Ga naar inhoud

iPhone tip...


bridders

Aanbevolen berichten

:thumbup: Je gaat voor autospullen niet naar halfords dus voor een mac niet naar Dixons of Mediamarkt tenzij het echt veel scheelt, maar dat gebeurt niet veel met apple spul. Beter dat je naar een icentre gaat want daar is de service 100 keer beter.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hij is echt superdepuper

Hoog hebbeding gehalte natuurlijk.

heb er maandag ook een gekocht,idd hoog hebbeding gehalte.

hij bevalt goed,geen spijt van.

Link naar reactie
Upgrade bijna klaar op de 3G.

heb je 'm al binnen dan? Hier nog geen melding van een update.

Je hebt natuurlijk wel je 3.1.x installatie veilig gesteld, of niet :thumbup:

Link naar reactie

Ik heb iTunes 10 (weet niet zeker of dat echt nodig is). Je moet een paar keer "Check for updates..." selecteren in iTunes. Ik vermoed dat dit door drukte komt. De eerste keer kwam ook v4.0.2 ipv v4.1. Het staat er inmiddels op en de eerste indruk is 100x beter dan bij v4.0. Tijd zal het leren.

Versie 3.x heb ik niet veiliggesteld. Er zijn manieren om een oude IPSW terug te zetten en de gezette signature te negeren :D . (Apple zet een signature om te voorkomen dat oude firmwares restored kunnen worden, maar da's inmiddels ook cracked... gaap, waarom zoveel moeite...)

Link naar reactie
heb er maandag ook een gekocht,idd hoog hebbeding gehalte.

hij bevalt goed,geen spijt van.

Wij zetten 'm zakelijk ook al heel veel weg.

Ik gebruik 'm dagelijks voor presentaties.

Check dit als je ook een Iphone hebt en foto's wilt "overgooien" . :D

Link naar reactie
als er nog iemand zijn 3gs kwijt wil ("tegen een zacht prijssie") om een 4g te kopen

Ja...en die 4G is al in gebruik dus geen geld nodig. Doe maar een goed bod Bart :D En wat betreft die mac, neem een powerbook voor Karin klojo uit Friesland. Heeft die van mij ook al jaren vandaar dat we nog bij elkaar zijn...

Link naar reactie
Check dit als je ook een Iphone hebt en foto's wilt "overgooien" . :)

thnx voor de tip Yankie,maar heb 't al via iTunes gedaan. :thumbup:

Link naar reactie

Voor de eigenaren van een Parrot MKi is er eindelijk een oplossing voor de dockconnector-problemen icm. iPhone. Met regelmaat zorgde deze ervoor dat de Parrot van slag raakte en was uit/aanzetten de enige oplossing (dus motor af/aan). De combinatie iOS 4.1 met firmware 1.63 van de Parrot moet alles opgelost zijn. Vandaag even aan het flashen geslagen en eerste indruk is ok. :thumbup:

Link naar reactie
Het staat er inmiddels op en de eerste indruk is 100x beter dan bij v4.0. Tijd zal het leren.

nadat de iphone een nachtje aan iTunes gehangen heeft voor de upgrade (vooral de backup duurde laaaaang :thumbup: ) draait mijn 3G nu ook 4.1.

Het werd ook tijd, want ik kon bijna geen apps meer toevoegen doordat ik aan de limiet van 11 "home-screen pagina's" zat. :thumbup:

Loopt (vooralsnog) goed.

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Voor iPad (Taptrace HD) en IPhone (Taptrace Pro) liefhebbers, volgende app is weer tijdelijk gratis.

Werkt echt goed.

Verwijderd!

App werkt goed maar vreet stroom. Alternatief Fonehome blijkt dezelfde functionaliteit te hebben maar geen stroom te vreten.

Ik ga het eerst testen.

Wordt vervolgd.

Link naar reactie

Wat gebruiken jullie nou voor een iPhone 4 houder? Ik heb al even gekeken naar die clips van Brodit die op dit forum gesuggereerd worden, maar dat vind ik niks. Die zijn allemaal gericht op de middenconsole en dat vind ik veel te laag. Ik denk dat Brodit alleen maar iPhone-klanten heeft die geen navigatie gebruiken. Ik wil hem toch echt hoger. En ik heb nog een specifieke eis. Om mijn iPhone zit een Belkin crystal case die ik er niet elke keer wil afhalen als ik de iPhone in een houder wil zetten. Bij de meeste houders moet dat wel.

En wat ik eigenlijk ook liever niet wil is zo'n zwanenhals met zuignap. Ik heb liever iets dat in de ventilatieopening kan. Maar die zijn bij de Z3 erg rond dus misschien niet zo geschikt voor de meeste houders.

Dus nog even kort wat ik zoek:

-iPhone 4-houder die past als je er een crystal case omheen hebt zitten

-Hoge positie in de auto. Dus vanaf bovenkant dashboard of hoger

-Liever geen zwanenhals met zuignap

Ik houd me aanbevolen voor betaalbare oplossingen. Laders, bluetooth, handsfree e.d. heb ik allemaal al dus dat is niet nodig.

Link naar reactie

Als je thuis nog een Mac of apple laptop hebt en iets dergelijks daarvoor wilt hebben, check:

PreyProject

Ook heel leuk. Als de dief 'm aanzet krijg je gelijk z'n foto (via de ingebouwde Apple cam, lokatie, iP nr etc. etc. te zien).

Best komisch. Werkt echt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.