Ga naar inhoud

Kan weer lachen!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Top Ad! :lol:

Nogmaals hartelijk gefeliciteerd Ad en As! :lol:

Om nu de as van die vulkaan, die dit allemaal mogelijk heeft gemaakt, ook te bedanken gaat wel erg ver... :banaan:

Link naar reactie

Als Ad maar weet wat ik bedoel is 't genoeg ruudje. :lol::schater:

En zonder as had Ad moeten werken....

Dus ik hebt toch een klein beetje gelijk Ruud. :lol:

Link naar reactie
YESSS, YESSS, YESSS!!!! :banaan: :m: :banaan:

....

We waren wel laat terug dus foto's moeten nog gemaakt. Die volgen asap.

Ad geweldig, gefeliciteerd kerel :lol: Binnenkort maar even een mini meet houden!

Ennuh, over fotos niet te klagen hoor, er staan er genoeg hier :lol:

Link naar reactie

Dacht vanmorgen een aantal mooie foto's te schieten in de bollenstreek; blijkt het vandaag corso te zijn.. :banaan: Gelijk maar omgedraaid want er begon al een aardige file op te bouwen! :lol:

Gelukkig hebben Martijn en Yangkie het moeilijke werk al voor me gedaan dus ga ik zo maar weer een eindje rijden!

Thanx mannen!! :lol:

Link naar reactie
Hoorde van Ruudkapje vorige week al dat er iets in het vat zat.... g

Iedereen die bij Ruud over de vloer komt weet altijd álles... :thumbup: HoeZo insidersinfo?... <_<

Een ZoapahdikkeVETTE Welcome back in the Z-Lane, hoog maar ook laagvliegende Ad... ;)

Samen met medecompanen m/v heb ik nog een rekeing met je te vereffenen: Een spectaculair dagje Nürburgring met mooi weer... :angry:

Groetjes aan Astrid! (Ze weet vast niet meer wie ik ben, maar we hebben ooit eens samen gegeten na een Z-ritje... :) )

Link naar reactie
Groetjes aan Astrid! (Ze weet vast niet meer wie ik ben, maar we hebben ooit eens samen gegeten na een Z-ritje... :thumbup: )

Als ze met jou aan tafel heeft gezeten weet ik zeker dat ze je nog kan herinneren. Dat vergeet toch niemand!!!! :schater: :schater: :)

Link naar reactie

Ad en Astrid veel plezier met deze topbolide !

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.