Ga naar inhoud

Beveiliging


Marvin

Aanbevolen berichten

Hallo ZZZ-ers, :D

ik vroeg me af wat voor soorten aan beveiliging jullie op de Beemers gebruiken ?

Goedkoop of duur, passief of bleeeeerende alarmen, ultra sonoor of waarschuwende ledjes ?

Overigens hoop ik zaterdag m'n Z3 2.0i te halen ! :rolleyes:

Meer hierover als ik hem heb ! :lol:

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hi Marvin,

Welkom en alvast veel plezier met je ZzZ....... Een week wachten duurt altijd veel te lang :rolleyes:

Om op je vraag terug te komen, ik heb het originele BMW alarm er uit gehaald en dit vervangen door een Clifford 650 klasse III alarm.

Link naar reactie
Hi Marvin,

Welkom en alvast veel plezier met je ZzZ....... Een week wachten duurt altijd veel te lang :rolleyes:

Om op je vraag terug te komen, ik heb het originele BMW alarm er uit gehaald en dit vervangen door een Clifford 650 klasse III alarm.

En dat alarm werkt een stuk beter :lol:

Link naar reactie

Bij mij is door de vorige eigenaresse, achteraf, een origineel BMW klasse 3 alarm geinstalleerd.

Als ik aan de deur loop te rukken (terwijl ie op alarm staat) gaat ie niet af. Maar soms als er gewoon iemand langs loopt gaat ie wel af.... :rolleyes: Beetje een prut alarm dus.

Link naar reactie

:foto: Heeft niemand anders iets te melden over het beveiligen van zijn of haar ZZZ ? :foto:

Lijkt me dat dat de meeste dit toch wel belangrijk vinden ?

Gr. ;)

Link naar reactie
:foto: Heeft niemand anders iets te melden over het beveiligen van zijn of haar ZZZ ? :foto:

Lijkt me dat dat de meeste dit toch wel belangrijk vinden ?

Gr. ;)

Hoi Marvin,

Heb je al contact gehad met de verzekeringsmaatschappij waar de Z verzekert gaat worden?

Bij mij moest voor de verzekering een gecertificeerd Klasse 3 alarm met hellingdetectie en noodstroomvoorziening ( ik meen dat het dan klasse 3 is) en radardetectie tbv cabrio interieur, ingebouwd worden anders ben ik niet verzekert voor joyriding en diefstal.

Ik hoop komende maand het alarm te laten inbouwen (nu nog standaard klasse 1) bij een vriend van me in Almere, hij heeft een inbouwstation en ik weet dat hij netjes werk levert.

Prijs 650 euro.

Groet André

Link naar reactie
Tja, wat zal ik er van zeggen. Het moet van de verzekering. Elke keer als er bij mij een dure auto gestolen is waren eerst de sleutels ontvreemd. Dus wat heb je aan een alarm.

:foto: Ik heb een verzekering bij Unive en daar hoeft voor de ZZZ geen extra beveiliging op !!??

:foto:

Link naar reactie
:foto: Heeft niemand anders iets te melden over het beveiligen van zijn of haar ZZZ ? :foto:

Lijkt me dat dat de meeste dit toch wel belangrijk vinden ?

Gr.  :lmao:

Hoi Marvin,

Heb je al contact gehad met de verzekeringsmaatschappij waar de Z verzekert gaat worden?

Bij mij moest voor de verzekering een gecertificeerd Klasse 3 alarm met hellingdetectie en noodstroomvoorziening ( ik meen dat het dan klasse 3 is) en radardetectie tbv cabrio interieur, ingebouwd worden anders ben ik niet verzekert voor joyriding en diefstal.

Ik hoop komende maand het alarm te laten inbouwen (nu nog standaard klasse 1) bij een vriend van me in Almere, hij heeft een inbouwstation en ik weet dat hij netjes werk levert.

Prijs 650 euro.

Groet André

:D Wat een ongelovelijke verschillen per verzekeraar dus !!! :D

Het loont wel om dus rond te shoppen.

Maar wat vinden we als forum leden nou belangrijk aan de beveiliging ?

Mijn ZZZ komt dagelijks in de garagebox te staan en voor langs de straat wil ik net als met de motor het liefst er zicht op houden ! Volgens mij zou een simpel ultra sonoor alarm voldoende zijn . ;)

Link naar reactie
Mijn alarm wordt binnenkort geupgrade naar klasse V, komt de verzekerings premie ook ten goede weer ;)

Maar shoppen voor een verzekering is zeker aan te bevelen.

:foto: Maar Cris wat houd zo'n klasse V alarm allemaal wel niet in ? :foto:

Kan je er zelf dan nog wel mee weg rijden ? :schater:

Link naar reactie

Forever is een beetje teveel van het goede, maar.......ja ik zou er flink kapot van zijn als het ineens gestolen blijkt te zijn ;)

Enne, dit systeem kan er altijd uitgehaald worden en weer in andere auto's ingebouwd worden. Is dus een éénmalige aanschaf.

Je weet maar nooit misschien wel voor in de Veyron :D :foto: :foto:

Link naar reactie

Vergeet die Veyron maar , :foto: met dat "ding"kan je toch niet knap over straat !

Wordt wel een collectors item voor de rijken der aarde .

Hou het maar bij de ZZZ. Ik vind die van jou er prachtig uitzien !

En O.K. er mag altijd wat te wenzen blijven . :foto:

Link naar reactie

:foto: You bet right !!!! ;)

Maar eigenlijk zouden we onze tekst meer met Duits moeten doorspekken toch, gezien de afkomst van de Beemer ? :foto:

Link naar reactie
:D You bet right !!!! :lmao:

Maar eigenlijk zouden we onze tekst meer met Duits moeten doorspekken toch, gezien de afkomst van de Beemer ? :foto:

Dan is Engels juist helemaal goed :D Kijk nog maar eens goed waar ze vandaan komen ;)

Bij klasse V is gelijk de hele auto onklaar.......... Hoop dat ik niet weer problemen krijg met mijn alarm dan :foto:

Link naar reactie
Hallo ZZZ-ers, :D

ik vroeg me af wat voor soorten aan beveiliging jullie op de Beemers gebruiken ?

Goedkoop of duur, passief of bleeeeerende alarmen, ultra sonoor of waarschuwende ledjes ?

Overigens hoop ik zaterdag m'n Z3 2.0i te halen ! :foto:

Meer hierover als ik hem heb ! :foto:

Ik heb hier wel vertrouwen in ;)

Link naar reactie
:D You bet right !!!!  :D

Maar eigenlijk zouden we onze tekst meer met Duits moeten doorspekken toch, gezien de afkomst van de Beemer ? :foto:

Dan is Engels juist helemaal goed ;) Kijk nog maar eens goed waar ze vandaan komen :lmao:

Bij klasse V is gelijk de hele auto onklaar.......... Hoop dat ik niet weer problemen krijg met mijn alarm dan :foto:

:huh: Ojee maak ik daar een grote fout door als beginnend bezitter van een ZZZ niet te weten waar ze echt worden gemaakt ????? ;) :D :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.