Ga naar inhoud

Spontane complimenten


Teun

Aanbevolen berichten

Hey forumers

Sta ik bij de benzinepomp, krijg ik spontaan een complimentje van een seniore man uit een iets te oude Volvo: 'Mooi karretje' met daarop mijn wat onbeholpen antwoord dat het al een ouder exemplaar uit 1997 betreft alsof ik me wil verontschuldigen voor mijn fraaie bezit. Twee weken later voor de squash-club alweer een spontaan compliment van ook een veertiger op een fiets met 2 kinderen die even de tijd neemt voor een praatje: Mooie auto, jongensdroom, passen geen kinderen in hè, is dat nu een Z3 of een Z4, deze versie blijft toch wel een hele mooie.... Ik weer uitleggen dat hij al wat ouder is en ik em pas een halfjaartje heb en dat ik em zelf ook erg mooi vindt, dat ik em juist heb zodat ik af en toe zonder mijn kinderen op pad kan!

Maar ja... Bottem-line: 2 spontane complimenten over een benzineslurpende egostrelende midlifecrisismobiel!!!

En ik vraag me af: IS DAT NORMAAL???

Dus: Is dit jullie ook al overkomen en zijn het vooral mannen of komen er ook complimenten van de doelgroep - dwz jonge mooie meiden (die toch onbereikbaar zullen zijn)?

gr. Teun

Link naar reactie
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja, dat gebeurt frequent. Is elke keer wel weer grappig.

Vooral voor kinderen is het een ultieme race auto.

Wij zijn zo gewend aan die z3 dat we de auto niet zo uitzonderlijk vinden maar regelmatig krijg je wel dergelijke feed back op de weg.

Link naar reactie

Het is me de afgelopen 8 jaar ook regelmatig overkomen dat mensen stoppen en special even een praatje maken om de auto de bewonderen. Het is natuurlijk net een natte jongensdroom B)

Tja, tenslotte zijn we ook de smaakmakers op de weg..... :wub::punk:

Link naar reactie

Ik ben een keer gevolgd door een meneer in een Volvo 960 sedan, vanaf de snelweg (waar ik hem niet ingehaald had) tot op de parking bij de McDonalds. Hij parkeerde veel te dicht bij (op een verder lege parking) en wilde van alles weten over de coupe, hij had er nog nooit eentje in "het echt" gezien.

Hij wist natuurlijk niet dat ik daar had afgesproken met Navigator en Emanuel om naar de Coupe meeting 2009 te rijden, dus hij kreeg binnen tien minuten drie coupe's voorgeschoteld.

IMG_1935.JPG

Het viel hem uiteindelijk wel tegen dat er geen achterbank in zat, hij had een "2+2" opstelling verwacht. Ook wilde hij weten of er een trekhaak onder kon :punk:

Verder krijg je met een coupe meer vragen van "wat is het eigenlijk?". En kids vinden het inderdaad een "sportwagen". Vrouwen hebben er volgens mij niet meer of minder interesse in dan in de gemiddelde stationcar, maar dat kan ook aan de kleur liggen B)

Link naar reactie

Gisteren tijdens de,

Pa en twee zoontjes lopen vanuit een weide met wat gesprokkeld hout de berm in terwijl we langzaam langs rijden, zegt pa tegen de oudste "kijk jongen, sportwagens....."

......even later kwam ook ZZZimone/RvE in de QP langs.... :punk:

Link naar reactie

Wen er idd maar vast aan...

Ik heb mijn auto nog geen 3 maanden ook meer van dit soort dingen meegemaakt!

Gewoon spontane praatjes en complimenten op de meeste vreemde plaatsen!

En heel veel die geen idee hebben wat voor een auto het is!?" Heb er ook geen Z3 achterop staan...

En de Qp zien ze natuurlijk al helemaal bijna nooit in het wild rijden...! (dus vaker van die vragende blikken)

Wat soms wel jammer is ... ben 23 jaar en de meeste verwachten dat zo'n auto nog redelijk nieuw is en een vermogen kost...

Dus krijgt ook weleens van die flauwe opmerkingen dat het de auto van papa is...!!!

Maar weet zelf gelukkig beter! en diegene die dat denken, rijden zelf vaak een oud gepimpt golfje... :schater:

Link naar reactie
Hee Forummers, Sta ik bij de benzinepomp, krijg ik spontaan een complimentje van een seniore man uit een iets te oude Volvo

Da's grappig, ik werd OOK aangesproken door een Volvo rijder, dat was afgelopen vrijdag. Zal wel dezelfde vent zijn haha :schater:

Groeten, Rogier :punk:

Link naar reactie

Dit herken ik inderdaad ook wel :rolleyes:

Bewonderende blikken en opgestoken duimen onderweg. Een compliment van de dame bij het tankstation. Neem ik hem op een mooie dag een keer mee naar het werk, heb je verbaasde collega's die eerst zeggen dat het een erg mooie auto is en daarna vragen waar ik het van doe (komop, die Skoda Fabia van je is een stuk duurder).

