Ga naar inhoud

iPhone tip...


bridders

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Telfort is ook KPN, alleen wat goedkoper :wave:

Zal je maar niet voorrekenen wat je je had kunnen besparen in al die jaren :thumbup:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ok.... volgende dilemma. Ik heb besloten om voor de Iphone 4 te gaan maar wil nu natuurlijk de voordeligste deal hebben. Ben al jaren een Vodafone klant en neig nu dus toch ook weer naar een verlenging van mijn abo. Dit zou dan een I phone abo worden a 42,50 Euro wat inhoudt dat ik dan nog zo'n 149 Euro moet bijbetalen op de Iphone 4 16Gb White. Er worden mij verder geen kortingen aangeboden bij Vodafone ( althans niet op de Iphone).

Wat is wijsheid ? Blijven bij Vodafone of toch overstappen naar een andere provider ( MTV Mobile , KPN,HI ,TMobile) ? Is het voordeliger om online een abo te verlengen dan wel op nieuw af te sluiten incl. het meenemen van mijn nummer?

Ik zie door alle bomen even het bos niet meer :huh:

Oh en zijn er nog providers die echt onbeperkt internet bieden of heb je aan die 1 Gb per maand genoeg ?

Link naar reactie
Ik zie door alle bomen even het bos niet meer :huh:

Dit is een sterke vraag david :P .

Ook mijn abo van mijn Iphone bij Vodafone loopt binnenkort af.

En wat betreft "het bos niet meer zien"..; De herfstrit op 23 oktober gaat zoveel mogelijk door Roestbruine/goudkleurige bossen :)

Link naar reactie

Toen ik voor mijn iPhone abo op onderzoek ben uitgegaan, ben ik er achter gekomen dat bij enigszins vergelijkbare abo's de vaste kosten per jaar weinig tot niks uitmaakt (hoe kan het ook anders). Uiteindelijk gekozen voor een Vodafone abo, puur en alleen omdat ik daar goed te woord ben gestaan en alles netjes is afgehandeld. T-mobile heeft toen steken laten vallen en naar mijn mening niet voldoende flexibel opgesteld om mij als klant te laten behouden.

Abo's zonder datalimiet zijn uiterst zeldzaam geworden. Je moet het overigens wel heel bont maken om in 1 maand 1 Gb te verbruiken. Gewoon zoveel mogelijk Wifi punten gebruiken :-)

Link naar reactie

Zojuist maar eens even met Typhone gebeld en zij kunnen mij de volgende aanbieding doen:

IPhone 4 16Gb White icm MTV Mobile ( KPN netwerk) :

Kosten: 39,50 per maand , eerste 6 maanden voor 19,75

Aantal belminuten : 300 / 150 sms

Aansluitkosten : 29,95

Onbeperkt internet tot 1 Gb ... daarna wordt je gekort op de download snelheid maar betaal je niets extra

Bijbetaling voor toestel : 89,00

Lijkt mij een hele goede deal...dus denk dat ik er wel uit ben :rolleyes:

Link naar reactie

Je moet het zelf weten maar ik zit zelf bij Vodafone, ja ze kosten wat meer ... maar lang niet zoveel gedonder als ik met Telfort en T-mobile heb gehad.

Ook het 3G bereik lijkt iets beter te zijn in de randstad.

Ik zelf ben iemand van goedkoop = duurkoop dus liever paar knaken meer dan het uiterste uit de kan. MTV moet zich imho nog bewijzen, hoe zit het met de klantenservice?

Maar scherpe deal, dat wel :rolleyes:

Link naar reactie

MTV is gewoon Hi / KPN dus dat zit allemaal wel goed. Vodafone heb ik toch altijd het gevoel bij dat ik enorm geniknakt ( in den poepert genaaid) wordt. Vodafone is nog wel een optie maar ze hebben wel bar weinig te bieden t.o.v. de andere providers.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Aansluitkosten : 29,95

Dit vind ik nou altijd zo belachelijk.. :rolleyes:

beetje betalen om klant te worden :angry:

Het schijnt dat als je eerst een pre-paid kaart koopt voor een paar euro's.. dat ze je dan ook al zien als bestaande klant..

en dus geen aansluitkosten hoeft te betalen.

Link naar reactie

^^

Slaat idd ook eigenlijk nergens op...maar ja..wat doe je eraan!

Andere vraag. Klopt het dat je gratis je gewone simkaart kan omruilen voor een Iphone simkaart ? Mijn abo loopt namelijk over 2 mnd af en als ik overstap zou het wel zo prettig zijn om direct mijn nieuwe telefoon te kunnen gebruiken?

Link naar reactie

ik heb Willy mijn 3GS gegeven en daar zit gewoon een prepay-kaart in van de appie.

en voor de 4 heb ik m'n ''oude'' simcard op maat geknipt. (zie hier)

ze werken alle 2. :rolleyes:

Link naar reactie
Andere vraag. Klopt het dat je gratis je gewone simkaart kan omruilen voor een Iphone simkaart ? Mijn abo loopt namelijk over 2 mnd af en als ik overstap zou het wel zo prettig zijn om direct mijn nieuwe telefoon te kunnen gebruiken?

Sim kaart kost meestal rond de eur 10,-, knippen kan ook en werkt prima.. toen mijn geknipte simkaartje na 1 jaar defect bleek te zijn kreeg ik gratis een nieuwe sim bij T-mobile.

NB Abo blijft zoeken, zet het vooral voor jezelf in een Excelsheet en let dan ook op de prijzen buiten de bundel (de iPhone abbo's zijn vaak erg duur buiten de bundel). Rumoer rondom dataverbruik is een hype, op de heavy users na, valt het dataverbruik heel erg mee (en is het iets langzamer.. so what) over een jaar zijn er echt wel weer alternatieven. Dus ik zou zeggen: kijk goed naar je huidige belminuten, stem daar je bundel heel goed op af.

Zelf heb ik vorig jaar een iPhone 4 voor eur 360,- kunnen kopen bij KPN (zakelijk abbo eur 15,- incl data met gratis iPhone), dus goed opletten op de aanbiedingen...

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

TomTom heeft een nieuwe versie van haar iPhone app uitgebracht. Een van de nieuwe opties is dat je bij de routeberekening nu voor "Kronkelwegen" kunt kiezen (naast, snelste, eco etc..) Je kunt dan ook nog kiezen voor minimaal, normaal en maximum.

Ik heb het gisteren uitgeprobeerd voor een route vanuit Driel naar Soesterberg. De route die TT bedacht had was er leuk om te rijden. Erg verrassend. Dus nu een nieuwe tool beschikbaar om een rit te organiseren! Gewoon begin, lunch en eindbestemming invoeren, Optie kronkelwegen aanzetten en gaan!

  • Like 1
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Ik heb de app gekocht. Het mooie van de app iis dat hij realtime je route kan tracken. Naderhand kun je hem heel gemakkelijk delen via verschillende kanalen waaronder google maps en facebook. Je kunt ook fotos maken met de app en op die manier dus een soort van verslag maken van je route en de bezienswaardigheden.

Je hebt geen internet op je telefoon nodig, hij trackt de GPS coordinaten en combineert deze naderhand met google maps. Ik ben er heel blij mee!!! Wel wordt aanbevolen om je iphone ingestoken te laten gedurende gebruik, anders is je accu in no time leeg.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.