Ga naar inhoud

Tekst onder avatar


Gast Z3-Widebody

Aanbevolen berichten

Weet niet wat jij naast je sexblaadjes en de volkskrant nog meer leest

Henk. De volkskrant?? Dat was vroeger toen ik nog alle kanten van het verhaal wilde horen en 's zondag de volkskrant (vooral de wetenschapskatern) , het AD (vooral de autokatern) en de Telegraaf (hetzelfde verhaal, met simpele woorden en regelmatig een andere kijk op de winkel) las. Nu lees ik amper een krant. De enige die me nog kan bekoren is het financieel, maar die hoef ik ook maar enkel te lezen. Heul vroegah, toen las ik heul veul S&W. Als kind heb ik Tom Poes niet veel gelezen.

Voor de Tuk en de Rosie (bestaan die nog?) hebben we tegenwoordig xvideos.com (Roger, check je ff wie dit bericht vaak gaat lezen? :schater: )

Tenslotte. Mijn herinnering aan de paar keren dat ik je ontmoet hebt zijn erg positief. Echter, het beeld dat me bij bleef was toch veel meer Tom Poes dan OBB. Meer dat ondeugende, betweterige dan dat wat slome beschouwende. ;)

p.s als je zoekt op tom poes en OBB vindt je een discussie van 5 jaar oud over beiden..

Link naar reactie
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ja, dat was een mooie voorstelling idd.... ;)

Heb even op Bommel gezocht

Je hebt een bloedmooie vriendin/vrouw Lennart!!

Over bart kwam ik tegen dattie zn coupee te koop aan bood.

Reactie van Roodkapje was:

:thumbup: We hebben er hier maar 1 (Leider Z3-debielie ) gaat tie weg

Ps. Tom Poes is een slim maar saai kereltje. Als kind vond ik hem favoriet (krantenstrips).

Later heb ik proefabonnementen genomen op alle kranten en uiteindelijk de NRC gekozen.

Daarin stonden toevallig ook de Bommelstrips weer en ben ik de persoonlijkheden/het taalgebruik en de uitzonderlijke klasse van Marten Toonder echt gaan waarderen.

Link naar reactie

nou, lach mn dinges uit mn broek. :lol:

Heb je die beslissing alleen genomen, of door een groepje lallende admins in een duister achterkamertje, met een kratbiet en rode hoofden. :smart:

Link naar reactie

Henk, je hebt er een te romantisch beeld van, van dat admin bestaan.

Het bestaat eigenlijk alleen maar uit emails krijgen van mensen die te lui zijn om gewoon even zelf te zoeken hoe je foto's kan plaatsen/te lezen dat je geen foto bij je profiel kunt uploaden/dat ze pas kunnen posten als hun account admin approved is/-vul hier maar iedere denkbare open deur in. Verder stelt iedereen je beslissingen ter discussie en moet je het maar voor lief nemen dat het schijnbaar okay is om allerlei "kijk eens in de spiegel en vraag jezelf eens of je het zelf wel zo goed doet" berichten te moeten ontvangen. :lol:

Je "El Pensionado" was iig een one-man beslissing :smart:

Link naar reactie

Barbaren? Minkukels is in dit verband een beter woord.

Vroeger haden we hier ene Prutsovic die er veel Bommel citaten tegenaan gooide.

(Heb altijd het idee gehad de Baron het was) :smart:

Link naar reactie
allerlei "kijk eens in de spiegel en vraag jezelf eens of je het zelf wel zo goed doet" berichten

Heerlijk. Nederland op z'm smalst. Lekker zeiken maar natuurlijk zelf niets willen doen. Wat een lutzers.

Dat kun je simpel met een woord beantwoorden: interreseertmegeenhol :schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.