En natuurlijk ook weer mensen die vragen welke uitvoering van de 1-serie dit is :kisstogether:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Wat soms wel jammer is ... ben 23 jaar en de meeste verwachten dat zo'n auto nog redelijk nieuw is en een vermogen kost...

Dus krijgt ook weleens van die flauwe opmerkingen dat het de auto van papa is...!!!

Maar weet zelf gelukkig beter! en diegene die dat denken, rijden zelf vaak een oud gepimpt golfje... :schater:

Dat kreeg ik te horen toen iemand mij aan reed van achteren.. :kisstogether:

"Je kan niet rijden in die auto van je pappie.." :rolleyes:

Link naar reactie

Je had gisteren de bloesemrit mee moeten rijden, daar waren de "complimenten" van de fietsers en voetgangers héél anders :kisstogether:

Maar over het algemeen zijn de reacties positief en zo nu en dan maakt iemand een praatje. We hebben één keer thuis gehad dat een auto stopte en er aangebelt werd voor een babbeltje. Het trekt wellicht extra aandacht dat we er 2 naast elkaar hebt staan :rolleyes:

Link naar reactie
Sta ik bij de benzinepomp, krijg ik spontaan een complimentje .....................: 'Mooi karretje' met daarop mijn wat onbeholpen antwoord dat het al een ouder exemplaar uit 1997 betreft alsof ik me wil verontschuldigen voor mijn fraaie bezit. ................................... dwz jonge mooie meiden (die toch onbereikbaar zullen zijn)?

99.9 % van de mensen zien/weten niet van het verschil tussen een mooi gepoetse 1,8 uit 2007 met 200.000km of een z3M uit 2002 met 10.000 op de teller.

En wat die mooie meiden betreft : gewoon blijven hopen

Link naar reactie
  • 2 weken later...

De eerst leuke opmerking over mijn Z4 was toen ik hem net had en net de oprit afreed met dakje open ;) was van 2 kleine mannen die bijna kwijlend naar de auto keken en toen riep de ene naar de andere heel hard....... OOOOOOOOH een PORSCHE..................... :thumbup:

Heel af en toe wel inderdaad leuke reacties, meestal ook van oudere mensen.

Helaas zijn de meest reacties niet zo tegenwoordig, iedereen kijkt jaloers of kwaad naar je alsof je je moet schamen voor zo'n auto terwijl ze zelf vaak in duurdere of nieuwere autos zitten, stijl renault espace golf enz..... :notok:

Gelukkig zijn er toch mensen die het wel kunnen waarderen. B)

Link naar reactie

Ik heb een gemengde oogst gehad de laatste tijd. Poosje terug vertelde een oudere dame me spontaan dat ze m'n Z een prachtige wagen vond, en hem zo wel wilde kopen als ik hem van de hand zou doen.

Maar recentelijk kreeg ik de vragen "Is dat een echte M of niet?" en "Is die tijdelijk ofzo?" Waren niet onvriendelijk bedoeld, maar ik denk toch dat zelfs de grootste lutser niet aan 3 kanten M badges op z'n non-M kar zou plakken...

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Dit weekend in oostende, een uur staan rondrijden voor parking te vinden... Ik paseer elke terasje, stoppen de mensen met drinken en valt hun mond open... Funny. Ook koppels en mensen die aant het wandelen waren zag ik nog nakijken in mn spiegels. Lollig...

Een jong koppel dat overstak, viel die kerel zijn vriendin haar mond open en kon zo liplezen: amai wat een knappe auto (op zn oostends waarschijnlijk :sick:)

Vandaag aan roodlicht kwam ik naast een 206 Cabrio te staan, ik kwam rustig uitgebold, en zag ze al staren in zijspiegels, keek ff vriendelijk naar rechts, zaten 2 dames in :sick:, keek terug naar voor (beetje dikke nek uithangen :muur:) paar seconden later keek ik weer even naar rechts. Stonden ze nog te staren lol... Ik denk dat mijn koppie en die auto vragen naar boven brengen (ben 28 :muur:). Maar ik geniet ervan! De dames (18 tot 28jaar) die ik al als passagier gehad heb, zijn ook zeer positief over mn auto, altijd leuk te horen hehehe. Bij eentje was het bij het oppikken: wauw, mooie auto, echt mooi... Daarna ging ik ze weer oppikken om terug thuis af te zetten, stapt ze uit: echt wel ne mooie en ook die kleur...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.