus helaas, er kan niets van de prijs af. Maar u mag wel een stukje rijden........

Link naar reactie
Erg grappig vind ik dat als je voor het stoplicht helemaal vooraan staat, iedereen bijna stoplichtje wil trekken ;-)

Ja, een dergelijke reactie had ik laatst ook. Reed keurig 121 km/h op de snelweg langs een invoegstrook. Ruimte zat voor invoegers achter me. Maar nee, een of andere bozige Renault Clio moest er plotseling met alle geweld nog rechts langs. :thumbup:

Link naar reactie
J een of andere bozige Renault Clio moest er plotseling met alle geweld nog rechts langs. :thumbup:

Had ik al twee keer in Nederland met een Toyota Prius. Zo'n zelfverklaarde werelverbeteraar die vindt dat wij (sportwagenrijders) de aarde verpesten (terwijl hun prul meer vervuilt en verbruikt dan een :m:5)

Link naar reactie
Ik heb mijn ZZZZ nog niet eens zo heel erg lang en krijg regelmatig leuke reacties, kleine jongetjes, oudere mensen, jonge dames, jonge heren, noem maar op.

Erg grappig vind ik dat als je voor het stoplicht helemaal vooraan staat, iedereen bijna stoplichtje wil trekken ;-)

Minder leuke reacties heb ik ook al gehad, was bij een potentiële klant, auto om de hoek geparkeerd (uit voorzorg), goed gesprek gehad, loopt de beste man na het gesprek mee naar de auto, zegt ie: "Zo dat is een beste kar, er kan dus nog wel iets van de prijs af?" :angry:

Mijn antwoord: De prijs viel mee, is goedkoper dan een volkswagen golf uit de lease, dus helaas, er kan niets van de prijs af. Maar u mag wel een stukje rijden........

Gewoon vragen waar hij zelf in rijdt. In een nieuwe Mercedes E-klasse? Oh, dan kan ik de prijs nog wel wat verhogen! :thumbup:

Link naar reactie

Normaal neem ik de QP nooit naar het werk, maar maandag even wel.

's Anderendaags een collega: "fantastische auto, mijn absoluut favoriete BMW ooit, véél mooier dan de cabrio (hij bedoelde uiteraard Roadster)"

En toen kwam de domme vraag: "kan je daar met z'n vieren in?"

Maar al bij al toch een schitterend compliment uit een onverwachte hoek

Link naar reactie

Kreeg onlangs een opmerking van een manspersoon: " wel echt een vrouwenauto hè.., ik zie bijna nooit geen mannen hier in rijden"..... :wave: ..Nou, dan moet ie maar eens goed blijven kijken... :wave: . Volgens mij zitten hier bijna alleen maar mannen op het forum....en in de minderheid de vrouwen... :rolleyes: Of was het toch jaloersheid.... :schater:

Link naar reactie

Ik dacht dat mannen meer QP rijden... Tenminste, hier in de buurt.. Een Roadster.... wedden dat er een dame rijdt... Een QP... een man (en neen, geen kapper <_< )

Link naar reactie
Ik dacht dat mannen meer QP rijden... Tenminste, hier in de buurt.. Een Roadster.... wedden dat er een dame rijdt... Een QP... een man (en neen, geen kapper <_< )

best een zinnige opmerking :rant:

Link naar reactie
  • Administrator
best een zinnige opmerking :rant:

Jaja en dan gisteren nog plaatjes posten op dit forum van jouw voormalige damesauto op 19"... <_<

Link naar reactie
Tijd voor een pol!!!! Z3 Roadster: Man of Vrouw!!!!

Waarom zegt iederen dat toch, grrrrr, tis geen vrouwenwagen :rant:

Ik 'zeg' dat niet (tenminste vroeger toch niet :schater: ) ik stel enkel vast <_<

Link naar reactie

Laat ze toch l.llen, voel jij je lekker erin en vindt jij hem mooi?

Dat is belangrijk, als je altijd naar andere moet luisteren dan heb je wat te doen.

Grtz Ron, die heel tevreden is met z'n dames auto. <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.